בכל זאת מדובר בחפצים שמתלכלכים בקלות, בגלל שאריות של אוכל, משקאות שנשפכו, חיות מחמד שנמצאות בבית וכמובן הילדים.
אם בימי הקיץ הם סוחבים איתם חול בסנדלים, בחורף הם מביאים את הבוץ עם המגפיים, והתוצאה? כתמים מכוערים, לכלוך מצטבר שנתקע בין הריפודים, ריח רע ונראות שהופכת את הבית למוזנח.
סביר להניח כי כל מי שקורא את הכתבה הזו וסובל מכורסה או ספות מלוכלכות, שטיח שנהרס, מזרונים שהצהיבו ועוד, ניסה לנקות בכוחות עצמו עם מים וסבון, או על ידי תכשירים כאלו ואחרים שניתן לקנות בסופרמרקטים או בחנויות טמבור שונות, רק כדי לגלות כי ההוצאה הכספית היתה מיותרת כיוון שהתוצאה היתה מאכזבת.
מדוע זה קורה? הבעלים של חברת "הקוסמים בניקיון", חברה המתמחה בניקוי ספות ושטיחים בעזרת שיטת עבודה יסודית במיוחד מסביר:
"על מנת לנקות בצורה יסודית את הריפודים שעל הספה, כורסאות, כיסאות, כמו גם את השטיחים ועוד, חייבים לבצע פעולה שמוציאה את הלכלוכים השונים.
ברגע שעושים שימוש בחומרי ניקוי בלבד, מעבר לזה שרובם לא איכותיים מספיק, הם בעיקר מורחים את הלכלוך והכתמים ולא מוציאים אותם החוצה, לכן הניקיון לעולם לא מושלם, אז הספה או השטיחים ממשיכים לא להיראות טוב וגם להסריח".
הקוסמים בניקיון: שימוש בחומרי ניקיון ידידותיים לילדים
2 צפייה בגלריה
הקוסמים בניקיון ספות ושטיחים
הקוסמים בניקיון ספות ושטיחים
הקוסמים בניקיון ספות ושטיחים
(צילום: יח"צ)
שיטות העבודה של "הקוסמים בניקיון" כוללים מכונות טכנולוגיות מתקדמות, בעזרת לחץ מסיבי של זרם מים, שילוב של חומרים היפואלרגניים טבעיים הידידותיים לילדים ולחיות מחמד המתגוררים בבית, הניקיון נעשה בצורה מושלמת, כאשר הריפודים השונים לא צריכים יותר ממספר שעות בודדות של ייבוש כדי שאפשר יהיה לשבת עליהם מחדש.
על פעולות נוספות שהם דואגים לבצע בשטח, הבעלים של "הקוסמים בניקיון" סיפר:
"מעבר למוצרי הניקיון ההיפואלרגניים, לפני כל ביצוע של עבודה אנחנו דואגים לבדוק איזה ריצוף או פרקט ישנו בבית.
כיום ישנם מרצפות ופרקטים עדינים במיוחד, ומי שלא בקיא בתחום ומכיר את הכימיה של הסבונים השונים בהם עושים שימוש, יכול לגרום לנזק בלתי הפיך.
לכן אם ישנו צורך להעניק אקסטרה הגנה, הצוותים המקצועיים שלנו מגיעים עם ניילון מיוחד אותו הם מניחים מתחת לספה, ורק אז מתחילים בפעולות הניקיון".
הקוסמים בניקיון: המחירים הזולים ביותר בשוק
במידה ותבצעו חקר שוק, לבטח תמצאו כי המחירים של חברת "הקוסמים בניקיון" הם מהנמוכים ביותר בישראל.
מחיר של ניקוי ספה עולה 270 שקלים בלבד, ניקיון יסודי של ריפודי רכב עולה 250 שקלים, וניקיון של מטר רבוע של שטיח עולה בסך הכל 49 שקלים, כאשר כל המחירים הללו כוללים את המע"מ.
בנוסף, ישנה אחריות מלאה על העבודה, כך שבמידה ונגרם נזק באותו הרגע, למשל ספה שנקרעה, ישנה אחריות מלאה על הפריט כמו גם הניקיון שנעשה.
מדוע "הקוסמים בניקיון" בוחרים לגבות מחירים זולים יותר לעומת נותני שירות אחרים, בעיקר כשלוקחים בחשבון כי הם עושים שימוש בחומרי הניקיון המובחרים והיקרים ביותר? מדובר בתפיסת העולם ראויה לציון, עליה הסביר הבעלים של החברה:
"בתוך עמנו אנו חיים ואנחנו יודעים עד כמה יוקר המחייה בישראל גבוה. השנתיים האחרונות בעיקר, תוך כדי משבר הקורונה, הסגרים והבידודים, בתי אב רבים בישראל לא יכולים להרשות לעצמם להוציא סכומי כסף גבוהים על שירותים כאלו ואחרים.
אבל ניקיון יסודי הוא לא מותרות, אלא צורך בסיסי ובריאותי חשוב, לכן חרטנו על דגלנו מקצועיות, שירותיות, אמינות ומחירים נוחים לכל כיס".
הקוסמים בניקיון: יצאתם צדיקים
2 צפייה בגלריה
לפני ואחרי ניקוי ספות
לפני ואחרי ניקוי ספות
לפני ואחרי ניקוי ספות
(צילום: יח"צ)
באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט ניתן למצוא חוות דעת מפרגנות מצד לקוחות שנעזרו בשירותים של "הקוסמים בניקיון", כאשר אלו העידו על המחיר ההגון שקיבלו, היחס האדיב ועל השירות המקצועי והאמין.
בתחום שבו יש לא מעט "מאכערים" שגובים מחירים גבוהים מדי או לא מבצעים את עבודתם כפי שצריך, אין ספק ש"הקוסמים בניקיון" מציבים רף גבוה ומרשים ביותר.
"כשאני רואה בטלוויזיה בתוכנית יצאת צדיק כיצד יש אנשי מקצוע שמרמים זה עושה לי רע בלב, ואני פשוט לא מבין מדוע הם בוחרים להתנהג ככה.
יש הרבה יותר ברכה והצלחה כאשר מעניקים שירות מקצועי ואמין, ואנו שמחים גם לחלק טיפים חשובים לשמירה על הספות, ריפודים ושטיחים, ולהעניק לכל לקוח חווית שירות אחרת לגמרי", הבעלים של "הקוסמים בניקיון" סיכם את הדברים.
הקוסמים בניקיון: יצירת קשר
צוותי הניקיון המקצועיים של "הקוסמים בניקיון" יוצאים לשטח רק לאחר שעברו הכשרה קפדנית לגבי אופן ביצוע העבודות השונות.
תוכלו לזהות אותם גם בזכות העובדה שהם מגיעים לכל עבודה בלבוש אחיד, כי המקצוענות מבחינתם נמצאת במקום הראשון.
שירותי הניקיון של "הקוסמים בניקיון" מתבצעים בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 בבוקר ועד 20:00 בערב.
בימי שישי וערבי חג, בין השעות 08:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים.
לפרטים נוספים והזמנת השירות, חייגו: 054-214-2665