ענקית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הבינלאומית FUJICOM משיקה לראשונה בישראל את חנות הדגל שלה במתחם אחד הממוקם במתחם הקניות בבארות יצחק ומשתרע על שטח של 400 מ״ר ובהשקעה של 3 מיליון שקל.
פוג׳יקום תציג באתר את היצע המוצרים החדש והמלא שלה, הכולל קו מוצרי חשמל לבנים (מקררים, מכונות כביסה, תנורים, מדיחים, כיריים ועוד), מגוון מוצרי חשמל לבית ולמטבח, קו מוצרי טיפוח, וכן מוצרי הרכב והגאדג׳טים והלייפסטייל שלה.
המתחם כולל אולם תצוגה המכיל את מגוון מוצרי פוג'יקום, חנות OUTLET ומעבדות שירות.
לרגל השקת החנות ניתן למצוא מבצעים של עד 50% הנחה על מכירת מוצרים מתצוגה ועודפים.
לדוגמה - שואב אבק אלחוטי מתצוגה ב- 249 שקל, מסך טלוויזיה מתצוגה 50" SMART 4K ב-1,150 שקל, מיקסר 1500W מתצוגה הכולל מטחנת בשר ובלנדר ב-499 שקל, מקרר מקפיא עליון מתצוגה ב-690 שקל ועוד מוצרים רבים בהנחות ענק.
פוג׳יקום מיוצגת בישראל ע״י חברת יניר מערכות, שגם מחזיקה במניותיה ומוצריה משווקים ב- 19 מדינות בעולם. מותג פוג׳יקום שנוסד ב-1991 משווק בישראל מזה כ- 15 שנה ברשתות החשמל המובילות כמו טרקלין חשמל, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, אבי סופר, ACE , עולם הקולנוע, המשביר לצרכן, בחנויות חשמל מובחרות, באתר FUJICOM ובאתרי הקניות באונליין המובילים בישראל כמו GETIT , עזריאלי, P1000 ועוד.
לאחרונה הודיעה החברה כי התחילה למכור את מגוון מוצרי החשמל שלה ב- Amazon ובפעם הראשונה ישראלים יוכלו לרכוש באמזון גם מכשירי חשמל גדולים כמו מקררים, תנורים, מכונות כביסה, כריים, טלוויזיות, שואבי אבק וכדומה.
אלי קמחי, מייסד ויושב ראש יניר מערכות: ״ההחלטה של פוג׳יקום לפתוח אולם תצוגה באופן רשמי בארץ מעידה על התחזקות המותג, הנחשב לאחד המותגים הצומחים ביותר בשנים האחרונות. כחברה, המייצרת מפתחת ומשווקת מוצרי צריכה חשמליים חדשניים במחירים תחרותיים החלטנו למקם את החנות הראשונה שלנו דווקא במתחם האאוטלט בבארות יצחק. המיקום עולה בקנה אחד עם ערכי המותג- חדשנות, התאמה לחיי היום יום ואיכות במחיר תחרותי – Value for Money.
"המטרה שלנו היא להציע אלטרנטיבה איכותית, מתקדמת ולא פחות חשוב היום – במחיר יותר שפוי לכל המוצרים הנמכרים היום בקטגוריות החשמל לבית, למטבח ולרכב. אנחנו מכוונים לכך, שמי שיגיע אלינו למתחם יוכל לצאת בפעם אחת עם כל מה שהוא צריך לבית, מקצה לקצה״.