פרויקט חדש לחברת גרופית בפתח תקוה – החברה תבנה 100 יח"ד במסגרת פרויקט "גרופית בפסגה", בשכונת פסגת הדר בעיר, שכונה מתפתחת במיקום מרכזי. במסגרת הפרויקט החברה תבנה שני בניינים מפוארים, הראשון בן 13 קומות ובו 48 יח"ד, והשני בן 14 קומות ובו 52 יח"ד.
1 צפייה בגלריה
פרויקט גרופית בפסגה
פרויקט גרופית בפסגה
פרויקט גרופית בפסגה
(הדמיה: עדי בואנו)
תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות 4-6 חדרים וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הדירות בפרויקט גדולות כאשר דירת 4 חדרים בגודל של 10-103 מ"ר ובנוסף מרפסת של 12 מ"ר, דירות 5 חדרים יהיו בגודל של 129 מ"ר + 15 מ"ר מרפסת, ודירות 6 חדרים בגודל 143 מ"ר + 17 מ"ר מרפסת. לכל הדירות חניות תת קרקעיות ומחסנים. החברה החלה בימים אלה בשיווק במחירי השקה מוקדמים, במחיר המתחיל מ-2.49 מיליון שקל לדירת ארבעה חדרים.
החברה זכתה במכרז של עיריית פתח תקוה בדצמבר 2020 כשהיא מתמודדת מול עשרות חברות אחרות בשלב הראשון, ואחת מארבע שהגיעו לשלב הסופי של המכרז. הצעתה של החברה עמדה על 84.5 מיליון שקל בעסקת מזומן.
קראו גם:
פסגת הדר בפתח תקוה היא שכונה חדשה באזור הדרום-מערבי של פתח תקוה. היא נמצאת בצמוד למתחם "יכין סנטר", המשלב תעסוקה, מסחר, מקומות בילוי ומסעדות, וכן לצד המתחם הקולינרי "שופ טיים". בצמוד לשכונה נמצא אזור התעסוקה רמת סיב וכן קמפוס בילינסון, והקניון הגדול של פתח תקוה במרחק הליכה קצרה.
מצפון לשכונה נמצאת "הקריה האקדמית פתח תקווה" –מתחם בן 154 דונם שבו עתידים להיבנות קריה אקדמית, בנייני מגורים, מוסדות ציבור ומתחמי מסחר. התוכנית שאושרה לאזור כוללת את הקמת "הקריה האקדמאית" על שטח של כ-50 דונם, הכולל כ-30 דונם למוסד להשכלה גבוהה וכ-20 דונם עבור הקמת מוסד על יסודי.
לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל גרופית, "פתח תקוה היא יעד אסטרטגי עבורנו – עיר אטרקטיבית שעתידה להתפתח רבות בשנים הקרובות. הרכבת הקלה תיצור חיבור של העיר פתח תקווה אל תוך תל אביב ותאפשר נגישות קלה ומהירה מעיר לעיר. התפתחות זו תביא לחיזוק התעסוקה בפתח תקוה ולנהירה של תושבים אליה. פסגת הדר היא שכונה מעניינת ואטרקטיבית שיש בה הכל במרחק הליכה ומתאימה לצרכים של משפחות, לצד נגישות גבוהה ברכב ובתחבורה ציבורית. היא מושכת אוכלוסייה מפתח תקוה ויישובי הסביבה, בעיקר גבעת שמואל, המכירים את יתרונות השכונה".