לכן ישנה חשיבות רבה להתקין מוצרים שונים שיאפשרו לכולם לנשום אוויר נקי בזמן שעומלים ומכינים מכל טוב במטבח. סביר להניח כי על מנדפים וקולטי אדים כבר שמעתם לא פעם, מה גם שעל פי חוק כל מסעדה חייבת להתקין מנדף העומד בתקנים, אך במידה ואתם עדיין מרגישים צריבה בעיניים בזמן שמטגנים שניצ'לים וצ'יפס בבית, והחולצה שלכם ספוגה בריחות לא נעימים כאשר חוזרים מבילוי במסעדה, סימן שמשהו לא כשורה.
את אבידן משה זה כלל לא מפתיע, לאורך שנים הוא עבד בכמה חברות המייצרות מנדפים וקולטי עשן, וגילה כי חלק נכבד מהמוצרים הנמכרים בשוק לקהל הרחב אינם איכותיים מספיק, ואת זה הוא בחר לשנות.
אבידן יצא לדרך עצמאית משלו והקים את חברת "טי אמ מנדפים" ששינתה את פני התמונה עבור רבים, וכיום הוא מייצר בהתאמה אישית קולטי אדים עבור הקהל הביתי ומנדפים תעשייתים באיכות יוצאת דופן.
טי אמ מנדפים: קולטי אדים במטבח הביתי
3 צפייה בגלריה
טי אמ מנדפים
טי אמ מנדפים
טי אמ מנדפים
(צילום: יח"צ)
המטרה של קולט אדים הוא לגרום כי סביבת המטבח תהיה נקייה מאדי מזון וחומרים רעילים אחרים, אחרת תוך זמן קצר הריחות הלא נעימים נספגים בקירות והופכים את הבית לחנוק ומלוכלך.
הפעולה של קולט האדים אמורה לשאוב את כל העשן ולהוציא אותו אל מחוץ לבית, אך מתברר כי קולטים רבים לא באמת מבצעים את הפעולה הזו.
"רוב קולטי האדים המסתובבים בשוק הם לא באמת קולטי אדים.
מדובר במכשירים העשויים מחומר דמוי נירוסטה שלוקחים את האוויר המזוהם פנימה, שם הוא עובר תהליך של סינון מינימלי בלבד על ידי פחם, ולאחר מכן האוויר יוצא מעל לפולט ומשם אל תוככי הבית, שלא לדבר על הרעש שהם מייצרים.
הקולטים שאני מייצר בהתאמה אישית בהתאם לגודל המטבח של כל אחד בנפרד עשויים מנירוסטה יקרה ואיכותית, והאוויר המלוכלך יוצא דרך צינור פח מגלוון מתוך המטבח אל תוך יחידת יניקה חיצונית, וגם הרעש של המכשיר הוא נמוך ביותר.
בתוך בית הסינון בקולטים שלי ישנה רשת מאלומיניום בעובי של שני סנטימטר, כך שהיא סופגת את כל השומנים, זאת לעומת רשת דקה מאוד שיש בקולטים רבים אחרים בשוק", אבידן משה הסביר.
טי אמ מנדפים: הפתרון המושלם למסעדות
3 צפייה בגלריה
טי אמ מנדפים
טי אמ מנדפים
טי אמ מנדפים
(צילום: יח"צ)
המנדפים הם מתקני אוורור חשובים ביותר, הם ממוקמים בפתחם של מטבחים תעשייתיים, במסעדות, בבתי מלון וכד'.
התפקיד שלהם הוא להוציא את כל האוויר המלוכלך והרעיל אל מחוץ למבנים כשהוא נקי ולא מזהם את הסביבה.
התקנה של מנדף היא הכרחית ומחוייבת בחוק, אך לאורך השנים למדנו על לא מעט תאונות ושריפות שהתרחשו כתוצאה ממנדפים שלא היו בנויים ומתוחזקים כמו שצריך.
"כשעבדתי כשכיר בחברות מסוימות לייצור של מנדפים, יצא לי להסתובב בהמון מסעדות ולצערי גיליתי תמונה מדאיגה מאוד, של קומבינציות שנתפרו במקום, כאלו שעלולות לגרום לשריפות ולעלות בחיי אדם, עד כדי כך.
אני מדבר על מנדפים שבכלל לא מותאמים לדרישות של מטבח תעשייתי.
אם אתם שואלים את עצמכם מדוע כך זה נעשה, התשובה היא כסף, כל צד מנסה לחסוך בעלויות.
את המנדפים שלי אני עושה ממוצרים תקניים בלבד. זה אומר נירוסטה בעובי 1.2 עם ריתוך מלא לכל מנדף, בכל אורך, עומק, צורה ורוחב שהלקוח צריך, על מנת שהמטבח שלו יהיה מדוגם ובטוח במאת האחוזים", אבידן משה סיפר על תמונה מדאיגה בקרב מסעדות רבות ברחבי ישראל.
טי אמ מנדפים: יצירת קשר
3 צפייה בגלריה
טי אמ מנדפים
טי אמ מנדפים
טי אמ מנדפים
(צילום: יח"צ)
"אני בן אדם פרפקציוניסט ופדנט, ולרגע אחד אני לא מוכן לעגל פינות בכל הנוגע לתקינות ולבטיחות של המוצרים שלי, אלא רוצה לישון בשקט בלילה.
חשוב לי שהלקוחות שלי יקבלו תמורה מלאה לכספם, וזה אומר לקבל את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, תוך כדי שאני בונה אותם ביצירתיות ובהתאמה אישית לכל דורש.
כל לקוח יכול לקבל את המנדפים או את קולטי האדים שלו בצבע ובצורה שיבחר, ואת ההתקנה בשטח אני מבצע ביחד עם אנשי מקצוע מנוסים, רתכים ומודדים", אבידן משה סיכם את הדברים. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ עם אבידן בטלפון: 054-965-9008 וואטסאפ פייסבוק
פורסם לראשונה: 09:58, 08.03.22