הפועל פתח-תקוה פונה לאוהדיה כדי לגייס כספים שיאפשרו את חיזוק הקבוצה בהקדם. ביום שני הקרוב ייפתח מחדש חלון ההעברות לקבוצות הליגות המקצועניות, שישובו לפעילות החל מסוף השבוע הבא ובהפועל רוצים מאוד לחזק את הקבוצה לפחות בשתי עמדות - המגן הימני ובהתקפה. החלון יישאר פתוח עד ה-5/11.
על רק המצב הכלכלי המורכב אצל רוב קבוצות הכדורגל, שנובע, בין השאר, מעיכוב בהעברת כספים, יפנו בימים הקרובים בהפועל לקהילה העסקית, לחברי מועדון הזהב ולשאר האוהדים במטרה לגייס כ-150 אלף שקלים שיאפשרו את חיזוק הקבוצה.
השמות החמים שעל הפרק - שחקן הכנף שגיא דרור, ששיחק בקבוצה לפני שנתיים ואת העונה פתח בהפועל כפ"ס והמגנים הימניים ויקי כחלון ועדי נמני.
דרור והפועל רוצים מאוד לאחד כוחות מחדש והשחקן הסדיר את ענייניו עם קבוצתו ושוחרר. דרור אפשר לקבוצה עוד מספר ימים להשיג את התקציב הדרוש להחתמתו בטרם יפנה לאפשרויות אחרות.
2 צפייה בגלריה
שגיא דרור במדי הפועל. האם ישוב לכחול?
שגיא דרור במדי הפועל. האם ישוב לכחול?
שגיא דרור במדי הפועל. האם ישוב לכחול?
(צילום:סער כרמלי)
כחלון שיחק אף הוא בהפועל בעונת 15/16' והיה מהשחקנים הבולטים באותה עונה ומאז שיחק בקבוצת נעוריו מכבי נתניה. הוא שחקן חופשי, אולם כרגע נראה שהפערים בין הצדדים גדולים. בסביבת השחקן אמרו כי כחלון התפשר במו"מ מאחר והוא מאוד רוצה לחזור להפועל, אך עדיין יש פעריים כספיים. כמו כן, השחקן רוצה להגיע להפועל פתח תקווה רק במידה שהכוונות הברורות של המועדון הן עלייה לליגת העל, כמו שראוי למועדון כמו הפועל פ"ת, אבל הוא לא משוכנע כי אלו אכן פני הדברים. עוד הדגישו בסביבת השחקן כי יירד ללאומית רק כדי לשחק בהפועל, במטרה לשוב איתה לליגת העל.
2 צפייה בגלריה
"העונה היו ציפיות אדירות". כחלון
"העונה היו ציפיות אדירות". כחלון
רוצה לחזור להפועל, האם יחודש השידוך? ויקי כחלון
(צילום: אורן אהרוני)
עדי נימני שיחק בשנים האחרונות בהפועל רעננה מליגת העל וכעת הוא מחפש קבוצה חדשה.
הפועל פתחה את העונה בצורה חלשה מאוד וצברה רק ארבע נקודות בחמישה מחזורים. מאז יצאה הליגה לפגרת קורונה, שיחררה הקבוצה מספר שחקנים וכעת היא רוצה להתחזק ולשפר עמדות לקראת חזרת הליגה לפעילות ביום שני הבא (2/11). הפועל תתארח במשחק החזרה ברמת גן אצל הפועל המקומית.