אחרי שני משחקים בהם צברה נקודה אחת בלבד, תצא מכבי פ"ת לאחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגת העל - ב"טדי" מול בית"ר ירושלים. במכבי יודעים שכדי להישאר קרובים לצמרת, הם חייבים לחזור עם נקודות מהמשחק הזה, וזה ניכר בדבריהם של המאמן גיא לוזון והבלם דניאל פלשר לפני המשחק.
"בכל משחק יש חשיבות עליונה לחזור עם שלוש נקודות", אמר לוזון, "המשחק הזה לא שונה. נבוא לעשות את המקסימום שלנו כדי לנצח את המשחק".
פלשר הוסיף: "אנחנו מצפים לבוא, להציג את היכולת הכי טובה שלנו, להשתפר מהמשחק הקודם, ליהנות ולחזור עם שלוש נקודות".
2 צפייה בגלריה
גיא לוזון מרוצה. ניצחון גדול על האקסית
גיא לוזון מרוצה. ניצחון גדול על האקסית
גיא לוזון בניצחון על בית"ר ברבע גמר הגביע בעונה שעברה.
(צילום ראובן שוורץ)
פלשר התייחס גם לשאלה האם אחרי שהקבוצה לא ניצחה את הפועל תל-אביב (0:0) בשבת האחרונה והפסידה במחזור שלפני כן לקרית שמונה (1:0) הלחץ מתחיל לתת את אותותיו. "לפני כל משחק יש לחץ חיובי והתרגשות", אמר הבלם, "הצוות הכין אותנו טקטית וגופנית לאורך כל השבוע ואנחנו רוצים לבוא, ליהנות ולעשות את הכי טוב שלנו".
המשחק מחר יהיה השני תוך ארבעה ימים של הקבוצה, שכבר בשבת תארח את הפועל חדרה. לוזון לא מתכוון לתרץ. "העומס הוא לא דבר שזר לנו", אמר, "עברנו קומבינציות של שלושה משחקים בשבוע. מבחינתנו, זה לא מקרה מיוחד. אנחנו באים רעננים, פיזיים, עם טיפה כוח, כדי לחזור עם שלוש נקודות".
2 צפייה בגלריה
מאושר במכבי פ"ת. דניאל פלשר (משמאל)
מאושר במכבי פ"ת. דניאל פלשר (משמאל)
"לפני כל משחק יש לחץ חיובי", דניאל פלשר (משמאל)
(צילום: ראובן שוורץ)
המפגש האחרון בין שתי הקבוצות היה ברבע גמר גביע המדינה בעונה שעברה. בית"ר אירחה בנתניה, במה שהיה אחד המשחקים האחרונים לפני פגרת הקורונה הראשונה. פלשר העלה את מכבי ליתרון במחצית הראשונה, חנן ממן השווה לבית"ר לקראת הסיום והאורחים, אז בלאומית, ניצחו בפנדלים והעפילו לחצי הגמר.