אם אתם מחפשים את המקום המושלם לערב זוגי, מסעדות הן לגמרי הבחירה האופטימלית. בין אם מדובר בארוחה בלוקיישן עוצר נשימה, תפריט ייחודי, או מרפסת עם נוף מטריף. קבלו שבע מסעדות רומנטיות ברחבי הארץ בהן האווירה המיוחדת היא חלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת.

בנוף הגליל על צלע ההר

SEA BASS, נוף הגליל

המסעדה הדנדשה נפתחה במתחם עופר נוף גליל, מקבוצת קניוני עופר, במיקום עוצר נשימה המשקיף על כל נצרת. היא משתרעת על שטח של 300 מטר, מכילה 140 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ עם נוף גלילי-ירוק על צלע הר. העיצוב של המסעדה הוא בהשראת מוטיבים אותנטיים עם נגיעות מודרניות ים תיכוניות.
המסעדה מתמחה בדגים, סושי ופירות ים.
טעימות מהתפריט:
דג בתנור פחמים עם תפוחי אדמה קריספים בצלי ועגבניות צלויים (125 שקלים), טרטר דג פילה - דג לבן קצוץ, צילי חריף, קולי עגבניות, שמן זית, לימון, פירורי פיסטוק (64 שקלים), קלמארי ממולא בריזוטו פריקה ירוקה (92 שקלים), סושי: קריספי רול דג עם אבוקדו, גזר, גבינת מוצרלה וקריספי בטטה (60 שקלים), קערת מולים (72 שקלים).
מילה שלנו: שופינג שווה במתחם עופר (עם חנייה עצומה) בשילוב ארוחה רומנטית מול נוף עוצר נשימה (גם בלילה). מוכנים להיות רומנטיים כל השנה.

11 צפייה בגלריה
מסעדת סי באס בנוף הגליל
מסעדת סי באס בנוף הגליל
מסעדת סי באס בנוף הגליל
(צילום: יח"צ )

11 צפייה בגלריה
מסעדת סי באס
מסעדת סי באס
יש גם סושי. מסעדת סי באס
(צילום: יח"צ )

מול השדות בעמק יזרעאל

מרקטינו, רמת ישי

מכל מקום במסעדה הגדולה (130 מקומות ישיבה) משתקף הנוף היפה של שדות עמק יזרעאל, הכניסה למסעדה היא דרך גשר שנבנה במיוחד ומשקיף אף הוא לנוף הפסטורלי. על העיצוב אמונים האדריכלים מרקו סברה ואירית שניר כהן מסטודיו im, שתכננו את החלל כך שכולו ישקיף החוצה אל הנוף המהפנט. האדריכלים בחרו בשימוש בחומרים טבעיים, רצפת טרצו ועץ, חיפויי אבן עץ אגוז, עץ גולמי, ברזל, קורטן ובצבעוניות חמה בנוסף לכתומים וירוקים של צבעי השוק הרעננים.
מרקטינו היא מסעדת שוק איטלקית עם מגוון מנות שנועדו לשריינג.
טעימות מהתפריט: סלקים חרוכים בטאבון (42 שקלים), סופלי פולנטה- כדורי פולנטה מטוגנים במילוי תירס מעושן ומוצרלה על בסיס אדמת פטריות, (44 שקלים), פיצטה מרגריטה (45 שקלים) צלחת גבינות ופרי (54 שקלים).
מילה שלנו: קוקטייל ביד מול שדות עמק יזרעאל היפים, והחיים מרגישים טיפה יותר טוב.

11 צפייה בגלריה
נוף לשדות. מסעדת מרקנטינו
נוף לשדות. מסעדת מרקנטינו
נוף לשדות. מסעדת מרקנטינו
(צילום: גיל אבירם )

11 צפייה בגלריה
מטבח שוק איטלקי. מרקנטינו
מטבח שוק איטלקי. מרקנטינו
מטבח שוק איטלקי שמח. מרקנטינו
(צילום: גיל אבירם )

