קורע לב: דורון שוהם ז"ל, בן ה-37 משכונת אם המושבות, הלך אתמול לעולמו לאחר שנכנע לנגיף הקורונה ולמעשה הפך לצעיר ביותר בישראל שנפטר מהמחלה.
שוהם, שסבל ממחלות רקע קשות היה מונשם במשך כשבוע כשבימים האחרונים, הפיצה אשתו הודעה ברשתות החברתיות ובווצאפ לפיה היא מנסה לאתר תורם פלסמה מתאים כדי לסייע לו.
1 צפייה בגלריה
דורון שוהם ז"ל
דורון שוהם ז"ל
דורון שוהם ז"ל
(צילום מעמוד הפייסבוק)
"אני צריכה עבור בעלי, מישהו/י שהחלים מקורונה", כתבה. "עד כה לא מצאו מישהו מתאים. זה עבור תרומת דם פלסמה לחולה קשה מונשם, צריך למצוא מישהו שמתאים לו. הוא במצב מאד קשה והזמן קצוב, אודה לכל עזרה ושתפנו אליי אנשים ואני אדאג לתיאום מול מד״א וכל הגורמים".
אך כאמור אמש, נפטר דורון בבית החולים השרון ממנו נמסר: "לצערנו בבית חולים השרון נפטר גבר בן 37 שהיה מונשם כשבוע. סבל ממחלות רקע קשות. משתתפים בצער המשפחה".
זמן קצר לאחר מכן כתבו שכניהם של בני הזוג שוהם: "בצער רב ובלב כואב אנו נאלצים להודיעכם בשם משפחת שוהם היקרה על לכתו בטרם עת של שכנינו היקר והאהוב, דורון שוהם ז״ל, כולנו כואבים את לכתו ומשתתפים בצער המשפחה ובאבלה הכבד של שכנתנו היקרה הגב׳ שוהם. היא מבקשת למסור את מלוא הערכתה לחיבוק החם והסיוע הרב אשר קיבלה בימים האחרונים".
דורון הוא הקורבן השלישי בבית החולים השרון שמיועד בימים אלו לחולי קורונה בלבד, ובו מאושפזים נכון להבוקר (רביעי) 59 חולים, 10 מהם במצב קשה.
הוא הותיר אחריו אישה ושתי בנות.