אישה, שבעלה היה שקוע כל הזמן בטלפון הנייד, לא הבינה מדוע הוא מביע קריאות אכזבה והתלהבות לסירוגין.
2 צפייה בגלריה
"לא אתן לך לגזול ממני את ההנאה הזאת"
"לא אתן לך לגזול ממני את ההנאה הזאת"
"לא אתן לך לגזול ממני את ההנאה הזאת"
( צילום המחשה: shutterstock)
תחילה היא חשבה שהוא מתכתב עם חבריו, והם מחליפים חוויות על אירועים שונים בחייהם. כשהתחילו לבקוע רעשים מוזרים וצפצופים מעצבנים מהטלפון שלו, היא התקרבה בשקט והופתעה לגלות שמדובר בסיבה לגמרי אחרת.
קראו גם:
לאט ובעקביות החל האיש להקדיש את מרבית שעותיו לתחביבו החדש שהשתלט על חייו. גיימינג. בשלב מסוים עבר לשחק גם בטלוויזיה.
במקביל, הוא החל לעבוד מהבית, אבל במשך רוב שעות היום שיחק ושיחק.
כשהאישה החלה לדאוג ממצבו, הוא הסביר לה: "זה הדבר היחידי שמצליח לשמח ולרגש אותי בחיים. אני שמח שגיליתי שקיים דבר כזה ואפשר לעשות מזה הרבה כסף. עוד תראי שאהיה אלוף עולם כי אני ממש מוכשר וכל הזמן עולה בדירוג".
בשלב הזה החלה האישה להתייאש והטיחה בו: "אתה מתנהג בילדותיות ולא כפי שמצופה מאדם בגילך". להפתעתה, בטרם הצליחה לסיים את המשפט נשמעה דפיקה על דלת הבית, ומעברה השני ניצב לו שליח עם חבילה ענקית. מתברר כי הבעל הזמין כיסא גיימרים מקצועי, שאמור לסייע לו להגיע לתוצאות טובות יותר ולקרב אותו לחלומו הגדול להיות אלוף.
ואם זה לא מספיק, הרי שבסוף אותו החודש גילתה האישה שבעלה השקיע אלפי שקלים ברכישות שונות הקשורות לתחביבו ולא הבינה מאיפה נפלה עליה הצרה הזו.
הפעם היא הטיחה בו: "הפסקת להתעניין בילדים ובי. הפכת להיות מכור, אתה חייב טיפול גמילה, לחזור לחייך האמיתיים ולתפקד כאיש משפחה".
הבעל הסביר לה כי "אין סיבה להיגמל ממשהו שמסב לי אושר ועניין. הכספים שאני מוציא על המשחקים הם ההוצאות הכי מהנות שהיו לי בחיים. לא אתן לך לגזול ממני את ההנאה הזאת".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום פרטי)
כשראתה האישה כי הוא מנסה לרתום את בנם הבכור לעולם המשחקים, היא הודיעה לו: "לא אתן לזה יד. אעשה הכל כדי להתגרש ממך. תראה מה נהיה מהחיים שלך, איבדת עניין בבילויים וביציאות מהבית. כל היום אתה רק מתעסק בעליית שלבים ומעברים במשחקים, תוך כדי שבירת עוד ועוד שיאים".
אחרי שהבינה כי איבדה כל יכולת להשפיע עליו, היא אמרה לו סופית: "מעכשיו יהיה לך את כל הזמן שבעולם לשחק בלי הפרעה כי אנחנו מתגרשים".
הבעל הסכים מיד והשיב לה: "עכשיו אהיה מאושר כי לא יהיה מי שיעצור את ההתקדמות המטאורית שלי כשחקן. נמאס לי מהטענות שלך. במקום לפרגן לי ולעודד אותי להיות אלוף עולם, את רק מנסה להוריד לי. במקרה כזה עדיף שנתגרש".
ואכן, לאחרונה הגיעו השניים למשרדי וחתמו על הסכם גירושין.