להיות או לחדול: אחרי מספר דחיות, הפועל פתח תקוה תעלה הערב (19:45) על כר הדשא באצטדיון המושבה למשחק נגד הפועל עפולה בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תוריד אותה ככל הנראה בפעם הראשונה בתולדותיה לליגה השלישית. הפועל אינה תלויה בעצמה וגם 3 נקודות עלולות שלא להספיק.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל פתח תקוה
(צילום: אורן אהרוני)
רבות ידובר על העונה הנוכחית ועל הסיבות שהביאו למלחמת הישרדות בליגה השנייה של אחת מקבוצות הפאר בכדורגל הישראלי שייצרה לאורך השנים לא מעט כוכבים. הערב, ישאירו במועדון את כל הבעיות בצד וינסו לעמוד במשימה כשיארחו את הפועל עפולה, כשבמקביל העיניים יהיו נשואות גם למגרשים נוספים בתקווה לצאת עם הכרטיס לעונה נוספת בליגה הלאומית.
במצב העניינים הנוכחי, הפועל שמתחת לקו האדום מפגרת בנקודה אחרי הפועל אום אל פאחם (תתארח אצל כפר קאסם) והפועל עכו (תארח את מכבי אחי נצרת).
כל תוצאה פרט לניצחון של הכחולים הערב תוביל ככל הנראה לירידה היסטורית לליגה א', אולי בדרך להיעלמות ממפת הכדורגל הישראלי. גם ניצחון עלול שלא להספיק במידה והשתיים האחרות ינצחו.
קראו גם:
מאמן הקבוצה, קלמי סבן אמר לקראת המשחק: "זה המחזור האחרון של העונה, אנחנו יכולים להשפיע אך ורק על המשחק שלנו. אני מאמין בספורטיביות, אנחנו נגיע כדי לנצח בבית שלנו מול הקהל שלנו ונקווה לתוצאות חיוביות עבורנו מהמגרשים האחרים".
כדי לעזור לקבוצה לצלוח את המשימה הערב, איפשרו במועדון כניסה חינם לאוהדים (כרגע ליציעים 4-5) בהזמנה מראש דרך אתר 'לאן'. הכניסה מותנית בהצגת תו ירוק בכניסה לאצטדיון או הצגת בדיקת קורונה שלילית שנערכה עד 72 שעות לפני ההתמודדות.