למי שעוד לא גילה את היתרון הגדול של גוגל מפות על פני כל שאר האלטרנטיבות. הגיע הזמן. אחת התכונות החשובות של האפליקציה היא היכולת לגלות מה נמצא סביבך. ברגע שמשתמשים באופציה הזאת, או סתם רושמים של של משהו שאנו מחפשים, ארומה, פיצה, מכנסיים, מנעול לדלת, נקבל רשימה של התוצאות לפי מרחק או רלוונטיות למשתמש.

5 צפייה בגלריה
גוגל פיד
גוגל פיד
גוגל פיד
(צילום מסך)


5 צפייה בגלריה
גוגל מפות
גוגל מפות
גוגל מפות
(צילום מסך)

5 צפייה בגלריה
גוגל פיד
גוגל פיד
גוגל פיד
(צילום מסך)

התכונה הזאת מועילה במיוחד כשאנו נמצאים במקום חדש או פחות מוכר, הן אם זה בחו"ל או סתם בעיר אחרת (אני, לדוגמא, משתמש בזה אפילו בתל אביב).
כדי שהתוצאות שנקבל יתאימו במדויק לנו, גוגל מחברת את כל המידע שיש לה, על העסק, על התנועה בו (הרי היא יודעת בדיוק מי נכנס לעסק עם הטלפון שלו), ואת העדפות שלנו אותם אספה עם השנים.
ועכשיו לחידוש ומשמעותו, לעסקים קטנים ומקומיים.
מרגע הכנסת הפיד לגוגל מפות, המידע שמוצג למשתמש כבר איננו סטטי. הפיד מציג מידע על העסקים סביבו, ביקורות של מבקרים אחרים ומידע שיצא מטעם בית העסק בתוך מערכת העסקים של גוגל.

5 צפייה בגלריה
גוגל פיד
גוגל פיד
גוגל פיד
(צילום מסך)

בתחרות הגדולה שיש לבעלי עסקים קטנים עם החברות הגדולות והכספים הרבים שהם מוציאים על קידום ממומן ותכני שיווק ברשתות היותר נפוצות, יש כאן הזדמנות לבולטות של עסק קטן, כזה שהלקוחות אוהבים אותו.
במידה ונוציא תוכן טוב ומעניין את הלקוחות, או נעודד את הלקוחות שלנו לתת לנו ביקורת טובה עם צילום מחמיא, גוגל ידחוף את המידע בפיד החדש ויתן לאותו עסק קטן בולטות ויכולת להגיע ללקוחות חדשים.


5 צפייה בגלריה
חנן לב
חנן לב
חנן לב
(צילום: צוות סושיאלוואלי)