לאחר שעבריין צעיר, בנו של עבריין מוכר מאשקלון המזוהה עם שלום דומרני נעצר ושוחרר, ממשיכים להיעצר חבריהם בזה אחר זה. אתמול היה זה אחד מחבריו הקרובים של דומרני הצעיר, ניסים "נינה" דומרני, בנו של שלום. החבר שנעצר ושוחרר, גם נשפט בעברו עם דומרני הצעיר.
החבר הזה, הוא מצמד אחים עבריינים אשקלונים מוכר. הם גם לא זוג האחים האשקלוני היחיד הזה. יש בעיר הזאת עוד זוג אחים עבריינים כאלה. גם הם מזוהים עם משפחת דומרני. נציין, שזוג האחים העברייני הנוסף הזה, גם הם נשפטו עם דומרני הצעיר לפני שנה וחצי. זאת בתיק הסוכן המשטרתי, שהפליל גם את כל הרשימה של האחים שהובאה עד כה.
1 צפייה בגלריה
ניסים (נינה) דומרני. צילום: גדי קבלו
ניסים (נינה) דומרני. צילום: גדי קבלו
ניסים (נינה) דומרני. צילום: גדי קבלו
כעת, נעצרו זוג האחים המפורסם הזה שוב. המקומיים יזהו את הזוג בעיקר בשל המבוגר יותר מהשניים, אשר השתחרר לפני חמש שנים מ-14 שנים בכלא. הוא גם זכור כמי אשר לפני שלוש שנים, כיוון אקדח שלוף על שוטרים שיתרחקו ממנו. זאת לאחר שנתפס במה שדובר על עסקת נשק שהמשטרה פוצצה.
האחים (29,39) נעצרו גם אתמול, שלישי בשש בבוקר (18.2.20), כאשר ברכבם נמצאו 5 סכינים ואולרים, אשר היו מוסלקים בכל מיני מקומות מסתור שונים ברכב, אך ככל הנראה גם מוכנים לשליפה מהירה, אחרת הסכינים לא היו מאותרים ברכב בכזו קלות, על ידי השוטרים שסימנו לאחים לעצור לבדיקה.
האח הצעיר, שמדובר ברכב שהוא עושה בו שימוש, לקח את האחריות עליו וטען כי מדובר בסכינים שלו. הוא לא שתק בחקירה, הוא דווקא שיתף פעולה באופן מלא, וניסה לנסות ולתת הסבר כלשהו להימצאותם של חמש סכינים מוסתרים ברחבי הרכב.
"לא מדובר באדם שנתפס עם סכין באופן אקראי, אלא מדובר בשניים בעלי עבר פלילי רלוונטי", הסביר נציג המשטרה בבית המשפט מספר שעות לאחר מעצרם של השניים, "לא נתפסה סכין בודדה שלכאורה משמשת לצורך כזה או אחר, אלא חמש סכינים שונים במקומות שונים, חלקם מוסלקים".
שופט המעצרים יהודה ליבליין פסק להבנתו וקבע, "ריבוי הסכינים המוחזקות בנסיבות החזקתן ברכב, מקימות חשד סביר, ויש בכך כדי לדחות את הגירסא על פני הדברים, התמימה להחזקה... לעצורים עבר פלילי עשיר, כולל מאסרים התלויים ועומדים לחובתם, ועל כן לגישתי, עצם החזקת היקף כה רחב של הסכינים, מקימה עילת מעצר בשל המסוכנות הנובעת מהם", הסביר השופט, ואחרי כל זאת, הוא האריך את מעצרם בפחות מ-24 שעות, עד ליום רביעי (היום), בשעה 14:00.