2 צפייה בגלריה
דודי אלון חותם בהפועל פ"ת. צילום: דף הפייסבוק הרשמי של הפועל פ"ת
דודי אלון חותם בהפועל פ"ת. צילום: דף הפייסבוק הרשמי של הפועל פ"ת
דודי אלון חותם בהפועל פ"ת. צילום: דף הפייסבוק הרשמי של הפועל פ"ת
הפועל פ"ת ממשיכה לבנות את עצמה לעונה הקרובה, מקצועית וניהולית.
היום (חמישי) הודיעה הקבוצה על שתי החתמות חדשות, בשתי הגזרות – גיא בלום, שהומלץ לתפקיד ועלותו תמומן על ידי עמותת "הכחולה", מונה למנכ"ל המועדון והשוער דודי אלון חתם על חוזה לעונה אחת ויצטרף לסגל הקבוצה, שתצא מחר למחנה אימונים מקוצר במכון "וינגייט", שיסתיים ביום ראשון בצהריים.
כזכור, בשבוע שעבר סוכם בין העמותה למפרק כי "הכחולה" תמליץ למפרק על מנכ"ל, בעוד היא תתחייב לממן את שכרו עד לסיום הליך המכרז למכירת המועדון, אותו צפוי עו"ד יונגר לפתוח באמצע אוקטובר השנה.
בלום היה יו"ר "הלב הירוק", עמותת אוהדי הפועל כפ"ס, שרכשה 10 אחוזים מהבעלות על המועדון ובהמשך שימש גם כדובר וסמנכ"ל המועדון תחת רובי רגב, בזמן שסתיו שחם היה הבעלים. לפני שנה, באוגוסט 2017, פוטר מהמועדון אחרי שזה עבר לבעלותו של יצחק שום.
2 צפייה בגלריה
צילום:פרטי
צילום:פרטי
צילום:פרטי
בפברואר 2017, במהלך משחק בין הפועל כפ"ס להפועל ת"א, נעצר בלום אחרי עימות עם שוטר, לו העיר בלום על שאכל בזמן משחק. בהמשך התברר כי השוטר היה זה שתקף את הסמנכ"ל, ששוחרר אחרי כחצי שעה. העניין נחקר ובסופו של דבר הוחלט להגיש כתב אישום נגד השוטר התוקף.
מעמותת "הכחולה" נמסר:
“ההתרשמות מגיא היא מצוינת. בנוסף ליכולותיו הניהוליות, מצאנו את גיא מתאים לרוח העמותה ובעל אוריינטציה קהילתית, חברתית וחינוכית."
בהתאם ללו"ז המדובר, העמותה פעלה כדי להוציא מינוי מיוחד לסיבוב הראשון בלבד, קרי עד לסיומו הצפוי של המכרז, וזאת במטרה להביא לתמיכה משמעותית וניכרת של האוהדים במשחקי הקבוצה, עד לסיומו של המכרז. במסגרת זו, העמותה קראה באמצעי התקשורת השונים לרכוש את המינוי המיוחד בעלות של 200 ₪ ולתמוך בקבוצה, שכידוע תפתח את העונה במינוס 11 נקודות.
עוד הצליחה העמותה להגיע לסיכום עם המפרק ובתיאום עם משרד הכרטיסים "פשבר" על כניסה חינם למשחקי הקבוצה להורי מחלקת הנוער, לילדים עד גיל 12, לנשים ולנכים; מהלך אשר צפוי להחזיר ליציעים אוהדים רבים, אשר בשנים האחרונות איבדו אמון בדרכו של המועדון ובהנהלתו.
בסביבת עמותת האוהדים מביעים ביטחון ותקווה כי שורת המהלכים ההסכמים האחרונה, מהווה אבן דרך ראשונה לכניסת "הכחולה"לניהול המועדון, לאחר מאמצים רבים לעשות כן בשנתיים האחרונות.
במקביל, חתם היום בקבוצה השוער דודי אלון (21). אחרי שבועות ארוכים של חיפושים, הצליח מסאי דגו למצוא את השוער שלו.
אלון החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל ראשל"צ ובגיל צעיר עבר להפועל ת"א. הוא היה השוער הראשון של קבוצת הנוער של המועדון (כולל כשזו הפסידה בגמר הגביע להפועל פ"ת), כמו גם בנבחרת הנוער.
בעונה שעברה עלה לקבוצה הבוגרת ושימש כשוער המשנה של אריק ינקו. הוא רשם שש הופעות ליגה, אחרי שינקו נפצע לקראת סיום הסיבוב השני, וספג תשעה שערים. אחד מהם – מרגליו של דור גלילי מהפועל פ"ת, במשחק בו ניצחו האדומים 1:2. השער של גלילי הובקע אחרי טעות קשה של אלון, אולם בהמשך הוא כיפר על הטעות עם כמה הצלות שמנעו מהפועל שיוויון.
אגב, בעקבות מעברו של אלון, משלימות הפועל פ"ת ות"א מהלך של החלפת שוערים. שוערם הראשון של המלאבסים בעונה שעברה, רובי לבקוביץ', עבר לאדום, בעוד אלון ילבש בעונה הקרובה כחול.
אלון צפוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל קטמון (שני, 19:00, "טדי").