לפני זמן קצר פרסמה מנהלת הליגות את לוח משחקי הליגה הלאומית לעונה הקרובה.
הפועל פ"ת תפתח את העונה במשחק ביתי מול הפועל עפולה, אותה ניצחה רק לפני יומיים בגביע הטוטו. עפולה נשארה בליגה רק אחרי ניצחון במשחק מבחן על הפועל מרמורק. כזכור, גם בעונה שעברה נפגשו שתי הקבוצות במחזור הפתיחה, אז יצאה הפועל לבירת העמק וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב. הליגה תצא לדרך ב-27/8 והמשחקים יתקיימו בימים חמישי ושני עד שמזג האוויר יאפשר לשחק גם בשישי.
במחזור השני תתארח הפועל אצל הפועל ראשל"צ קבוצתו (בינתיים) של עמוס לוזון ובמחזור השלישי תארח את הפועל רמה"ש.
במחזור הרביעי ייערך דרבי קבוצות האוהדים כשהפועל תעלה לירושלים ותפגוש את הפועל המקומית, עם השם החדש/ישן.
במחזור הבא תגיע אחי נצרת לפ"ת ואז תתארח הפועל אצל הפועל ר"ג. במחזור השביעי תארח הקבוצה את נס ציונה, היורדת מליגת העל. המחזור השמיני יהיה הראשון שישוחק ביום שישי והפועל תצפין למפגש מול העולה החדשה, הפועל איכסל.
1 צפייה בגלריה
פותח בבית מול הפועל עפולה. מסאי דגו
פותח בבית מול הפועל עפולה. מסאי דגו
פותח בבית מול הפועל עפולה. מסאי דגו
( צילום: אורן אהרוני)
במחזור התשיעי ייערך המשחק הכי קרוב לדרבי שיש להפועל העונה, כשתארח את מ.ס. כפר קאסם ובשבוע שלאחר מכן תפגוש הפועל בפעם הראשונה בתולדותיה את הפועל כפר שלם, שתארח אותה ברמה"ש.
המחזור ה-11 יהיה האחרון לפני פגרת השזרוע (6/11) ובו תארח הפועל את הפועל עכו. הליגה תחזור ב-27/11 והפועל תזכה למשחק בית שני ברציפות מול יריבה צפונית, הפועל נוף הגליל.
את הסיבוב הראשון תסיים הפועל במשחק חוץ מול היורדת הפועל רעננה, משחק בית מול אום אל פאחם והמשחק האחרון יהיה בחוץ מול בית"ר ת"א/בת ים והוא יתקיים באמצע השבוע (21/12), עקב סיבוב גביע שייערך בסופ"ש שלפני כן.
מחזור אמצע שבוע ייערך גם ב-15/2 (הפועל תתארח אצל כפר קאסם) ופגרה תיערך גם ב-26/3 לרגל ליל הסדר. בשבוע שלאחר מכן ייערך המחזור האחרון של הליגה הסדירה (1/4), שיתקיים ביום חמישי, יום לפני ערב החג השני והפועל תארח בו את בית"ר ת"א/בת ים.
ב-9/4 יחלו משחקי הפלייאוף והליגה תסתיים ב-14/5.
כל זאת כמובן כפוף להתפתחויות בכל הקשור לנגיף הקורונה ומתוך תקווה שמתישהו יוכל גם הקהל לחזור למגרשים.