14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

התנאי להצלחה השבוע הוא להעז. הגבירו את המודעות לחיצוניות ולאופי הטוב שיש לכם. הקשיבו לעצות של בני המשפחה- הם רוצים בטובתכם. השתחררו מהדמות המעכבת אתכם מלהתפתח. ייתכנו מהלכים לסיים עם מקום העבודה - לא ממליץ לכם. משמעות החיים הרוחניים נראית לכם יותר נהורה ומתוך כך אתם שואבים את ההשראה ישירות ממנה. פקחו עין על חשבון הבנק שלכם. אתם חייבים לארגן את ההוצאות אל מול ההכנסות. יתכנו ויכוחים סביב כספים המעוררים מחלוקת. רגשות חמים כלפיכם יקנו את תשומת ליבכם: בעבודה וגם בבית.
חוסר המנוחה יאפיין את השבוע שלכם. אנשים שחשבתם שיעמדו לצדכם יפנו לכם עורף. זה הזמן לצאת בהצהרות ברורות על מנת לצמצם נזקים חברתיים. מצב בריאותו של אדם קרוב יטריד את מנוחתכם. דמות אהובה עדיין משפיעה עליכם מבחינה רגשית גם לאחר שנאלצתם להיפרד ממנה בדמעות. השבוע תגלו את כוחכם בתחום התעסוקה והעסקים. התרחקתם מהבורסה? טוב מאוד. הציעו את אהבתכם רק למי שמשקיע בכם. אתם בשלים לחשוב על כיוון פריצה בלימודים ובקריירה. תתחילו להרגיש בביטחון שהיה חסר לכם מזמן - נצלו זאת!
פיתוח המודעות העצמית בנושאים הקשורים לרגש הם מילת המפתח השבוע. עליכם למחוק הרבה מהנאיביות. קחו פסק זמן על מנת ללמוד לקחים ולשנן עמדות שעד לפני זמן לא רב פחדתם לפעול על פיהם. הקידום או הבטחות הממונים הנמרחת מעבר לקצה גבול סבלנותכם מטרידים את מנוחתכם מעבר למצופה. אתם חסרי אנרגיות לאחר הטלטלה הרגשית האחרונה. זהירות: תחושה מוטעית ביחס לקשרים רופפים מהעבר עלולה למשוך אתכם לעבר טעות החוזרת על עצמה. אתם צפויים להעניק לילדים את כול כולכם. קחו את הזמן ביחס להחלטות ללמוד.
השבוע מומלץ להתגבר על טינה ישנה כלפי דמות מן העבר הרחוק. הגיע הזמן להשכין שלום עם המשפחה. בן/ת הזוג מתנה את המשך היחסים בפתיחות כלפי משפחתו/ה הזדמנות לשפר את מיקומכם הערכי בעבודה. האנרגיות העצורות משתחררות לכיוונים רגשיים. כספים עדיין מתעכבים. כדאי לברר באם אתם נמשכים למקצוע בו אתם עוסקים. אתם סוגרים חודש קשה מבחינות רבות. יהיה כדאי לכם להתעלות על עצמכם ולהבין שעל מנת להגיע למשהו שלא היה לכם אף פעם, כדאי לכם לעשות משהו שאף פעם לא עשיתם.
פרויקט הקשור לעבודה ממלא את ידכם בעשייה. גשו אל הממונים על מנת לדרוש את המגיע לכם. אל תדחו שיחות אודות הבטחות לקידום. זה הזמן לנצל את הקשר עם המשפחה הקרובה. חגיגה בתחום הרגשי. יש בכם את הקסם הדרוש לכיבושים. קבוצת אנשים מתעניינת בכם במישור המקצועי. נצלו את השבת הקרובה ליציאה לשם חילוץ עצמות ונפש. אתם רק צריכים לעשות את המקסימום מבחינת החיפושים אחר עבודה. מעבר לקשת בענן יופיעו סימנים לרגשות להם חיכיתם. ויכוחים רבים בקרב המשפחה. תסרבו 'למכור' נכסים רגשיים.
אתם מחפשים הבנה פרגון ואהבה אך לצערכם אתם לא כל כך מצליחים לקבל אותה מבית אלא רק מחוץ למערכת – יחד עם זאת... אלה ימים של ביטחון במראכם החיצוני. טיפ: קבלו את חסרונות הדמות עמה אתם חולקים את החיים וכך ייטב לכם. ביקור חשוב עומד לנחות בביתכם, היכונו לכך. משהו הקשור לעתידכם בעבודה יבוא לידיעתכם. המשיכו לגלות מצוינות בנוגע לפרויקט בו אתם נוטלים חלק חשוב - פירות ההצלחה בדרך. הסובלים מבדידות או מחוסר הצלחה בתחום הרומנטי יזכו להצלחה. זה הזמן הנכון לייעוץ אישי.