ביסטרו צרפתי

לחם יין, יהוד

לפני קצת יותר מ- 25 שנה נולדה מסעדת לחם יין על ידי החברות הטובות רונה פרדיס ודגנית עמיחי שרצו להביא את בשורת הביסטרו ליהוד, הרעיון של השתיים הצליח מעל המשוער ולמסעדה המצליחה התווספה גם בייקרי שמציעה פחמימות מופלאות.
הכניסה למקום מלווה בהמוני עציצים פורחים שכבר מרגיעים את הנפש, העיצוב האלגנטי ממשיך בפנים ומאפשר ישיבה במרפסת המקורה על הבר ובתוך המסעדה, התפריט הוא בראסרי קלאסי עם מנות גדולות ולא מתחכמות.
טעימות מהתפריט:
פטה כבד עם קונפיטורת אגסים ביין (61 שקלים), כרובית בציפוי פריך איולי צלפים, מיונז חריף (56 שקלים), עוף בתנור ברוטב פורט פטריות (84 שקלים), שניצל עוף מלווה בפירה תפ"א (79 שקלים), קרפצ'יו חציל חרוך עם סלסת עגבניות, טחינה ולאבנה (54 שקלים).
מילה שלנו: ניחוח וטעם אירופאי ביהוד, מינוס הכסף של כרטיסי הטיסה. יש רומנטי מזה?

11 צפייה בגלריה
מסעדת לחם יין
מסעדת לחם יין
מסעדת לחם יין
(צילום: אמיר מנחם )

אלגנטיות ברוטשילד

CAFÉ PETIT, שדרות רוטשילד, ת"א

בראסרי חדש בלב תל אביב נפתח בפינת הרחובות רוטשילד ויבנה (היכן ששכנה במשך שנים מסעדת מוזס) ומביא איתו שיק צרפתי.
המקום כולל כ-120 מקומות ישיבה בפנים, או במרפסת החיצונית הצופה אל שדרות רוטשילד (שאין בהם רגע דל) ובר מרכזי. העיצוב משלב מוטיבים צרפתיים, החל מהקרניזים, דרך השטיחים, אהילי המנורות והצמחייה הירוקה יוצרים אווירה חמימה ואלגנטיות.
טעימות מהתפריט: טרין כבד עוף צ'אטני עגבניות שרי, בריוש צלוי (56 שקלים), פרח קישוא ריזוטו עגבניות מיובשות, סלסה ורדה, בלילת בירה (66 שקלים), ריזוטו ירוקים אספרגוס, אפונה, בזיליקום (77 שקלים), שיפוד פרגית דמי גלאס עוף, ירקות שורש ותוספת (89 שקלים).
מילה שלנו: אין כמו ערב בתל אביב ועוד בבראסרי דנדש בשדרות רוטשילד כדי להרגיש בבועה ורודה.

11 צפייה בגלריה
קפה פטיט ברוטשילד
קפה פטיט ברוטשילד
קפה פטיט ברוטשילד
(צילום: אנטולי מיכאלו)

11 צפייה בגלריה
לוק אירופאי ברוטשליד. קפה פטיט
לוק אירופאי ברוטשליד. קפה פטיט
לוק אירופאי ברוטשליד. קפה פטיט
(צילום: אנטולי מיכאלו )

ניחוח הים

לימאני ביסטרו, נמל קיסריה

בנמל קיסריה שוכנת בקצה הנמל בלשונית הנכנסת לתוך הים, כך שנוף הים התיכון, עוטף את כל המסעדה. בלימאני הקיימת 10 שנים מגישים מנות של פירות ים ודגים. עם מגוון ספיישלים המשתנים לפי ההיצע היומי.
במסעדה 4 חללים כולם צופים אל הים והנמל של קיסריה על העתיקות שבו: חלל מסעדה פנימי ומקורה הפונה לנמל הדרומי עם רצוף במראה עתיק ושולחנות ערוכים, חלל הבר הקז'ואלי יותר, ובו בר ישיבה ארוך ושולחנות קטנים הפונה לנמל הצפוני, מרפסת השוכנת על המים וחלל המזח שלשונו נכנסת פנימה לתוך המים, לאורכו מוצבים השולחנות הצופים לתוך הים כשהיושבים לצידם מריחים את ריח הים ומרגישים את רסס הגלים.
טעימות מהתפריט: פילה לברק צרוב על מצע פירה (139 שקלים), ניוקי שרימפס ברוטב שמנת חרדל (124 שקלים), קסרול פירות ים בתנור פחמים (118 שקלים), פפרדלה סלמון (93 שקלים).
מילה שלנו: תנסו לבקש את שולחן 51 שהוא השולחן המבוקש של המסעדה (בגלל נוף הפנורמי), לצידו הוצעו אינספור הצעות נישואין.

11 צפייה בגלריה
נוף לים. מסעדת לימאני
נוף לים. מסעדת לימאני
נוף לים. מסעדת לימאני
(צילום: דוד ששון )

דייט נייט על מלא

סנטה ביסטרו, כפר סבא

שילוב ישן וחדש, חללי ישיבה אינטימיים ודק חיצוני מוקף צמחייה. מסעדת סנטה בכפר סבא משלבת בעיצובה ישן וחדש, לאורך הקיר מלוות את הנכנס ברווחים קצובים מראות מושחרות מיושנות, בעיצוב קשתי עם תאורה אחורית, היוצרות דיאלוג בין המראה הגאומטרי של גופי התאורה העכשווים למראה המיושן. השף אסף זרוג מציג מטבח המבוסס על אדמה ים ויבשה ונשען על המטבח הים תיכוני מודרני- עונתי.
טעימות מהתפריט: חריימה ג׳מבו שרימפס: פלפל קלוי וחריף, שום, פפריקות ברוטב ביסק סרטנים, מוגש עם לחם צרוב (75 שקלים), ברוסקטה טטאקי טונה (75 שקלים), סופלקי פרגית: 2 שיפודים על פיתה שרופה, משואייה, טחינה, עלים ירוקים ובצל מוחמץ (89 שקלים).
מילה שלנו: אם כבר שריינתם בייביסטר ויצאתם, כדאי לבדוק איזה סרטים מוצגים בקומה השנייה של המתחם. דייט נייט עד הסוף.

11 צפייה בגלריה
sante' כפר סבא
sante' כפר סבא
sante' כפר סבא
(צילום: יואב גורין )

11 צפייה בגלריה
sante' כפר סבא
sante' כפר סבא
sante' כפר סבא
(צילום: יואב גורין )

בקומה ה-49

2C , עזריאלי, תל אביב

אחת המסעדות הוותיקות בעיר עם ותק של למעלה מ-25 שנה.
למסעדה הממוקמת בקומה ה-49 בבניין עזריאלי יש עיצוב מודרני בשילוב קלאסי שלא מתחרה עם הנוף אלא מחבר את כל האלמנטים ביחד כשהנוף המרהיב הוא הכוכב הראשי.
בגלל הגובה הרב והחלונות האטומים, אין הסחות דעת, רעש מבחוץ, עוברי אורח או ריחות מהרחוב, רק המוזיקה הטעמים השירות ומראה הסועדים שהגיעו לערב רומנטי כשכולם לבושים היטב. כנראה שזו המסעדה עם מספר ההצעות הנישואים הרב ביותר- עם למעלה מ-2,500 הצעות במהלך שנות קיומה, והיד עוד נטויה.
בנוסף לתפריט המסעדה הקבוע שהוא פיוזן צרפתי ים תיכוני, התווסף תפריט אסיאתי חדש של מסעדת ספורה, שמציע מגוון של סושי ומנות אסיאתיות קלילות שמתאימות לערב סתווי.
טעימות מהתפריט הרגיל: אסאדו קריספי רייס קייק (92 שקלים), פטוצ׳יני גינה: פסטה פטוצ'יני בהכנה ביתית, אספרגוס, זוקיני ושום מוקפצים בקרם זוקיני ופסטו (108 שקלים), פרגיות חרדל וקרמל (152 שקלים).
טעימות מהתפריט האסיאתי: סושי- דאבל טונה (89 שקלים), סלמון טורו ברולה (79 שקלים), סלמון קראנץ' (77 שקלים).
שורה תחתונה: אחת המסעדות הרומנטיות בארץ. מתכננים הצעה רומנטית? הגעתם למקום הנכון.

11 צפייה בגלריה
2C
2C
2C
(צילום: חני פולק)