בחודשים האחרונים מתמודדות כל מדינות העולם עם אויב משותף. התפרצות נגיף הקורונה מחייבת ארגונים רבים לאמץ נהלים ודרכי התנהלות חדשים שיסייעו למתן את קצב התפשטות הנגיף ולהגן על אוכלוסיות הנמצאות בסיכון. חיטוי נגד קורונה הינו חלק מארסנל הכלים העומדים לרשות ארגונים אלו במאבקם בנגיף. המדריך הבא יפרט כיצד ניתן לחטא מבנים ומוסדות באופן מקצועי ובאילו חומרי חיטוי מומלץ להשתמש.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

המשטחים הדורשים חיטוי

בימים שגרתיים, פעולת ניקוי המשרדים והמבנים מתבצעת באמצעות חומרים סטנדרטיים. כעת, כאשר ידוע כי נגיף הקורונה עלול לעבור באמצעות מגע עם משטחים נגועים, מומלץ לחטא את כל אותם משטחי מגע שלרוב נתעלם מהם כגון: ידיות דלתות, מתגי תאורה, רהיטים, מכשור אלקטרוני, כפתורים המשמשים אותנו באופן תכוף, ועוד.
בעוד שחיטוי משטחים ניתן לעשות בדרך כלל באופן באמצעות מטלית וחומר חיטוי, הרי כשזה מגיע למשטחים נקבוביים (לדוגמא, מוצרי טקסטיל שונים - ריפודים, וילונות, שטיחים וכד'), מערכות מיזוג אוויר, ציוד אלקטרוני רגיש או מקומות הקשים להגעה, המטלית כבר לא מספיקה.
גם כאשר מדובר על שטחי ציבור גדולים בעלי תנועת אנשים גבוהה, כדוגמת קניונים, תיאטראות, אמצעי הסעת המונים ועוד, קשה יהיה לבצע עבודות חיטוי יסודיות ותכופות רק באמצעות אמצעים ביתיים.
במקרים כאלו ניתן להזמין חברת חיטוי שתבצע חיטוי מבנים מקצועי נגד קורונה, אולם אם הדרישה לחיטוי היא בתדירות גבוהה מאוד, חיטוי עצמאי כנראה יהיה פתרון מתאים יותר.

חיטוי עצמאי נגד קורנה - ערכות חיטוי מקצועיות לשימוש עצמי

בלפור ישראל ביססה את מעמדה כאחת החברות המובילות בתחום שיקום נזקים והיא השכילה לבנות מערך טכנולוגי מתקדם של יועצים מקצועיים בתחומים מגוונים כגון: טיפול בחומרים מסוכנים, הנדסת מבנים, כימיה, חשמל ופיזיקה. בזכות יכולותיה וניסיונה נבחרה חברת בלפור העולמית לפרויקט החיטוי של ספינת הדיימונד פרינסס (ספינת הקורונה), והיא מעניקה את שירותיה למוסדות ציבוריים רבים כגון מגן דוד אדום, ביטוח לאומי, קריות הממשלה ומשרד האוצר, כמו גם לעסקים פרטיים רבים.
כעת, לנוכח התפשטותה של מגפת הקורונה, בלפור מציעה, בנוסף לשירותי חיטוי נגד קורונה, גם ערכות חיטוי מקצועיות לשימוש עצמי למוסדות ולארגונים פרטיים. ערכות החיטוי כוללות חומרי חיטוי לקורונה באיכות הגבוהה ביותר וציוד מקצועי נלווה כדוגמת: מערפלים, חליפות מיגון, מסיכות חצי פנים, משקפי מגן, כפפות, ועוד.
במסגרת השירות חברת בלפור מספקת הדרכה מקצועית לצוות הלקוח לגבי אופן השימוש בחומרים בצורה הבטיחותית והאפקטיבית ביותר.
ערכות מקצועיות מסוג זה ניתנות להתאמה פרטנית לפי הצרכים של כל ארגון, ומהוות אלטרנטיבה חכמה וחסכונית למי שנדרשים לחטא את מבנה העסק לעתים תכופות.