המקום הזה מזכיר במשהו את האוויר של העיר פריז שבצרפת: אלגנטיות עירונית שמשולבת בניחוח יין עם מסעדת שף איכותית, והכל קורה ממש כאן בפתח תקוה.
3 צפייה בגלריה
המסעדה החדשה
המסעדה החדשה
וין אנד ויאנדה
(צילום: Dreame Chase Prod)

בימים אלה נפתחת מסעדה וחנות יין תחת קורת גג אחת - וין אנד ויאנדה, הקונספט החדש והייחודי מבית היוצר של היזם רן דור-חי, שמוכר היטב לחובבי הבילוי בעיר פתח תקוה.
דור-חי, שעומד גם מאחורי ההצלחות של אוסקר ווילד, קולולו ולאגר&אייל, מחזיר את תחושת האלגנטיות העירונית למרכז העניינים המקומי עם מקום שמשלב בין בילוי איכותי לבין קירבה לבית.
וין אנד ויאנדה מבית הוויסקי בר מוזיאון שבשרונה מציעה חוויה קולינרית ייחודית המשלבת מסעדת שף, בר יין וחנות יין תחת קורת גג אחת. המסעדה, שהיא הלב הפועם של המתחם, מציעה תפריט גורמה עשיר המורכב מחומרי גלם טריים ומובחרים.
מטבח שף המתבסס על הבשרים האיכותיים של משק לגזיאל - היישר מהחווה למטבח. בתפריט ניתן למצוא מגוון מנות בשריות, דגים וירקות לצד תפריט יינות עשיר ומגוון. כל מנה נבחרה בקפידה מתוך רצון להציע חוויה קולינרית עוצמתית המשלבת בין טעמים מסורתיים לבין נגיעות מודרניות ועכשוויות.

3 צפייה בגלריה
המסעדה החדשה
המסעדה החדשה
וין אנד ויאנדה
(צילום: Dreame Chase Prod)

קראו גם:

בנוסף למסעדה ולאולם האירועים, ברגע שתיכנסו בשערי המתחם, תגלו את חנות היין הבוטיקית המעוצבת בקפידה, המציעה למעלה מ-400 סוגי יינות ממדינות שונות, וביניהן כמובן מבחר רחב של יינות מישראל. מבקבוקי יין ועד לאלכוהול משובח, סיגרים ואביזרי יין – חנות היין של וין אנד ויאנדה היא המקום האידיאלי לכל חובב יין שמעוניין להעמיק את היכרותו עם עולם היין המרתק, בין אם על כוס יין במקום ובין אם כרכישה למתנה או לשימוש אישי.
כמו בוויסקי בר מוזיאון, גם כאן ניתן יהיה לרכוש בקבוק יין יוקרתי למתנה או לארוחה ביתית, ובאותו הזמן לשבת על כוס יין עם חברים או בני זוג באווירה נעימה ובליווי מוזיקה מרימה.
לדברי הבעלים, רן דור-חי: "הקונספט של וין אנד ויאנדה נבנה מתוך השאיפה להביא לפתח תקוה את אותה איכות בלתי מתפשרת שמזוהה עם הוויסקי בר מוזיאון בתל אביב. אנחנו פונים לקהל שמעריך חוויית בילוי ברמה הגבוהה ביותר - שילוב של מנות שף ייחודיות, מבחר יינות עשיר ואירוח מוקפד. בתפריט המסעדה ימצאו האורחים מנות יצירתיות שמבוססות על חומרי גלם מובחרים, לצד חוויות יין שמזמינות להעמיק את ההיכרות עם עולם היין המקומי והבינלאומי. כל ביקור כאן הוא מסע קולינרי ותרבותי שמוקדש כולו לאנשים שאוהבים לגלות, להתרגש וליהנות מהטוב ביותר שיש לעולם הקולינריה להציע".

3 צפייה בגלריה
המסעדה החדשה
המסעדה החדשה
וין אנד ויאנדה
(צילום: Dreame Chase Prod)

המסעדה עם תעודת כשרות מטעם רבנות פתח תקוה.
כתובת: השחם 1, מגדלי בסר, בניין C, פתח תקוה.
שעות פתיחה: ראשון - חמישי 17:00 עד אחרון האורחים.