קניתם דירה חדשה בפתח תקווה? מעבירים עסק באם המושבות? כבר גרים בעיר הוותיקה שמתחדשת כל הזמן ומצאתם מקרר יד 2 במחיר משתלם במיוחד? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. דבר שני, מן הסתם אתם עכשיו בעיצומו של חיפוש אחרי מובילים בפתח תקווה שגם עובדים מצוין, גם אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות וגם מבקשים מחיר סביר. עם אתר המובילים בישראל אתם יכולים לסמן V על כל הסעיפים הנ"ל וליהנות מהשינוי באופן מושלם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

הובלה בפתח תקווה באמינות מוחלטת

הדגש החשוב ביותר כשמחפשים שירותי הובלות בפתח תקווה הוא אמינות. כולנו שמענו סיפורים על מובילים שפשוט לא הגיעו בבוקר המעבר, וכמובן שלא מדובר על סיפורים אלא על מקרים שקרו באמת, והובילו לעוגמת נפש משמעותית. במיוחד גדל הסיכון למצב שבו כל הבית כבר ארוז, או שכל העסק כבר בתוך ארגזים, ואתם צריכים לחפש בדקה ה-91 מובילים חדשים, כשמתפתים להצעת מחיר זולה מדי בלי לבחון את טיב החברה.

אחריות מלאה - אפס נזקים

עוד סיבה טובה להזמין הובלות בפתח תקווה מאתר המובילים בישראל היא האחריות המלאה על השירות שתקבלו. גם כשמעבירים דירת חדר עם מעט תכולה יחסית ובוודאי שכשמדובר על הובלת תכולת דירת 4 חדרים שמשמשת משפחה שלמה, ישנם תמיד פריטים רבים בעלי ערך. חלק הם בעלי ערך כספי, וגם כשמדובר על חפצים עם ערך רגשי "בלבד" אף אחד לא רוצה שייגרם להם נזק. במסגרת העברת משרד או תכולת חנות, מתחדד הצורך באחריות מלאה, כי במקרים האלה התוצאה של הובלה לא זהירה עלולה להיות השבתת העסק לכמה ימים. לעומת זאת כשעובדים עם חברה רצינית ומובילים מנוסים אפשר להיות רגועים.

הביטוח שהופך את ההובלה בפתח תקווה לבטוחה במיוחד

חברת הובלות בפתח תקווה שמספקת ביטוח לתכולה כחלק בלתי נפרד מהשירות היא חברה שאיתה רמת הביטחון היא מרבית. כדאי לזכור שגם אם המובילים הם אנשי מקצוע מיומנים ורציניים, ומתייחסים במלוא האחריות והזהירות לרכוש שלכם, עדיין עלולים להתרחש אירועים שאינם בשליטתם וכתוצאה מכך כן ייגרם נזק מסוים - כשיש ביטוח מקיף ומלא, לכל צרה שלא תבוא, תוכלו לעבור דירה או להעביר את העסק ללא כל חשש.

כל סוגי ההובלות בפ"ת במחירים הכי אטרקטיביים שיש

היעילות והמומחיות של אנשי המקצוע שתזמינו מאתר המובילים בישראל מאפשרות להם לספק גם הצעות מחיר אטרקטיביות מאוד. התוצאה היא יחס עלות תועלת משתלם במיוחד, כשמצד אחד אתם מקבלים שירות ברמה גבוהה ומצד שני לא נדרשים לשלם יתר על המידה.
באופן כללי כדאי לדעת שהצעת המחיר מושפעת מגורמים רבים, וחשוב לספק מידע אמין ומדויק למובילים - כדי למנוע אי הבנות ואי נעימויות. הפרמטרים שמשפיעים על עלות הובלות מכל הסוגים הם היקף התכולה, המורכבות של הפריקה וההעמסה (מעלית מן הסתם מוזילה את הצעת המחיר ולעומת זאת אם יש צורך בפירוקים והרכבות, או שישנם פריטים כבדים שמחייבים מנוף, המחיר יהיה מעט גבוה יותר), המרחק עד ליעד וגם לעונת השנה יש חלק בתמחור (בקיץ המחירים גבוהים יותר בגלל הביקוש הרב יותר, וכך גם בימים הראשונים והאחרונים של כל חודש).

שירותים נוספים

מובילים מומלצים בפתח תקווה מספקים גם שירותים נוספים - למשל אריזה, שחוסכת לכם זמן יקר וגם מבטיחה שכל פריט ופריט ייארזו בצורה המקצועית ביותר. עוד אופציה היא אחסון, אם אתם זקוקים לפתרון לפרק זמן קצר או ארוך לחלק מתכולת הדירה או כולה, וכמובן גם לתכולת עסק.
המאמר באדיבות פורטל המובילים בישראל – הובלות בפריסה ארצית