בלב גוש דן, שוכנת חנות שהיא הרבה יותר מאשר סתם מרכז לעשה-זאת-בעצמך. "רוזנפלד" היא סיפור של משפחה, מסירות ומקצועיות, שנמשך כבר יותר משישה עשורים. על פני שטח של 5,000 מ"ר, משתרעת חנות שהפכה עם השנים לממלכה של פתרונות לבית, עם אלפי מוצרים ב-20 מחלקות שונות, אשר מכסות כל צורך בבית ובעבודה.
עולם שלם תחת קורת גג אחת
המחלקות המגוונות של "רוזנפלד" מציעות עולם ומלואו של פתרונות: ריהוט לבית וגן, מחלקת חשמל מקצועית לצד חשמל ביתי, מוצרי חשמל למטבח, תאורה מגוונת, פתרונות גינון חשמליים ומקצועיים, ציוד קמפינג, מחלקת מנגלים, פתרונות לבריכה, אינסטלציה מקצועית, כלי עבודה מתקדמים, אקססוריז, כלי בית, צבעים, פרזול, מוצרי כביסה, שטיחים, וגם ביגוד ממותג. בנוסף, החנות מייבאת בעצמה מוצרי איכות בלעדיים למחלקת גינון והריהוט. כל מחלקה מנוהלת על ידי איש מקצוע מומחה ומנוסה, שיכול לתת מענה מלא ומקצועי לכל צורך.
רוזנפלד: 5,000 מ"ר, 20 מחלקות ואלפי מוצרים
(צילום: יח"צ, רוזנפלד)
מומחים של 40 שנה
הסיפור מתחיל בסבא רוזנפלד, שהקים חנות קטנה למוצרי חשמל ובנה מוניטין של אמינות ושירות. "אבא שלי תמיד נתן יחס מיוחד ללקוחות," מספר שמואל רוזנפלד, מנכ"ל ובעלים של החנות. "האנשים ידעו שכאשר הם מגיעים אלינו, הם יקבלו שירות, אמינות, מקצועיות ומחיר טוב". היום, גם בני הדור השלישי של המשפחה עובדים בעסק המשפחתי.
הנשמה האמיתית של העסק הם העובדים - רובם עובדים בחנות כבר 30-40 שנה, והם יותר מעובדים - הם מומחים אמיתיים. "הם מכירים אותי מאז שאני צעיר," מספר שמואל בחיוך, "היום הם מנהלי מחלקות שמכירים את התחום מכל כיוון אפשרי".
בחנות אפשר למצוא מגוון רחב של לקוחות: החל מזוגות צעירים המתחילים לבנות את ביתם, דרך בעלי עסקים המחפשים ציוד מקצועי, ועד יזמים וטכנאים המחפשים פתרונות מורכבים. לקוחות DIY עשה זאת בעצמך ומשפצים שרוצים לחסוך בעלויות של בעל מקצוע, לקוחות "הכל במקום אחד" שמחפשים נוחות, לקוחות שמכירים את הרוזנפלדים ואת העובדים הוותיקים ומעדיפים יחס אישי ומקצועי, לקוחות מקצועיים המחפשים חנות ותיקה, וכל מי שמחפש מחירים הוגנים על מוצרי איכות.
רוזנפלד: בית של הכל לבית
(צילום: יח"צ, רוזנפלד)
רוזנפלד: בית של הכל לבית
השירות ב"רוזנפלד" כולל ליווי מקצועי מלא, כולל סט של מוצרים והנחיות. "כשלקוח מגיע עם בעיית נזילה, למשל, מנהל המחלקה אריה פותח איתו שיח מעמיק, שואל שאלות מקצועיות, מאבחן את הבעיה לעומק, ומסביר בדיוק איך ניתן לפתור אותה בעצמו", אומר שמואל. "אנחנו לא רק מוכרים מוצרים," הוא מדגיש, "אנחנו נותנים ערכה שלמה למימוש הפתרון, כולל הסבר מפורט וכלים מדויקים". בעידן הדיגיטלי, רוזנפלד הצליחה לשמר את רוח השירות האישי גם באתר האינטרנט. "ההתרחבות לפעילות בדיגיטל לא שינתה את ה-DNA שלנו," מסביר שמואל, "אלא אפשרה לנו להגיע ללקוחות נוספים, תוך שמירה על אותו שירות מסור." באתר, הלקוחות מקבלים חוויה זהה לחנות הפיזית: מגוון עצום של מוצרים, מחירים תחרותיים ומחלקת שירות לקוחות שנותנת מענה אישי, כולל דרך וואטסאפ. "לפעמים לקוח יכול לקבל שיחה ישירה מרון מנהל החנות שלנו שנותן מענה באופן ישיר", מספר שמואל.
הלקוחות הוותיקים יודעים שהם יכולים לסמוך על האתר באותה מידה בה סמכו על החנות במשך שנים. "הרבה מהלקוחות שלנו שכבר מכירים אותנו מהחנות, קונים היום גם באתר", מספר שמואל, "הם יודעים שגם שם יקבלו את אותו שירות מקצועי, אותו יחס חם ואותה רמת אחריות."
הסיפור של "רוזנפלד" הוא יותר מסיפור של חנות. זהו סיפור של משפחה, מסירות, מקצועיות ואמונה בשירות אמיתי. מהחנות הקטנה של סב המשפחה ועד ל'סופרלנד' של מוצרים כיום, "רוזנפלד" ממשיכה להוכיח שעם הרבה אהבה, מקצועיות ויחס אישי, אפשר לבנות עסק שהוא הרבה יותר מעסק - הוא בית.
רוזנפלד
בן ציון גליס 32,
אזור התעשייה סגולה, פתח-תקווה
טלפון:
039050000
מוגש מטעם רוזנפלד
פורסם לראשונה: 13:30, 30.03.25