קידום אתרים בגוגל ממומן היא למעשה שיטת קידום אתרים הכרוכה בתשלום לגוגל ובנוסף כיום היא השיטה במהירה ביותר לקידום אתרים, ובה גוגל מציגה את האתר שלך כמודעה ומציגה אותו ללא שום קשר למיקומו הרגיל בעמוד הראשון במילות המפתח של החיפוש אשר יבחר בעל האתר.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
קידום אתרים בגוגל ממומן זוהי שיטה שבה רואים תוצאות מידיות ומגיעים מיד לראש החיפוש, אך על כל יום שבו האתר שלכם יפורסם אתם תשלמו לגוגל על כל כניסה וכניסה לאתר עד שהתקציב היומי שקבעתם יגיע למכסתו והמודעה שלכם תמחק והאתר שלכם יחזור לאיפה שהיא לפני שפרסמתם את המודעה בגוגל ויחזור אך ורק למחרת, ועם וכאשר תפסיקו לבחור לפרסם במודעה של גוגל האתר שלכם שלא כמו בקידום אורגני למשל יחזור מידי למיקום שהיה לפני שפרסמתם את המודעה בגוגל.
אנשים רבים חושבים שקידום אתרים בגוגל ממומן יותר זול מקידום אורגני כי בשביל להישאר במודעה בעמוד הראשון אתה תצטרך לשלם לגוגל שוב ושוב בכל יום כל החיים, אך למרות הכל - מי שמעוניין לראות שינוי משמעותי ומהיר ואינו רוצה לחכות זאת הדרך בשבילו הרי באותו רגע שבו אתה משלם האתר שלך מגיע לעמוד הראשון.
חשוב לדעת כי לקידום אתרים בגוגל ממומן יש מגוון שיטות והם לא רק מודעה בגוגל אלה גם באנרים קופצים, קישורים לאתר במודעות באתרים גדולים שבהם יש תנועה גדולה של גולשים ועוד. כאשר בוחרים בשיטת קידום אתרים בגוגל ממומן צריך לבדוק טוב איזה שיטה היא הטובה בשבילכם, מכיוון שבתחומים שונים יש בלבחור בדרכים שונות וזאת מכיוון שלכל תחום יש מודעה שלא תמיד כדי לפרסם אותה בגוגל אלה לדוגמא באתר גדול ובו כמות הגולשים עצומה שמקשר איך שהוא לתחום העיסוק שלכם ודרך כך להביא לגולשים באתר הגדול להיכנס למודעה שלכם ולהגיע לאתר או לפרטי יצירת הקשר שלכם תלוי במה שתבחרו.
לסיכום, איני ממליץ על שיטת הקידום בגוגל ממומן, אולי לכן למי שרוצה לתת לאתר שלו דחיפה קטנה ומהירה אך לא מעבר מכיוון ששיטה זו לא דואגת לאתר לטווח הארוך וכשיגיע היום שתפסיקו לשלם לגוגל תגיעו מיד לנקודת ההתחלה.
המאמר בחסות - מיתוג גרפי לעסקים SEO Google