14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - הכוכבים ממזלים אתכם מחדש. אתם מתכננים את דרככם 'למעלה'. האהבה והנתינה תמיד בראש סדר העדיפות שלכם. כספים יגיעו מעבודה קשה. קחו את עצמכם בידיים, צאו מהייאוש- השקט והמזיק בו אתם נמצאים המון זמן. הורידו אגו וחפשו עבודה זמנית ותגלו שדרכה תעלו למעלה. הורידו את התלות בבן/ת הזוג ובאהבה לה אתם מצפים. הזמן לנקות את הבית או את המשרד, מניירת ישנה ומיותרת. בריאותכם במיטבה. מישהי/ו עוקב/ת אחריכם לאורך השנים ועדין לא שכח/ה אתכם. טיפ השבוע: האושר הוא שליט היופי והנתינה.
מזל שור - הכוכבים פותחים לכם שוב את האנרגיות והמזל. יש בכם את המחשבה החיובית - שהיא כידוע קודמת לכול מעשה מוצלח. אם כן זה הזמן לקדם רעיונות יצירתיים בתחום התעסוקה, הלימוד ובכול תחומי היצירה - אותם הזנחתם בעבר. הרגישו את הרצונות האישיים: לאהבה, לקבלה ולנתינה. הזדמנות לאהבה שוב חומקת מבין הידיים בגלל ההיסוסים המוכרים והמגבילים. השתמשו בשכל ופחות עם הרגש במערכות חברתיות ואישיות. הזמן לייעוץ אישי בכול המישורים. טיפ השבוע: השלווה היא לא בית עם חלון לים היא אך ורק עם חלון לאהבה.
מזל תאומים - אתם בצמתים שונים בחיים: צומת כלכלית, החלטה לגבי קשרים חברתיים וגם בקשרים רומנטיים ובשאלה באם להישאר או לעזוב. תנצלו כישרונות גלויים והמוכחים. פלסו דרך לאושר בכך שלא תדרשו בכוח, את היחס שבאמת מגיע לכם. הפגינו את השקט שאפיין אתכם בראשית הקשר/ים. גייסו את הכוחות המופלאים שלכם על מנת ליצור מציאות כלכלית חדשה ורעננה. תנו צ'אנס לאפשרות שאולי אתם פועלים לא נכון ובניגוד לצו הזמן והגורל. פתחו את פנקס הטלפונים, צלצלו לחבר/ה וותיק/ה.
מזל סרטן - השבוע אתם יעילים מאוד בעבודה אך לעומת זאת לחוצים בהקשר הציפיות מאחרים. הנשואים ובעלי המחויבות הרגשית צרכים לזכור שרגשות האשם והרצון לתת חייבים להיפסק אם הם רוצים להיות מאושרים. זכרו: עוצמת הסליחה, תוציא אתכם ממעגל- כאב - האובדן ומהזוגיות הנמצאת הרחק... או 'בדרך ללא מוצא'. הביטו בדומה ובשונה, בין ההווה ולבין העבר ותנסו לחבר מחדש את הילד/ה הפנימי/ת שאיבדתם. טיפ השבוע: המחשבה החיובית עומדת מאחורי כול הצלחה מטאורית, אם אינכם מסוגלים לכך פנו לייעוץ אישי - בנוגע לסודות ההצלחה שבמפת לידתכם.
מזל אריה - כספים מגיעים בקביעות. מכירת נכס מתקדמת. אתם עוזרים עם כל הלב לילד/ה. אתם תקועים במעגלי הזוגיות ומחפשים אהבה. שימו לב: האסרטיביות ופיתוח המודעות העצמית הם מילות המפתח השבוע. הקריירה בתנופה, האהבה בנסיגה. אתם נתקפים בעצבנות יתר בשל ניסיונות כושלים להחזיר לכם את שהיה לכם בעבר. תחתרו היטב ובסבלנות לעבר 'חוף הסליחה' ובמידה וכך מובטחת לכם ההצלחה. בעקבות הנסיעה לאירופה - גם המשפחה תשמח ותפרגן. טיפ השבוע: התרחקו מכל מי שמורידים אותך למטה, לאותם מקומות חשוכים שאף פעם לא אהבתם במיוחד.
מזל בתולה - הצד התעסוקתי מתבהר. סימנים של שינוי. זכרו שהמצוינות היא זו שקובעת את העובדות בשטח. אתם שואפים לצדק, נותנים את הלב, ושוב לא מקבלים צדק כלפיכם. עליכם ללמוד את הדרך לתת אבל גם שידעו להעריך אתכם בחזרה וכראוי. אתם מרגישים בדידות למרות שאתם בזוגיות המחייבת את שני הצדדים. המשיכו בשיקום נושא מציאת הזיווג או לביסוס במעגל האינטימי, באופן 'היותר חכם'. הנושא הכלכלי מתנדנד, אבל מה שמעניין אתכם כרגע זו האהבה. לא 'לחתוך' קשרי משפחה.
