אפילציה: הפתרון יעיל לכל סוגי השיער והעור
בניגוד לשיטות אחרות, האפילציה מתאימה לכל סוגי השיער והעור, כולל שיער בהיר, ג'ינג'י ושיער שיבה. שיטה זו, המבוססת על זרם חשמל עדין החודר לזקיק השיערה וגורם לניתוקה מהגוף, מבטיחה הסרה יעילה ולצמיתות, כך אומרת קרן. המטופלים בשיטה זו מגיעים אלינו כיוון שהאפילציה היא הפתרון היחיד להסרת שיער מהפנים ומאזורי גוף הורמונליים אחרים אצל נשים וגברים. לדוגמא אצל נשים: שיערות בסנטר, צוואר, חזה ופטמות, אצל גברים שיערות בכתפיים, באוזניים, בקו זקן וכו'- לקרן יש פתרון לכל בעיה.

1 צפייה בגלריה
קרן מור- מומחית באפילציה
קרן מור- מומחית באפילציה
קרן מור- מומחית באפילציה
(צילום: באדיבות המצולמת)

התמחות וחדשנות
קרן מור, אפילטורית מומחית, בעלת ניסיון ומוניטין של יותר מ-20 שנים בתחום, פיתחה שיטה ייחודית שמספקת טיפולי אפילציה ללא כאב וללא סימנים. היא משתמשת במכשור מתקדם, מה שמאפשר עבודה בשטחים נרחבים בפנים ובגוף. "הלקוחות שלנו מגיעים לטיפולים ארוכים באזורי הפנים והגוף, הודות לשיטה ללא כאב אני יכולה להסיר המון שיער מבלי לפצל את הטיפול למספר מפגשים, אין צורך למרוח משחת אלחוש, מגיעים אליי ואני עושה את העבודה ביעילות ודיוק, המטרה שלי שכבר בטיפול הבא נראה תוצאות ונעבוד על אזורים אחרים נוספים שהלקוח מבקש".
השיטה מתאימה לכל אזורי הגוף
כאמור, טיפולי אפילציה של קרן מור מתאימים לכל אזורי הגוף, כולל אזורים רגישים והורמונליים. היא היחידה בארץ המציעה טיפול מיוחד לקהילה הטראנסג'נדרית ומבינה את הצורך בגישה עדינה ומכבדת כלפי הקהילה הלהט"בית. המטופלים הללו מרגישים איתי בנוח, אני והצוות מלווים אותם בכל התהליך של ההסרת השיער. הם שומעים המון פיתויים ללכת לטיפולי הסרת שיער בשיטות אחרות אבל אני אומרת להם ומסבירה ששיטת האפילציה היא היעילה ביותר והבטוחה ביותר לאזורים הורמונליים ובייחוד לאזור הפנים במיוחד כאשר נוטלים תרופות הורמונליות בתהליכי התאמה מגדרית. טיפול הסרת שיער בשיטות אחרות עלול לייצר מצב הפוך- צמיחה מוגברת וגרוע מכך,צמיחת שיער באיזורים סמוכים נוספים בגוף, אפילו שמעולם לא צמחו שם שיערות לפני.
נגישות ומקצועיות ללקוחות
קרן מור מחזיקה צוות אפילטוריות מקצועי ביותר, הצוות עבר הכשרה יסודית ביותר ומבחני איכות מחמירים. בסיום תהליך הסרת שיער בשיטה של קרן מור, העור נעים למגע, אין שיערות, פתאום הלקוחות הולכות עם קוקו אסוף ומשוויצות בפניהן החלקות ,הביטחון העצמי שלהן עולה, הן מפסיקות להתבייש לפגוש ולשוחח עם אנשים, "זה מה שעושה אותי הכי מאושרת שיש", אומרת קרן.
שמירה על איכות, ניקיון והיגיינה
קרן מור מקפידה על ניקיון והיגיינה גבוהה בכל טיפול, כולל שימוש במחטים חד פעמיות וסדיני מיטה
חד פעמיים. היא דואגת לחטא את סביבת העבודה ואת האזור המטופל לפני ואחרי הטיפול. "כאן הכל סטרילי ונקי, אני דואגת תמיד שיהיה ריח טוב בקליניקה כדי שלקוחות ירגישו בבית, הם עוברים כאן טיפולים גם באזורים אינטימיים וחשוב לי שיהיה ללקוח נעים ונקי".
מחויבות לכל לקוח
קרן מור והצוות לא רק מטפלות, אלא גם יועצות ומלוות את לקוחותיהן לאורך כל התהליך, מהאבחון הראשוני ועד לתוצאה.
ניתן להתייעץ טלפונית ולקבל פרטים נוספים : 054-334-2004

מוגש מטעם: קרן מור- מומחית באפילציה