לאחר שבמשך 20 שנים המוסך טיפל והעניק שירות אך ורק לחברות הליסינג הגדולות בארץ, מהיום שעריו פתוחים גם בפני הקהל הפרטי. מי שאחראי על השינוי המדובר בתעשיית הרכבים בישראל הוא ראנם עאמר, שממשיך את דרכו של אביו עדאל ז"ל שהלך לעולמו לאחר מחלה קשה.
ע.מ. המוסך הקסמי: אימפריה תוצרת כחול לבן
2 צפייה בגלריה
ע.מ. המוסך הקסמי
ע.מ. המוסך הקסמי
ע.מ. המוסך הקסמי
(צילום: יח"צ)
את ע.מ. המוסך הקסמי קשה לפספס, הוא ממוקם על כביש מספר 5, ממש לפני צומת קאסם, ומדובר במקום ענק המשתרע על פני כ- 22 אלף מטר מרובע. על מגוון השירותים אותם הם מעניקים במוסך העצום, ראנם עאמר הבעלים מספר: "ההתמחות שלנו באה לידי ביטוי במספר אופנים, מכונאות לרכבים מכל הסוגים, כולל מכוניות חשמליות, כמו גם עבודות פחחות וצבע. בנוסף אנחנו מעמידים את האפשרות לשנע רכבים, לקבל רכב חלופי במקרה של תאונה, שירות הכנת רכב לקראת החורף או למבחן רישוי. בעבור זה יש לנו 40 עובדים, אלו מתחלקים בין העמדות השונות במוסך שמכיל בתוכו בין היתר חמישה תנורים גדולים, עשרה ליפטים ועוד. כמו כן אנחנו מחזיקים במוסך נוסף לזה המרכזי בכפר קאסם, הוא ממוקם בסניף של חברת אלדן בלוד".
ע.מ. המוסך הקסמי: סוד הקסם להצלחה הלחץ על ראנם עאמר לפתוח את שירותי המוסך שלו גם עבור הקהל הישראלי הרחב נבע מעובדה מאוד פשוטה, לאורך שני עשורים ע.מ. המוסך הקסמי העניקו שירות לחברות הליסינג הגדולות במדינה, כמו אלדן, אוויס, בלו סקאי, לובינסקי טרייד ואחרות. הניסיון העשיר שצברו לאורך אותן השנים, בהן הם טיפלו במאות אלפי מכוניות מכל הסוגים הציבו אותם כמומחים בתחום, אך על פי ראנם הידע המקצועי שצברו הוא רק נספח אחד שעושה את ההבדל: "הניסיון והידע המקצועי הם דברים חשובים, אולם בסופו של דבר הצלחה של כל נותן שירות, גדול או קטן, תלויה מעל לכל באמינות, זמינות ושירותיות שאתה מעניק, וזה הדבר החשוב ביותר שאבא לימד אותי. לכן אין זה משנה אם מדובר בחברת ליסינג גדולה או לקוח פרטי, כל אחד מהם מקבל את היחס הטוב ביותר, החל מהרגע שבו מגיעים למוסך שלנו ועד שעוזבים לאחר שתיקנו עבורם את הבעיות, ואותן אנחנו יודעים לפתור בצורה הטובה ביותר".
ע.מ. המוסך הקסמי: בעל הבית השתגע! לכבוד השינוי שע.מ. המוסך הקסמי החלו להעניק שירות גם עבור הקהל הפרטי, מחלקת הפחחות והצבע של המוסך יצאה במבצע חסר תקדים: צביעה כללית לרכב ותיקון של עבודות פחחות קטנות במחיר של 2,500 שקלים בסך הכל, האם בעל הבית השתגע? "בעקבות הסיטואציה שנוצרה עם משבר הקורונה, פחות ופחות רכבים חדשים מגיעים לארץ. לכן מצד אחד יש מי שמבקשים לטפל ברכב הקיים שלהם, לחדש ולשפר לו את הנראות החיצונית, כך שהמבצע הזה נועד עבורם, כמו גם עבור מי שמבקשים למכור את הרכב שלהם כאן ועכשיו, ורוצים לשפר את הסיכויים לעשות זאת במהירות ולקבל עבורו מחיר טוב. אנחנו ערוכים לצבוע כל רכב כך שהוא יקבל את הזוהר שלו מחדש", ראנם עאמר הסביר.
ע.מ. המוסך הקסמי: יצירת קשר
2 צפייה בגלריה
ע.מ. המוסך הקסמי
ע.מ. המוסך הקסמי
ע.מ. המוסך הקסמי
(צילום: יח"צ)
בכל שאלה בנוגע לשירותי המכונאות הכללית או תיקוני הפחחות וצבע באחד משני הסניפים של ע.מ. המוסך הקסמי, חייגו לטלפון: 053-560-3957 או כנסו לעמוד- הפייסבוק והשאירו הודעה. מעבר לפתיחת השערים בפני הקהל הפרטי, השלב הבא שראנם עאמר מתכנן להוציא לפועל הוא כניסה של ע.מ. המוסך הקסמי גם לעולם רכבי הליסינג. בהתחשב בניסיון הרב שהם צברו ובשירות המופתי שהם מעניקים לאורך שנים ארוכות, סביר להניח כי גם בתחום זה ע.מ. המוסך הקסמי יגיע למקום הראשון.