משנה את פניה: בשכונת יוספטל בפתח תקוה מתקיים בימים אלה הליך התחדשות עירונית במסלול רשויות המנוהל ע"י מנהלת כרמים להתחדשות עירונית ומנהל הנדסה בעירייה.
1 צפייה בגלריה
שכונת יוספטל פתח תקוה
שכונת יוספטל פתח תקוה
שכונת יוספטל פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
במסגרת התכנון הכולל של שכונת יוספטל להתחדשות עירונית ע"י משרד האדריכלים עדן בר, הוצגו לאחרונה לראש העיר חלופות בינוי לשכונה שבעצם מלמדות על הכיוונים התכנוניים אליהם הולכת השכונה.
בחלופה שנבחרה יש ראייה כוללת וחיבור של השכונה מכיוון מזרח דרך השכונה לכיוון צפון תוך הפיכת רחוב ויסבורג לציר בלב השכונה הכולל פינוי ובינוי לפי מתחמים שיקבעו בהמשך.
שיתוף הציבור בשכונה נמשך כל העת בזמן שבאתר מנהלת כרמים נפתח עמוד ייעודי לשכונה הן בעברית והן באמהרית.
החלופה הנבחרת מאפשרת לצוות התכנון להתקדם במישור התכנוני מול מנהלת כרמים ומול הדיירים ובתוך חצי שנה לגבש עקרונות תכנון מרכזיים לשכונה.
ראש העיר רמי גרינברג ומנהלת כרמים יצאו גם בקריאה לתושבים לא לחתום לאף גורם על הליך התחדשות עירונית עד אשר לא ייגמר הליך התכנון בשכונה.
ראש העיר, רמי גרינברג: "במסגרת הליכי ההתחדשות שאנחנו מקדמים באופן מואץ בכל רחבי העיר, נמצאת גם שכונת יוספטל שהוזנחה שנים רבות קודם לכן. מדובר בתכנית אשר עתידה לשנות פלאים את האזור ולהביא אל ההתחדשות המיוחלת עבור תושבי השכונה. בתוך כך אנחנו עומדים בקשר רציף עם תושבי השכונה ומגישים להם בעזרת מינהלת כרמים את המידע באופן הבהיר והשקוף ביותר. אנחנו מובילים איתם יד ביד את השידרוג האדיר אשר צפוי לשפר באופן משמעותי את איכות חייהם בעתיד".