עד כאן הכול טוב ויפה, אך מצד שני, מי שכבר מצא את עצמו בסיטואציה הזאת לא פעם יודע לומר שלא תמיד האינסטלטור יודע מה לעשות. כלומר, זה נראה שהוא בודק, מתקן והוא אכן משתדל לעשות את הטוב ביותר, אך בפועל, הסתימה חוזרת על עצמה תוך זמן קצר. זה מרגיז, זה מעצבן ובעיקר – ברור שצריך לטפל בעניין בצורה מערכתית ורצינית יותר. זה נשמע לכם מוכר? תוהים מה יכול להיות הפתרון למצב כזה? כדאי שתדעו: זה בדיוק הרגע הנכון להזמין שירותי צילום קווי ביוב.
איך מצלמים בפועל את קווי הביוב ולמה זה פתרון טוב?
יצא לכם לשמוע על אנשים שכבר הזמינו בעבר שירותי צילום קווי ביוב? אתם תוהים האם גם אתם נמצאים עכשיו בנקודה שבה זו יכולה להיות הבחירה הנכונה? כדאי שתדעו שיש כמה יתרונות משמעותיים ביותר לשירות כמו צילום קווי ביוב. ראשית, אנשי המקצוע יוכלו לעבוד בצורה כזאת במקצועיות רבה, כי הם לא מנחשים, לא בודקים ולא צריכים להתחיל לפתוח את הצנרת הישנה "על עיוור". ההפך הוא הנכון, שכן מה שמאפשר לנו צילום קווי ביוב הוא למעשה לראות את הכול, הלכה למעשה ולא לקחת שום סיכון מיותר. בעזרת סיב אופטי משוכלל אנחנו מקבלים תמונה שלמה של איך באמת נראית מערכת הביוב, ובהתאם לכך אנחנו יכולים לבצע פתיחת סתימות ביוב ואת כל התיקונים הנדרשים.
1 צפייה בגלריה
צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב
צילום קווי ביוב
(צילום: איתור נזילות משה שליו)
מתי זה יכול להיות פתרון מוצלח?
אתם שמים לב שלאחרונה גם אתם, כמו לא מעט אנשים אחרים, מתעסקים הרבה יותר מדי בנושא של פתיחת סתימות ביוב? ניסיתם כבר הכול אבל בפועל הבעיה חוזרת על עצמה פעם אחר פעם? כדאי שתדעו שזה בדיוק המקרה הקלאסי שבו כדאי להזמין שירותי צילום קווי ביוב. בנוסף, גם כאשר רוצים לבדוק בעיות ספציפיות יותר, כמו למשל: האם השורשים חודשים אל תוך הצנרת, הרי שנוכל לברר זאת ביעילות בעזרת צילום של קווי ביוב. התחלתם לחשוד שאולי יש סדקים בצנרת הביוב או בניקוז עצמו? גם אז צילום מקצועי שיתבצע בעזרת סיב אופטי יוכל לעשות את העבודה. אם אנשי המקצוע שהיו אצלכם בבית התחילו לדבר על כך שאולי יש ניתוקים שונים בצנרת, הרי שזה עוד מצב שבו צילום קווי הביוב יוכל לתת לנו אינדיקציה יותר טובה לגבי מה שקורה בשטח.
כפי שראינו, היום פתיחת סתימות ביוב לא מתבצעת ככה סתם, אלא אחרי שאנשי המקצוע בודקים, בעזרת הטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש, את השטח. לכן, אם גם אתם זקוקים לעזרה כזאת, רצוי שתפנו עוד היום אל הטובים ביותר בתחום, כגון משה שליו מומחה בתחום הביובים. שימו לב: זה שתדחו את הטיפול בבעיה לא באמת יעלים אותה, שכן בכל מה שקשור לבעיות שונות בביוב, התגובה המהירה והתיקון היעיל יכולים לחסוך לכם לא מעט בעיות, התעסקות וכסף בעתיד.