האם יש זר אחד, יחיד ומיוחד
מדוע בעצם צריך לבחור זר, אולי אפשר לציין זר יחיד ומיוחד, שיתאים לכל חתונה, לכל כלה? אם היה זר שמתאים לכולן, באמת לא היה טעם לבחור. אבל כפי שכל כלה מעדיפה סגנון אישי של איפור ושל שמלה, גם הזר איננו שונה. צריך לבחור זר מושלם לכלה שיתאים באופן אישי בשבילה.
איזה רושם את אוהבת לעורר
ישנן נשים שאוהבות לעורר הרבה רושם בסביבתן. נשים אחרות מעדיפות להשאיר את הרושם לאחרות והן נוהגות בצורה יותר מופנמת ופחות מוחצנת. אם את מחשיבה את עצמך לאישה מוחצנת, התמקדי בזרים עם יותר נוכחות, מאוד גדולים ועשירים. אם את פחות מוחצנת, לרוב זר פחות גדול במידותיו ירגיש לך בנוח. אבל אין להתעלם מעוד דבר – גם נשים יותר מופנמות עשויות בחלקן לרצות להעז יותר, בחתונה. גם במקרה זה, פרחים גדולים וזר עם המון נוכחות יתאימו מאוד.
1 צפייה בגלריה
בחירת זר מושלם לחתונה
בחירת זר מושלם לחתונה
בחירת זר מושלם לחתונה
(צילום: FREEPIK)
עד כמה צבעוני את רוצה את הזר שלך
אחרי שעברת את שאלת גודל הזר, מספר הפרחים והנוכחות, זה הרגע לשאול את עצמך אילו צבעים את אוהבת. זר חתונה יכול להיות מאוד צבעוני, אך כדאי לתת את מרכז הבמה לגוונים החביבים עלייך באופן מיוחד. בנוסף, כדאי להתאים את צבע הפרחים לצבע השמחה. אם החתונה היא בעלת קונספט ברור מבחינת הגוונים, עדיף לבחור את הפרחים בצורה תואמת. אם את מתקשה לבחור בין כמה סגנונות, הביטי בשני זרים, האחד ליד השני. עני לעצמך מבלי לחשוב, אילו צבעים גורמים לך להרגשה טובה יותר.
זר שהוא אקססוריז ויותר
דרך מאוד טובה לבחור את הזר המושלם היא לזכור שהוא באיזה שהוא מקום סוג של אקססוריז. את לא בוחרת פרח רק בגלל שהוא יפה, צבעוני ואפילו ריחני. את בוחרת שילוב של פרחים יפים, עם זר משגע, שיתאים להופעה שלך ביום המיוחד. תמיד בחרי את הזר לאחר שאת כבר יודעת איזו שמלה את צפויה ללבוש, אילו תכשיטים את עונדת בחתונה ואילו נעליים את צפויה לנעול. הזר, כמו כל אקססוריז טוב ומוצלח, צריך להשתלב נהדר עם האלמנטים המרכזיים שבסביבתו.
כעת הטיפ הנוסף שלנו – בחרי את הזר בצורה שתהלום את מבנה הגוף שלך. זכרי שכשאת אוחזת את הזר במעמד החתונה, הוא הופך לחלק מגופך. צבע הפרחים יכול להלום את צבע האיפור וצבע השמלה, אך ראוי שהם יהלמו גם את גוון עורך. לכלות גבוהות, לדוגמא, כדאי לבחור זר מעוגל. לנשים פחות גבוהות או מלאות אפשר לבחור זר מוארך שמוסיף ממד מוסף של גובה.