בתחילת שנות התשעים, החלה מהפכת הסחר המקוון בעולם, כאשר פלטפורמות סחר כמו: אמזון, עליבאבא ואיביי הוקמו. לפני כעשור, המייסדים של חברת TCM, שני וגבי בר, הקימו חברה טכנולוגית שמנהלת, מאתרת ומשביחה נדל"ן דיגיטלי ונכסים מקוונים. לאורך השנים פיתחה TCM טכנולוגיה ייחודית מבוססת ביג דאטה ו-AI, הטכנולוגיה יודעת לזהות טרנדים בעולם הסחר, להקים קמפיינים ממומנים, להתאים את המוצרים בחנות הדיגיטלית ועוד.
2 צפייה בגלריה
צוות TCM חוגג את החתימה על הסכם ההנפקה - בבורסה האוסטרלית (ASX)
צוות TCM חוגג את החתימה על הסכם ההנפקה - בבורסה האוסטרלית (ASX)
צוות TCM חוגג את החתימה על הסכם ההנפקה - בבורסה האוסטרלית (ASX)
(צילום: יואב אלון)



"כאשר הקמנו את החברה, עשינו זאת מתוך חזון וערכים - חרטנו על דגלנו מצוינות טכנולוגית ושקיפות מלאה עם הלקוחות, אשר הופכים להיות הבעלים של הנכס הדיגיטלי. המטרה היא לשתף את לקוחותינו עם השפע הכלכלי, אנחנו מרוויחים רק כאשר הלקוח מרוויח", אמר גבריאל בר שני.

הלקוחות הופכים למנהלים בחברה מצליחה

כאשר לקוח מגיע ל-TCM הוא למעשה נהיה הבעלים של הנכס המקוון, החברה אחראית לאיתור הנדל"ן הדיגיטלי, השבחה של הנכס וניהולו השוטף. ב-TCM נוקטים בגישה שבה הלקוחות הם למעשה שותפים בחברה ולהצלחתה. אלו חלק מהערכים שמטפחים בני הזוג בר במשך שנים, מאז הקמתה של החברה.
"המרכיב הסודי שלנו הוא היכולת לבנות ערכי ליבה שמייצרים שפע - המשימה היא להפוך את הלקוחות, העובדים ובעלי המניות לשותפים לדרך של TCM", אמר גבי בר שני והוסיף: "החברה שלנו משלבת בין קידמה טכנולוגית להון אנושי איכותי. חלק גדול מעובדי החברה התחילו כלקוחות שלנו וכיום ל-TCM מעל ל-100 חברי צוות בארץ ובעולם, מנהלי חנויות, מתכנתים, מעצבים, אנליסטים, אנשי שיווק ולוגיסטיקה, מהטובים ביותר בתחומם". על ההנפקה של חברת TCM אמר אננדה קטירוולו, מנכ"ל ארמה קפיטל ואחד מחתמי הבורסה האוסטרלית: "כאשר אנחנו מחפשים חברה להשקיע בה אנו מחפשים שלושה מאפיינים: נוכחות אינטרנטית, שוק צומח והון אנושי. למצוא את כל המאפיינים מקובצים באותה חברה זה מאורע כל כך נדיר, שלא יכולנו לתת להזדמנות כזו לחלוף".

חתימה על הנפקה בבורסה האוסטרלית

לאחרונה חתמה החברה על הסכם הנפקה בבורסה האוסטרלית (ASX) ועתה מתקרבת בצעדי ענק לקראתה. על כך אמר גבריאל בר שני: "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת הכניסה לבורסה האוסטרלית, מדובר בהוכחה נוספת ליכולות הייחודיות של חברת TCM ולערך המוסף שאנחנו מעניקים ללקוחות".
בר שני הוסיף: "הניסיון רב השנים שלנו והטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו, שמים אותנו בחוד החנית של ענף הנדל"ן הדיגיטלי. אנחנו מתכננים להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את המקסימום כדי שנוכל להתקדם ולהתפתח עוד יותר, מבחינתנו השמיים הם הגבול".

גבי בר שני: "תחום הסחר המקוון - שם העתיד"

"ענף המסחר המקוון צומח בקצב של כ-25% בכל שנה. לפני משבר הקורונה 14% מכלל הסחר בעולם בוצע דרך האינטרנט, כעת ההערכה היא שעוד השנה הסחר המקוון יוכפל ואנשים רבים ירכשו מוצרים באופן אקסקלוסיבי דרך הרשת", אמר גבריאל בר שני, מייסד חברת TCM ביחד עם שני בר.
לטענתו של גבי בר שני, ענף הנדל"ן הדיגיטלי הוא עתיד הסחר העולמי. בזכות ההון האנושי של החברה והעובדים המוכשרים - לצד הכלים הייחודיים והטכנולוגיה, מתכננים ב-TCM להמשיך ולהיות מהחברות המובילות בתחום ניהול הנכסים המקוונים. "אנו מעסיקים את צוות המוחות מהטובים בעולם בתחום הנכסים המקוונים וה-eCommerce", אמר בר.

2 צפייה בגלריה
נתוני מסחר אלקטרוני
נתוני מסחר אלקטרוני
נתוני מסחר אלקטרוני
(באדיבות TMC)

"בחברת TCM פנינו תמיד לעתיד, אנחנו זיהינו את תהליך המעבר לסחר מקוון לפני כעשור וכעת אנו רואים גם אנשים שבעבר היו רוכשים רק בחנויות פיזיות כבר משלבים זאת עם קנייה דרך האינטרנט באופן חלקי ואפילו כאלו ששינו את דפוס הצריכה שלהם לגמרי. אין לי ספק שעתיד המסחר נמצא באינטרנט".
לבדיקת התאמתכם למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק: http://lp2.tcmdigital.co.il/da
לביקור בדף האוהדים שלנו: https://www.facebook.com/tcmdigital/