אישה מהאזור החליטה לאחרונה לנקות באופן יסודי את ביתה. היא ניצלה את ההזדמנות שבעלה שהה במקום עבודתו והחלה במלאכה תוך שהיא מזיזה את הריהוט ומקרצפת כל פינה ופינה בבית. כשהגיעה אל מתחת למיטתם בחדר השינה, ציפתה לה הפתעה שלא תשכח לעולם.
2 צפייה בגלריה
"דווקא כשהחלטתי להגדיל ראש"
"דווקא כשהחלטתי להגדיל ראש"
"דווקא כשהחלטתי להגדיל ראש"
( צילום: shutterstock)
"עשרים שנה אנחנו נשואים", סיפרה לי האישה. "היחסים בינינו היו שגרתיים למדי. כל אחד עובד ומפרנס את המשפחה בכבוד, מגיעים הביתה לילדים ומנהלים חיי משפחה נורמטיביים. דווקא כשהחלטתי להגדיל ראש ולנקות במקומות שאנחנו לא מגיעים אליהם בדרך כלל, חטפתי מהלומה רצינית".
כשהאישה הזיזה חפצים מתחת למיטתה היא מצאה קופסת נעליים וכשפתחתה אותה גילתה לתדהמתה לא פחות מאוסף אביזרי מין. "הייתי בהלם", היא סיפרה. "כבר תקופה ארוכה שאנחנו כמעט ולא פעילים מבחינה מינית ופתאום אני מגלה שבעלי מסתיר ממני עולם שלם".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"קופסת ההפתעות" שמצאה האישה לא הותירה מקום לספק, שבן זוגה בוגד בה לאורך השנים ומנהל רומן מאחורי גבה. מאחר ולא רצתה לפעול מבלי שהיא מקבלת אישור מוחלט לכך, היא החליטה לשכור את שירותיו של חוקר פרטי. כעבור ימים ספורים החשש שלה אומת כשקיבלה תמונות של בעלה מבלה עם אישה אחרת בחדר שינה ששכר.

קראו גם:

האישה הזועמת המתינה שבעלה יחזור מעבודתו, הציגה בפניו את התיעוד שקיבלה מהחוקר והטיחה בו: "בכל התקופה האחרונה חשבתי כבר שהפכת לאימפוטנט. לא קיימנו יחסי מין בכלל, לא הראית שום משיכה כלפיי ופתאום אני מגלה מאגר של צעצועים למבוגרים, ישר הבנתי שזה לא מיועד בשבילי. ועוד איפה אתה מחביא אותם, מתחת למיטה שלי? אין יותר חוצפה מזו! כדאי שתמצא לך בית אחר לגור בו ודרך להסביר את זה לילדים".
הבעל מצידו לא ניסה להתגונן והשיב: "כבר כמה שנים שהפסקת לטפח את עצמך ולהתקרב אליי. יצא לי לאחרונה להכיר מישהי שנמשכתי אליה וחיפשתי קצת זמן כדי לבלות איתה. אז כן, עשיתי את זה ולא רציתי שתדעי. לא רציתי שתיפגעי כי אני מכבד אותך. למה את רוצה להרוס את המשפחה? הסתדרנו מצוין ככה עד עכשיו".
לאחר ששוחחתי עם האישה והבנתי ממנה שאין דרך חזרה והיא לא מתכוונת לסלוח לבעלה על מעשיו, התחלתי לערוך עבור השניים הסכם גירושין.