סופרמרקט יוחננוף ברחוב בן ציון גליס בפתח תקוה הוא אחד המוכרים ביותר בעיר ומגיעים אליו מדי שבוע אלפי לקוחות.
בכניסה לסופרמרקט יש חניון גדול המאכלס מאות מכוניות של לקוחות ופעמים רבות החניון הזה מלא, בעיקר בימים העמוסים של השבוע.
בגלל מצוקת מקומות החניה, לפני יותר משנה החליטו בהנהלת הסניף להקים חניון לגובה עבור מכוניות, שעולות לשם באמצעות מעלית. מעלית החניה הזאת מיועדת בעיקר עבור עובדי הסניף וכך הדברים מתנהלים בשנה האחרונה.
בשבוע האחרון לקוחות שהגיעו אל יוחננוף הבחינו בשינוי מפתיע. מעלית החניה, שהייתה עד כה אפורה וסטנדרטית, נצבעה בחלקה והפכה לאדומה וצהובה באופן בולט.
מה עומד מאחורי הצבעים הללו? קודם כל הרצון להתחדש ולהיראות יותר אטרקטיביים לקראת החגים. אבל בעיקר, זה גם סוג של פרסום לרשת יוחננוף. הלוגו של יוחננוף הוא בצבע אדום וצהוב ולכן גם המעלית של המכוניות היא באותו הצבע.
קראו גם:
אז תתחדשו, והכי חשוב: סעו בזהירות גם בתוך החניון ותתחשבו בלקוחות שעוברים במקום עם העגלות שלהם.