בחודש מאי, לרגל יום הולדתה העגול, לימור הזמינה סוויטה מפנקת במלון ושילמה 3,819 שקל לשני לילות. כשנכנסה לחדר הבחינה שהכיור במקלחת סתום והמים לא יורדים.
2 צפייה בגלריה
התשלום: 3,819 שקל. ומה התמורה?
התשלום: 3,819 שקל. ומה התמורה?
התשלום: 3,819 שקל. ומה התמורה?
( צילום: shutterstock)
היא התקשרה לקבלה להתלונן, אך איש לא בא לתקן. היא התקשרה שנית, הזכירה את התקלה והזמינה שירות חדרים - מגבות ויין. המגבות הגיעו. היין- לא.
למחרת בבוקר, כשראתה שאי אפשר לצחצח שיניים בכיור, התקשרה שוב. נדרשו עוד שעתיים ושני אנשי תחזוקה שניסו לפתור את התקלה, אך הכיור נותר תקול. כשפנתה שוב לקבלה, במקום להתנצל זעמו עליה ואמרו ש'לא צריך לעשות עניין מבקבוק יין ותיקון של כמה רגעים'. הכיור, עד לרגע העזיבה, לא תוקן. גם כשביקשה לעשות צ'ק אאוט מאוחר, נתקלה בסירוב.
מה עושים?
"תלונות רבות מתקבלות נגד צימרים ובתי מלון על אי התאמה בין ההבטחות והתמונות לבין המציאות", אומר עו"ד אמיתי כדר מהמועצה לצרכנות.
"החוק מחייב כל ספק של מוצר או שירות להימנע מתיאור מטעה, אחרת ניתן לתבוע ביטול של העסקה, ואם הדבר לא אפשרי – לתבוע פיצויים בגין הנזק הכספי ועוגמת הנפש. אי גילוי נאות או הטעיה בעניין מהותי של העסקה (למשל גודל החדר) מקנה לאורח זכות לבטל את העסקה ולדרוש החזר כספי מלא או ו/או פיצוי, לפי בחירתו".
טיפ: החלטתם לתבוע? שלחו מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בזמן אמת ותעדו את הפער בין התיאור באתר לבין המציאות בשטח".

2 צפייה בגלריה
אחרי געגוע של כמה ימים חזרה הטלוויזיה, והרעש חזר איתה
אחרי געגוע של כמה ימים חזרה הטלוויזיה, והרעש חזר איתה
אחרי געגוע של כמה ימים חזרה הטלוויזיה, והרעש חזר איתה
(צילום: shutterstock)

מעשה בטלוויזיה מזמזמת


בועז רכש מסך טלוויזיה לחדר הילדים. אחרי שבוע הגיע הטכנאי והתקין את המסך בחדרם\ וכשניסה להפעיל אותה נשמע רעש מטריד של זמזום בלתי פוסק.
הטכנאי ניסה להחליף חלק ואמר שבמידה והרעש יימשך, שיפנו לחברה. והרעש אכן המשיך. בועז פנה לחברה, ולבקשתה תיעד את הזמזום ושלח אליהם. טכנאי נוסף שהגיע והחליף את לוח האם לא הצליח לעצור את הזמזום ולקח את המסך למעבדה.

קראו גם:

אחרי געגוע של כמה ימים חזרה הטלוויזיה, והרעש חזר איתה. החברה אמרה שעשתה כמיטב יכולתה, ולא הסכימה לבטל את העסקה ולהחזיר לבועז את כספו או לספק לו מסך חדש ותקין.
מה עושים?
"התקלה לא תוקנה על אף ניסיונות רבים, משמע בוצעה כאן הטעיה בפרט מהותי בעסקה באשר לטיב המוצר", אומר עו"ד ליאור ניסים מהמועצה לצרכנות. "הדבר מנוגד לחוק הגנת הצרכן, לכן באפשרותו של בועז לדרוש את ביטול העסקה וזאת תוך זמן סביר מרגע שנודע לו על ההטעיה".