"נוי השדה" יוצאת במהלך יוצא דופן ומקימה "אאוטלט סיטונאי לצרכן הסופי", האאוטלט ממוקם בצומת ירקונים שבפתח תקוה ומתפרש על 500 מ"ר.
מדובר במתחם ענק, מקורה, מעוצב, מוקף בנוף פסטורלי, מלא בשפע חניה חינם ומקומות ישיבה מוצלים בנוף הטבע, במקום מאות סוגי תוצרת ישראלית. הקמת האואטלט הוא תוצר ישיר של האסטרטגיה של הרשת אשר שמה לעצמה מטרה לקדם את החקלאות והחקלאים בישראל.
2 צפייה בגלריה
נוי השדה פתח תקוה
נוי השדה פתח תקוה
נוי השדה פתח תקוה
(צילום: יח"צ)
המקום יאפשר מכירה ישירה של תוצרת חקלאית במחירים זולים לצרכן. במקום יהיו משטחי סחורה של החקלאים עם לוגו של כל חקלאי וחקלאי, כך ידעו הצרכנים בדיוק לאיזה חקלאי שייכת הסחורה. התוצרת תתחלף בכל יום ותהיה טרייה וישראלית. הרשת מאמינה שהמהלך הוא הכרחי בתקופה זו למען הצרכנים וכן יתמוך בחקלאים החוששים מהרפורמה ויאפשר להם למכור את כל התוצרת שלהם בשכר מכבד.
נוי הדס, בעלת רשת "נוי השדה" וחקלאית בעצמה מסרה: "החזון שלי מאז ומתמיד היה לחבר בין החקלאים בישראל לבין הצרכנים, לכן לקחתי החלטה אסטרטגית לעשות צעד שישלב בין הרצון לאפשר מחירים זולים לצרכן ובין התמיכה שלנו בחקלאי ישראל. בענף שבו יש מספר רב של איכויות תוצרת אני מאמינה שנוי השדה יכולה לפנות לכולם, גם לצרכנים שמעוניינים בתוצרת פרימיום אותה ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר המשלוחים, וגם תוצרת טרייה וזולה שאותה ניתן יהיה להשיג באאוטלט.
2 צפייה בגלריה
נוי השדה פתח תקוה
נוי השדה פתח תקוה
נוי השדה פתח תקוה
(צילום: יח"צ)
"כחקלאית אני חיה יום יום את הקושי של חקלאי ישראל לכלכל עצמם בכבוד ולהמשיך ולעסוק במקצוע הכל כך חשוב הזה. אין לי ספק שהמהלך של הקמת האאוטלט הוא מהלך מנצח הן לחקלאים והן לצרכנים.
קראו גם:
הוא יעניק לחקלאים ביטחון כלכלי ויאפשר להם להמשיך ולגדל בנחת את התוצרת שלהם בידיעה שיהיה מי שירכוש את כל הסחורה מהם במחירים שיכבדו אותם ובביטחון שלא יישארו עם תוצרת שלא נמכרה. במקביל המהלך יעניק לצרכנים אפשרות לרכוש סחורה טרייה, שפע אינסופי ומגוון עצום של פירות וירקות נפלאים במחירים נמוכים".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה