העשור האחרון מתאפיין בנסיקה חדה בשיעור מחירי הדירות בישראל, קל וחומר במטרופולין תל אביב בו סך העליות מסתכם בעשור האחרון בעשרות אחוזים, והיד נדמה עודנה נטויה.
גם ביחס לפתח תקווה, הנמנית כחלק מהמטרופלין המדובר, עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי מחירי הדירות למכירה בפתח תקווה זינקו במהלך הרבעון השני של 2021 בשיעור של כ-8 אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עלייה זו מצטרפת לעלייה נוספת גם ברבעון הראשון של השנה בכ-5 אחוזים נוספים. המשמעות: רכישת דירה בפתח-תקווה הינה כיום משימה יקרה במיוחד.
1 צפייה בגלריה
נקסט האוס נדלן
נקסט האוס נדלן
נקסט האוס נדלן
(צילום: אתר הבית נקסט האוס נדלן)
דווקא בעידן מאתגר שכזה נדרשים משקיעי הנדל''ן, כמו גם משפחות המחפשות אחר אפשרות לשפר דיור, להסתייע בחברת תיווך או יועצי נדל''ן מנוסים המעורים בשוק המקומי, בעזרתם יוכלו לאתר את הדירות האטרקטיביות ביותר, ובניסיון להשיג תשואה גבוהה בעתיד או לחילופין ליהנות מהזדמנות עסקית כזו או אחרת.
צוות המומחים של נקסט האוס נדל''ן, משרד תיווך מוביל בפתח תקווה, ינסה בשורות שלפניכם לספק לכם כמה עצות הכוללות סקירה של שכונות בפתח תקווה, על מנת לסייע לכם אחת ולתמיד להחליט – היכן כדאי לכם לגור בעיר?
שכונת כפר גנים – נחשבת לאחת השכונות המובילות בעיר עם חתך סוציו-אקונומי גבוה ופרויקטים חדשנים רבים, בשילוב תשתיות פיזיות איכותיות – מוסדות חינוך, מרכזי קניות ומבני ציבור.
שכונות יוספטל / עמישב / אחדות /רמת ורבר – אמנם מדובר בשכונות וותיקות, אולם זה הזמן להסתכל קצת מעבר לאופק, שכן עיריית פתח-תקווה מקדמת תכנית מתאר חדשה לשכונות אלו, כאשר שלב התכנון צפוי להסתיים עד לשנת 2024. על פי ההערכות ראש העיר, רמי גרינברג, וצוות ההנדסה בעירייה, מדובר על עשרות מתחמים שיזכו להריסה ובנייה מחדש, הכוללים כ-15 אלף יחידות דיור בעשור הקרוב. הזדמנות קורצת במיוחד עבור משקיעים או פרטיים המעוניינים לרכוש דירה בפתח תקווה ולעבור להתגורר בשכונות מתפתחות אשר עתידן עוד לפניהן.
רוצים לדעת עוד על נדל''ן בפתח תקווה?
היכנסו עכשיו לאתר נקסט האוס נדל"ן פ"ת ואחד מיועצי הנדל''ן המובחרים שלנו ידאג ליצור עמכם קשר בהקדם האפשרי.