2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
פרויקט בנייה חדש ובו 70 יחידות צמודי קרקע יושק בשכונת פסגות אפק בראש העין, שמציע בתים דו-משפחתיים ומגרשים לבנייה. קבוצת CPM, העומדת מאחורי הפרויקט בשם "משעולי אפק", תשיק כבר במהלך חול המועד פסח את הבית לדוגמא וצופה כי האיכלוס עצמו יתבצע בין שנה לשנתיים הקרובות.
את השטח, הממוקם בחלקה הצפוני של השכונה, רכשה הקבוצה במסגרת מכרז של מנהל מקרקעי ישראל לשיווק קרקע בלתי מתוכננת, לפני כ- 20 שנה, ומאז קידמה תב"ע לייעוד למגורים וקיבלה זכויות מתוקף התב"ע לבניה צמודת קרקע. במסגרת המכרז בבעלות החברה כ- 70 מגרשים אשר חלקם ישווקו כבתים סופיים, וחלקם כמגרשים עם היתר לבניה. פרויקט זה נכלל בתב"ע השכונתית הכוללת לצמודי קרקע, העומדת על 469 יחידות בלבד.
בחברה מסבירים כי הפרויקט תוכנן בסטנדרט גבוה במיוחד, על ידי אדריכל בתי היוקרה, ערן בינדרמן, המוכר גם כמי שתכנן ועיצב את בית "האח הגדול" עבור זכיינית הטלוויזיה "רשת". "הקונספט הייחודי של הפרויקט כולל גם עיצוב פנים, שנעשה על פי ארבעה סגנונות שונים - מינימליסטי, מודרני-קלאסי, אורבני ותעשייתי, שכל אחד מהם מייצר שפה אחידה וקוהרנטית. הבתים נבנים על פי מפרט יוקרתי עם מערכות בית חכמות הכוללות שליטה מרחוק על מערכת החשמל, מזגנים, דוד ותריסים. כמו כן, כוללים מערכת מיזוג מסוג VRF, שערים חשמליים ומטבחי יוקרה מבית Klein's".
2 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
מה לגבי המחירים? בסכום של החל מ- 3.3 מיליון שקלים תוכלו לרכוש בית דו משפחתי בשטח בנוי של כ-190 מ"ר בשתי קומות + גינה על מגרש בשטח של כ-250 מ"ר. לעומת זאת, בית דו-משפחתי בשטח בנוי של כ-175 מ"ר ועוד יחידה עילית עם כניסה נפרדת של 77 מ"ר בנוי וגינה על מגרש של כ-250 מ"ר תעלה החל מ- 3.6 מיליון.
לדברי עו"ד נדב בריח מנכ"ל "בי נדל"ן": "מדובר בהזדמנות כמעט אחרונה לרכוש בית פרטי או קרקע לבניית בית פרטי בשכונת פסגות אפק בראש העין, לאור מספרם הנמוך של צמודי הקרקע שאושרו לבנייה בשכונה החדשה, כאשר רוב הבתים כבר נבנו. ככלל, במרכז הארץ ובשכונות חדשות למגורים, קיים מחסור חמור בקרקע לבניה פרטית ובמקרה של פסגות אפק אפשר לראות את התופעה באופן ברור כאשר היחס בין בניה רוויה לצמודת קרקע הינו- 96.5% בניה רוויה ורק 3.5% בניה של צמודי קרקע".