כושר הביטוי שלכם מרשים את הסביבה הקרובה. הקשרים החדשים בתחום הקריירה עומדים להבשיל מוקדם ובגדול. לעוסקים באומנות: אלה ימים גדולים מבחינתכם. השבוע ימלא אתכם ברצון לשינוי. כולם ינסו לשתף פעולה ויקבלו את הרעיונות שלכם באהבה ומתוך רגישות מעוררת נשכחות. לא לשכוח את המשפחה. טיפ: זה הזמן להתמקד בשיקום המערכת הזוגית. אירוע חשוב יפרוץ למענכם את חומת המזל. שמש חדשה תזרח בנוגע לתחום המגורים ולמגזר התעסוקתי. הזדמנות לפתוח את הלב בפני חבר/ה יקר/ה. זה הזמן הנכון לפנות לייעוץ אישי.
רטרו מרקורי עדין לא מאפשר את היכולת להתרכז. תחום הקריירה יאותת להשקיע את כול מרצכם. ימים של הצלחה במישור הרומנטי. חלק מכם יסגור על מחויבות רצינית וחלק אחר יהיה החלטי בענייני הלב. אתם חדורים בצורך לחוות חוויות בחיק המשפחה ובחברת חברים ישנים. מחמאות רבות תקבלו בכל הנוגע לתחום היצירתי. מלכודת רגשית תפסח עליכם. זה הזמן לדרוש כספים המגיעים לכם. רגעים מרגשים בחברת בן/ת הזוג. הכספים המגיעים לכם יגיעו בימים אלה. תכניות מגירה הקשורות להסבה או לשינוי בעבודה יוצאות אל הפועל.
שבוע בהחלט מוצלח. כל שתעשו מחוץ לבית... יתקבל בחום ובאהבה. יהיו לכם יחסים משופרים עם מעסיקיכם וייתכנו דיבורים רציניים לגבי האצלת סמכויות מכיוונם. בשלישי ורביעי תמצאו קצה חוט בנוגע לעתידכם המקצועי והתעסוקתי. פערי עמדות הולכים ונסגרים ביניכם ולבין מישהו חשוב. מרבית הזמן יוקדש לשיחות נפש אודות מאורע משפחתי המשותף לכולם. זיכרונות סנטימנטליים מציפים אתכם בכאב מחודש והקשור לדמות קרובה. כספים יגיעו ממקורות בלתי צפויים. הכוכבים נוטעים בכם את הכוח לבצע שינויים שהתעכבו בתחומי הבית, העבודה והלימודים. אתם עוברים קטע מוזר הנקשר לעבר.
המצב הכוכבי ממזל את דרככם באהבה. דרישות מן הצד השני נופלות על אוזניכם הכרויות. משהו חשוב עומד לקרות לכם בתחום הקריירה. שימו לב לאמצעי התקשורת. תשובה חיובית עושה דרכה אליכם. אתם ממתינים הרבה זמן להתפתחות פרויקט אישי שלכם המעכב אתכם מלהמשיך... הלאה. טיפ: התחילו משהו חדש 'ומקבילי': בעבודה, ביחסיכם האישיים ובכל תחום בו תבחרו. השבוע יפתחו בפניכם אפשרויות חדשות וגם יתכן שתמצאו מקום עבודה ראוי. תהליך שהחל לפני כחודש והקשור לתחום הרומנטי עומד בפני הכרעה. זה הזמן הנכון לפנות לייעוץ אישי.
התקשורת שלכם תניב השבוע מגון הצעות עבודה ותימצאו את הקפיצה לה אתם מחכים. שותפות כלשהי תיחתם השבוע וכתוצאה מכך אני צופה לכם רווחים שיבואו בהמשך הדרך. צפו למחמאות מהממונים עליכם. טיפ: היפתחו לאהבה לוויתורים, כמו כן גם לספורט קבוע וקצרצר לטיפוח הבריאות והיופי. לנשואים שבכם מחכה הפתעה חיובית ומאתגרת. מישהו יבקש את חברתכם בדרך עקומה-עקיפה וההשפעה עליכם כמלחיצה מדי. יזמים: שיחה/או מגעים עם הנוגעים לכספים הציתה חלום ישן להזדמנות עסקית שתצית בכם תקווה מחודשת- בדרך לעושר... ואושר.
השבוע יחמיאו לכם ומבלי יוצא מן הכלל. לאלה שלא מצאו עד כה מקום עבודה, שיחכו ויופתעו לשמוע על מציאת קצה חוט בנושא. המישור הרומנטי ממשיך להיות תקוע. מכוון בן/ת הזוג. מתנה למישהו קרוב תהווה כחלק מהדברים ממה שתעשו למענו. היו מוכנים לוותר ולנסות לשפר את מערכת היחסים עם בני הבית. אתם מוזמנים לאירוע חשוב ואתם מהססים בגלל שיקולים הקשורים 'לסביבה' של בן/ת הזוג. תכננו את המהלך הבא בתחום הקריירה. תיתכן תכנון נסיעה למרחקים. זה הזמן היותר הנכון לפנות לייעוץ אישי.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם.
פורסם לראשונה: 14:31, 02.05.23