החלפת צנרת היא פעולה רלוונטית וחשובה מאוד כחלק מתהליך שיפוץ בדירות ישנות, אם אתם רוצים למכור את הדירה בכדי לעבור לדירה אחרת ועוד. התהליך חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.
2 צפייה בגלריה
שלומי כהן
שלומי כהן
שלומי כהן
(צילום: יח"צ)
למה כדאי להחליף צנרת ישנה בחדשה?
ישנם כמה מקרים שבהם בהחלט כדאי להחליף את הצנרת הישנה בחדשה: המקרה הנפוץ ביותר הוא לפני מעבר דירה. אם רכשתם דירה יד שנייה אשר ידוע כי היא ישנה באופן יחסי, כדאי לכם מאוד טרם אתם נכנסים לדירה להחליף את הצנרת הישנה בחדשה. בדירות ישנות הצנרת לרוב עשויה ממתכת, בניגוד לדירות החדשות שבהן היא עשויה פלסטיק ועל כן, היא צוברת חלודה, יכולה להיסדק בקלות ולגרום לנזילות וכן, מפרישה חלודה למים שיכולה להשפיע באופן מהותי על הבריאות שלכם. לכן, אין ספק שכדאי להחליף את הצנרת המדוברת. שנית, אם יש לכם דירה ישנה ואתם מעוניינים לשפץ אותה, גם אם הצנרת שלכם לא פגומה כדאי מאוד לנצל את המצב ולהחליף אותה בצנרת פלסטיק חדשה ובריאה הרבה יותר. הצנרת הישנה יכולה לפגוע בבריאותם של כלל דיירי הבית מלבד זאת, אם יש לכם נזילה מהצנרת הקיימת שלכם, זה הזמן שלכם להחליף צנרת, במיוחד אם ידוע כי מדובר על צנרת מתכת ישנה. לא משתלם לתקן את התקלה שגורמת לנזילה אלא כדאי להחליף כבר את כל הצנרת בחדשה.
2 צפייה בגלריה
שלומי כהן
שלומי כהן
שלומי כהן
(צילום: יח"צ)
איך מחליפים צנרת ישנה בחדשה? כיום יש שתי שיטות מרכזיות הרלוונטיות לצורך הנחת צנרת. השיטה הראשונה היא השיטה הקווית והשנייה היא השיטה המקבילית. השיטה הקווית היא שיטה שבה משתמשים במחלק מים כך שכל נקודת מים בבית מקבלת צינור משלה. חלק מהנקודות יקבלו שני צינורות, אחד למים חמים ואחד למים קרים. היתרון בשיטה זאת שאם יש בעיה בצינור כלשהו ניתן לנתק רק אותו ולהמשיך כרגיל. שיטה שנייה היא הנחה הצנרת בשיטה המקבילית. בשיטה זאת מחברים את שעון המים לנקודות מים באמצעות צינורות כך שהמים עוברים באופן ישיר אל הברזים. היתרון של השיטה המדוברת הוא שצריך להשתמש בפחות חומר ויש פחות צינורות שמפוזרים בבית. חשוב מאוד לבחור באיש מקצוע מיומן לצורך החלפת צנרת וזאת בכדי שעבודת ההחלפה תתבצע בצורה יעילה ואיכותית.
כיצד תבחרו איש מקצוע לצורך החלפת צנרת ישנה? כפי שניתן להבין, לצנרת חדשה מפלסטיק יש יתרונות רבים על פני צנרת ישנה העשויה ממתכת ועל כן, אם אתם מעוניינים להחליף את הצנרת הישנה שלכם בחדשה, כדאי שתבחרו את איש המקצוע הטוב ביותר. יש לבדוק את הותק, הניסיון וההמלצות של האינסטלטור. חשוב לוודא כי הוא יודע כיצד להחליף צנרת בצורה הטובה, המדויקת והמקצועית ביותר, שלצנרת שהוא מציע יש תו תקן, שהעבודה תתבצע בצורה מהירה ויעילה ושהוא ידרוש תמורת שירותיו מחיר הוגן.
שלומי כהן אינסטלטור הוא איש המקצוע הטוב ביותר כיום לצורך החלפת צנרת ישנה בחדשה. הבחירה בשלומי כהן תעניק לכם את האפשרות לקבל צנרת חדשה ואיכותית בביתכם ולהנות מאיכות חיים בכל הנוגע למים שאתם משתמשים בהם.
פורסם לראשונה: 10:11, 11.04.21