נוטריון דובר איטלקית? אם הגעת לכתבה זו - סימן שיש לך צורך בנוטריון דובר השפה האיטלקית. ייתכן שחיפשת זאת בידיעה ברורה מה נוטריון עושה, וייתכן שרק שמעת שאולי יהיה לך צורך בנוטריון בהמשך, וכי ייטב שהוא יהיה דובר השפה האיטלקית. כשזה נוגע לנוטריונים ו-"שפות זרות", יש עניין מיוחד שיכול לבוא לידי ביטוי.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

במה מדובר

קודם כל, בבואנו לדבר על נוטריון דובר איטלקית, מה שנקרא, נרצה לסמן על המפה במה באמת מדובר. הרי מי הוא נוטריון? נוטריון, כפי המוגדר במידת הזכאות לפי חוק ישראלי באפשור ואישור נוטריונים במדינת ישראל - הוא אדם, אזרח ישראלי, חבר בלשכת עורכי הדין, מעולם לא הושעה ממנה (מלשכת עורכי הדין), מעולם לא הואשם בעבירה שיש עליה קלון, ויש לו מעל לעשר שנות ניסיון בעריכת דין. מעבר לכל זה, עליו להיבחר במיוחד ע"י ועדה מיוחדת של משרד המשפטים - ורק אם הועדה סבורה כי הוא עומד בקריטריונים הקבועים בחוק, הוא יכול לקבל רישיון. במקרה זה הוא זכאי לחתום בספר הנוטריונים את החותמת האישית שלו - ואז הוא רשמית יכול לכהן.

מה נוטריון מכהן עושה עבורנו?

נוטריון מכהן מאפשר לנו לתת תוקף חוקי למסמכים שנרצה ליצור ולהשתמש בתהליכים משפטיים. החל מצוואות, התנהלויות בתחום אימוץ הילדים, ועד להסכמי ממון ושלל הסכמים משפטיים מסוגים שונים. חותמת הנוטריון מעניקה תוקף חוקי, וחותמת נוטריון דובר איטלקית, למעשה, מאפשרת חתימה על מסמכים הכתובה בשפה האיטלקית, או מתורגמים מן השפה האיטלקית.

נוטריון איטלקי, במה מדובר?

אפשרות מאוד סבירה שניתקל בה, בבואנו למצוא נוטריון באיטלקית שכזה, היא שישנו נוטריון ישראלי, רגיל לכל דבר, הנמצא בשותפות עם לפחות נוטריון דובר איטלקית - בתוך השותפות. הם יכולים לחלוק את השכר מעריכת אישור והחתמת המסמך שנרצה להעביר דרכם - לשימושנו האישי. מחוץ לשותפות, הנוטריון לא יכול להפיץ את המידע, עליו נבקש את חתימתו - כי הוא כפוף לחוקי האתיקה של מדינת ישראל, שבמקרה זה מציינים - נאמנות ללקוח, ואיסור על מסירת פרטים חסויים במסגרת נוטריון לקוח – לצדדים שלישיים.

יתרונות

היתרונות בשכירת שירותיו של נוטריון דובר איטלקית הם מגוונים במספרם -
1. היכולת ליצור ולהציג מסמכים בשפה האיטלקית עבור כל התדיינות משפטית שאולי הם נדרשים עבורה
2. היכולת להתקדם בתהליך בעל אופי משפטי, הדורש חותמת נוטריונית על מסמכים באיטלקית.
3. האפשרות להכין מסמכים באיטלקית בישראל ולהעבירם לאיטליה לכל צורך שיידרש.