מזל מאזניים - שבוע מבולבל מבחינה רומנטית. שוב אתם מחליטים שלא להחליט לגבי להישאר או לעזוב, מדובר לגבי 'מטרות' עליהן חלמתם. חפשו את עצמכם בדרך של יציאה מן הבית, לעיתים יותר קרובות. טפחו את היופי החיצוני. אתם יותר רגועים. הצימאון לפרגון מצד בן/ת הזוג דוחף אתכם לדרוש את תשומת הלב ובאם אתם לא מקבלים אתם מסתובבים עם פרצוף חמוץ ונסגרים בתוך עצמכם. אם תסתירו את הדחף הזה תצליחו בגדול. אינכם יודעים את הדרך להשפיע להוביל ובכך להרגיש מאושרים. אתם עדין במעגל היגון בהקשר העבר.
מזל עקרב - האנרגיות חוזרות אל 'שריר- האושר והלב'. שמרו על מצב הרוח. תהיו בקשר עם חברים ועם מקורות אנרגיה רוחניים. הקריירה תקועה, אבל אתם לוקחים...'פסק זמן' מהדאגות. הים יעשה לכם טוב. אתם קצת יותר אופטימיים, יתכן שאתם מתרשמים מהתחזית של שבוע שעבר, אבל זכרו שלא מספיק להחליט לשנות דברים, צריך גם לבצע. חפשו להתקדם, לחפש עבודה אחרת לחפש להתמקצע, לחפש גם את הדרך לאושר לצד בן/ת זוג. כדאי לחפש את הרצוי ולא את המצוי- מבחינה: רומנטית, מגמות לימוד ובנושאי תעסוקה.
מזל קשת - הקשת שבכם מתחיל להתעורר לעשייה. אתם לא יודעים היכן להתחיל לתקן בנושא הזיווג והזוגיות. הפעם אתם רוצים אהבה ורק אהבה. אתם חושבים על לצאת לטיול אבל גם השנה זה לא יצא אל הפועל. אתם מביטים על החיים ולא מרוצים מהתקיעות. אתם מוכנים לעשות הכול למען האהבה אבל כבר מזמן... לא מוצאים שיתוף פעולה. בעלי העקרונות השמרניים יסבלו, בעלי הגמישות והקוליות יצליחו בגדול. הקריירה במצב 'תקיעות'- בדומה לתחום האישי. חפש ובעיתונים ובאינטרנט מה שאתם מחפשים. אל תתביישו לשאול ולשתף אחרים בבעיות.
מזל גדי - אתם תקועים במחויבות המונעת מכם לצאת ולנצל את הפוטנציאל התעסוקתי ועסקי שלכם. פערי תפיסת העולם בנושא הזוגיות והאינטימיות מובילים אתכם למצב שבן/ת הזוג לא מבין/ה את הצרכים והצפיות שלכם מן הקשר. הזדמנות חד פעמית נופלת בחלקכם במישור הבין אישי, נצלו אותה. אתם קשובים לצימאון האהבה הנסתר/הגלוי שבכם. סימני שינוי רומנטי לטובה, אבל כול זה עדין לא מספק ורדוד. אתם חשדנים ושמרנים באישיותכם וכדאי לכם לחפש את הדרכים לפרוץ את מעגלי... המקובעות- המעכבת. אתם חייבים לשנות גישה.
מזל דלי - אתם שוב טועים בקשר שמראש ידעתם שהוא למטרות ידידות, אתם משלמים את מחיר אשליית 'גורם ההדדיות' בקשר. מישהו יחפש אתכם מן העבר הקרוב/רחוק, אבל לא ת/ימצא אתכם באותו 'המקום'. הנסיעה או הבילוי האחרון עוזרים לכם לקוות לשיתוף פעולה חדש עם בן/ת הזוג. טיפ השבוע: הורידו חניקה מעל צווארכם ומצוואר בן/ת הזוג ובכך ייטב לכם. יסתבר שלא הכול אבוד. אתם מצפים להגדיל את ההכנסות, אך יודעים שזה יהיה חשבון משהו אחר, שחשוב לכם.
מזל דגים - הנסיעה עליה פסחתם משגעת לכם את השכל. אל דאגה בקרוב היא תצא אל הפועל. שבוע של תקווה המדרבנת לעשייה וליצירה בתחום הכלכלי. אתם מצליחים לשתף פעולה עם גורם המטיס אתכם קדימה - בכול השטחים. הקשיבו לעצות מקצועיות בנושא הזוגיות. לימדו את צעדי הריקוד האינטימי... ומטעויות העבר. אתם מחפשים כוח ועוצמה, על ידי שמירת הכעסים הישנים, הדבר מחבל בחיי המין והאהבה שלכם כבר לא מעט זמן. אתם רוצים להימנע מכאב אבל לא עושים מספיק על מנת לשנות את המציאות בה אתם חיים.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.