1 צפייה בגלריה
עומר דנינו. "רוצה לחזור עם מכבי פ"ת לליגת העל". צילום: גיל נחושתן
עומר דנינו. "רוצה לחזור עם מכבי פ"ת לליגת העל". צילום: גיל נחושתן
עומר דנינו. "רוצה לחזור עם מכבי פ"ת לליגת העל". צילום: גיל נחושתן
שום דבר לא נמשך לנצח, שרו חברי להקת "גאנז אנד רוזס", בלהיטם "גשם של נובמבר", גם לא רצף המשחקים ללא הפסד של מכבי פ"ת, שנעצר אמש (שני) ב"דוחא", סכנין. במחזור ה-18 של הליגה הלאומית נוצחה הקבוצה 2:1, שאולי מבאס את אנשיה, אבל כנראה שלא יעצור את ריצתה של הקבוצה לליגת העל. למרות ההפסד, הפער מהפועל קטמון שבמקום השלישי נותר בעינו – 9 נקודות.
ועדיין, להפסיד זה לא נעים. בלם הקבוצה, עומר דנינו, סיפר כי שנתו נדדה בלילה החולף. "הפסדנו כי לא שיחקנו את הכדורגל שלנו", הודה הבלם, "כל העונה יש לנו דרך מאוד ברורה וביום שני, פרט לחצי השעה הראשונה, סטינו מהדרך ונעלמנו מהמגרש. אם היינו ממשיכים כמו שהתחלנו, היה מגיע גם השער השני והשלישי והמשחק היה מוכרע. נגררנו אחרי המשחק של סכנין, שלא היה בדיוק כדורגל".
אולי השאננות פגעה בכם?
"לא היה שום זלזול ולא שאננות. כמה ימים קודם לכן הבסנו את הפועל ראשל"צ, כך שאי אפשר להגיד שאנחנו לא חדשים. יש משחקים כאלה, שפשוט לא הולך. יותר משהם ניצחו, אנחנו הפסדנו. אפשרנו לסכנין לחזור למשחק ולתקוף אותנו. הם ניצחו ברוב המאבקים הפיזיים ופשוט רוצה יותר. מי שרוצה, לרוב הוא גם זה שמנצח. אחרי השער הלכנו אחורה. "דוחא" הוא מגרש מאוד קשה וסכנין קבוצה קשוחה. בסופו של דבר, אנחנו עדיין לא ברצלונה ולא ליברפול ואי אפשר לנצח כל העונה. זה כבר מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה. אם נתאבל על ההפסד יותר מדי, לא נצא מזה".
מכבי פ"ת שמרה על שער נקי רק פעמיים בתשעת משחקיה האחרונים בליגה ובגביע וארבעה מהמשחקים ספגה שני שערים. "לפי הנתונים אנחנו באמת סופגים יותר ממה שצריך", הודה דנינו, "חלק מהשערים לא מחויבים, במצבים נייחים או מתפרצות. אבל צריך לזכור שאנחנו קבוצה מאוד דומיננטית במגרש, תוקפים דקות ארוכות ועם הרבה שחקנים, מה שלפעמים משאיר אותנו קצת חשופים. זה משהו שאנחנו לוקחים בחשבון, אבל עובדים קשה כדי למנוע זאת ולספוג כמה שפחות".
אחרי שלושה ימי מנוחה מצפים למכבי החל מיום שישי שלושה משחקים תוך עשרה מול הקבוצות שנמצאות בתקופה טובה – הפועל ר"ג, הפועל נוף הגליל ובית"ר ת"א/בת ים. ביום שישי (15:00) תארח מכבי את החמישית בטבלה, רמת גן, שמגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. שתי הקבוצות נפגשו העונה כבר פעמיים באיצטדיון ר"ג ובשני המקרים מכבי ניצחה – 0:1 בליגה ו – 0:2 בגביע המדינה. "רמת גן קבוצה מצוינת", פסק דנינו, "אנחנו מכירים אותה היטב ומתכוונים למשחק קשה. נגיע מוכנים. בבית אנחנו קבוצה חזקה, כבר הוכחנו את זה בעבר ואנחנו באים לתקן את מה שהיה בסכנין. אני לא חושב שיש לחץ עכשיו, אבל כן יש מוכנות ודריכות. אנחנו לא בפאניקה ויודעים שאנחנו עדיין הקבוצה החזקה והדומיננטית בליגה. אם נבוא ונשחק את הכדורגל שלנו, אנחנו ננצח את המשחק".
ביום שלישי הבא (19:15) תצא מכבי לעילוט ותפגוש את הקבוצה שעשתה לה הכי הרבה צרות העונה – נוף הגליל. במחזור הראשון של העונה, הוליכה הקבוצה מהגליל 0:2 בפתח-תקוה, אולם מכבי עשתה מהפך וניצחה 2:3. רק לפני שבועיים נפגשו השתיים שוב, הפעם בעילוט והמשחק הסתיים בתיקו 1:1. "התקשינו מאוד מול נוף הגליל פעמיים וזאת קבוצה בהחלט טובה", אומר דנינו, "יש חשיבות גם למגרש. כר הדשא שם הוא לא בדיוק בלומפילד, מה גם שיירד לא מעט גשם לפני המשחק. אבל בסוף הכל זה תירוצים. שתי הקבוצות משחקות על אותו כר דשא. בגביע, לא משנה איך, צריך רק לעבור שלב. זה כבר משחק שלישי שלנו במפעל, הפך להיות מסע ואנחנו רוצים להמשיך אותו".