עכשיו זה סופי – המאמן דני גולן סיים את דרכו בהפועל פ"ת.
לפנות בוקר נפגש גולן עם הבעלים דורון גלנט, קיבל את השכר על החודשים ינואר-פברואר והקדנציה בת ארבעת החודשים של גולן בהפועל פ"ת הסתיימה.
2 צפייה בגלריה
דורון גלנט. צילום: יאיר שגיא
דורון גלנט. צילום: יאיר שגיא
דורון גלנט. צילום: יאיר שגיא
כזכור, ביום רביעי כבר הגיעו הצדדים לסיכום על פרידה, אולם גולן מיאן לעשות זאת עד אשר יקבל את השכר המלא על החודשים בהם עבד בהפועל והעביר אתמול את אימון הקבוצה. במועדון הזהב עמלו בכדי לגייס את הסכום הדרוש להשלמת המהלך ובשעה 1:00 הוא הושלם.
מי שיעמוד היום על הקווים בקרב התחתית החשוב מול הפועל בני לוד (15:00) הוא מאמן השוערים, רפי כהן, בסיוע מנהל הקבוצה, חזי בבאי. כהן, אגב, ניהל שני משחקים של הקבוצה העונה, בהם רשמה ניצחון (בחוץ מול מכבי הרצליה, במשחק הראשון של גולן שלא עבר בבקרה) ותיקו ביתי מול בית"ר ת"א/רמלה.
"נפרדנו ברוח טובה", אמר גלנט, "עבדנו קשה ביומיים האחרונים כדי להשלים את המהלך. כשראיתי את מה שקורה בקבוצה בזמן האחרון, הבנתי שהסיפור לא טוב. לא הגיעו תוצאות, האנרגיות של השחקנים היו לא טובות וכשהחל ה"רומן" בין המאמן לקהל, הבנתי שלטובת כולם עדיף לסיים את דרכו של דני. הוא סבל פה".
2 צפייה בגלריה
הופיע לאימון כרגיל. דני גולן. צילום: ראובן שוורץ
הופיע לאימון כרגיל. דני גולן. צילום: ראובן שוורץ
הופיע לאימון כרגיל. דני גולן. צילום: ראובן שוורץ
בהפועל יתקשו להחתים מאמן חדש בשל המשבר הכלכלי העמוק בו שרוי המועדון, העובדה שחשבון הבנק של המועדון הוגבל ולאור הקשיים שהבקרה צפויה להערים על הניסיון. "גם ככה אין יותר מדי "מציאות" בשוק המאמנים", אמר גלנט, "יש במועדון אנשים שהם הפועל פ"ת כמו פרדי דוד ורפי כהן, זה נותן לנו קצת מרווח נשימה, יש גיבוי. אתייעץ עם פרדי ונחליט. אני מקווה שכשיחזרו השחקנים הפצועים לשחק והאווירה בקבוצה תשתנה, זה יביא תוצאות". האפשרות שרפי כהן יישאר מאמן על הקווים (במידה וירצה זאת) קיימת, כשגם שמו של אלי מחפוד עדיין נמצא על הפרק.
גלנט הבטיח כי בסיום המשחק ישולמו לשחקנים ועובדי המועדון משכורות חודש ינואר. נעקוב.
היום, כאמור, מצפה לקבוצה משחק שאין לתארו אחרת מאשר קרב תחתית של ממש מול יריבה שעבר ניהלה מול הפועל מאבקי צמרת לוהטים על הכרטיס לליגת העל. הפעם האחרונה בה ניצחה הפועל את לוד, היה זה שלושה מחזורים לסיום עונת 2013/14', ניצחון שקירב את הקבוצה מרחק נגיעה מליגת העל. מאז הן נפגשו שבע פעמים, לוד ניצחה ארבעה משחקים ושלושה הסתיימו בתיקו. "נצטרך לדעת לשחק חכם, להילחם על חיינו כדי לקחת נקודות", אמר שוער הקבוצה, רובי לבקוביץ', "אני יכול להבטיח שנעשה הכל כדי לקחת את המשחק הזה ואת המשחקים הקרובים כדי שנוכל לקחת קצת אוויר. כרגע אנחנו לא יכולים להסתכל רחוק או גבוה. אין לנו לגיטימציה לכך. המילים "ליגה א'" קיימות בלקסיקון שלנו ואנחנו חייבים להעיף אותן משם. מהניסיון שלי בכדורגל, הכל יכול לקרות ואסור להיות שאננים".
במשחק עצמו תיאלץ הפועל להתמודד עם חסרונם של הבלם ירין חסן והמגן עומר ורד הפצועים. פצוע נוסף, נס זמיר, עשוי להיכלל בסגל, אף ספק אם יקבל דקות משחק.