על פי עדויות שעולות מהשטח נמצא כי הסיבה לכך היא שרבים בוחרים למכור את הנכס שלהם באופן עצמאי במקום להיעזר בסוכני תיווך מקצועיים כיוון שבאלו דבקה סטיגמה לא מחמיאה, על שמדובר במקצוע של רמאים או כמי שבאים לגזור קופון ולהיעלם, האומנם?
את התפיסה המוטעת הזו שירלי מושקונה - יועצת נדל"ן ומשכנתאות, באה לשנות.
מושקונה מוכיחה הלכה למעשה כי בדיוק כפי שאף אחד מאיתנו לא היה חושב לייצג את עצמו בבית המשפט במקום לקחת עורך דין, או לא היינו יוצאים לדרך בשיפוץ מאסיבי של הבית בלי היכולות שיש לחברת בנייה להציע, כך גם כשמבקשים לקנות או למכור נכס, כדאי מאוד לעשות זאת ביחד עם הליווי וההדרכה של איש מקצוע המתמחה בדבר, על מנת להוציא לפועל עסקת נדל"ן מהירה ומשתלמת.
"לא פעם מגיעים אליי לקוחות חדשים מתוסכלים ועל סף ייאוש, לאחר שניסו להוציא לפועל עסקת נדל"ן בעצמם, רק כדי לגלות כי לא מדובר במשימה קלה כפי שזה נשמע, או כאלו שמכרו בעבר נכס באופן עצמאי אבל התברר להם לאחר מכן כי הרוויחו פחות ממה שהיו יכולים לקבל בפועל", מושקונה מספרת.
שירלי מושקונה: מעטפת שלמה של עולם הנדל"ן
2 צפייה בגלריה
שירלי מושקונה יועצת נדל״ן ומשכנתאות
שירלי מושקונה יועצת נדל״ן ומשכנתאות
שירלי מושקונה יועצת נדל״ן ומשכנתאות
(צילום: שירן מנחם-סטודיו לצילום)
את תחילת דרכה המקצועית עשתה שירלי מושקונה דווקא בעולם הפרסום והמכירות, אך הכלים הרבים שאספה בדרך משמשים אותה באופן יוצא מן הכלל גם היום בעולם התיווך.
אם שאלתם את עצמכם כיצד שירלי מושקונה מציגה רזומה כל כך מרשים של עסקאות מוצלחות שנסגרו תוך חודשים בודדים מהרגע שהיא נכנסה לתמונה, התשובה טמונה בידע הרחב שלה בכל התחומים הנוגעים לעולם הנדל"ן, כאשר בין היתר היא:
✅ יועצת משכנתאות מוסמכת.
✅ מומחית לכלכלת המשפחה.
✅ בעלת רישיון לפעול בשוק ההון.
בנוסף שירלי סיימה בהצלחה קורס יזמות השקעות ונדל"ן מסחרי, כולל בתחום ההתחדשות העירונית, כך שהלקוחות הנעזרים בשירותיה מקבלים מעטפת מלאה של ניסיון עצום ומקצועיות.
"בכל תחום שבו עסקתי בעבר תמיד הקפדתי להביא הרבה מעבר ללקוח הקצה, כדי שאוכל לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח, זו התפיסה המקצועית שלי שמלווה אותי גם בתחום זה.
המטרה שלי היא לא רק לרסק את התפיסה המוטעית כאילו אנשי תיווך רק באים לגזור קופון ולהיעלם, אלא להיות שם עבור הלקוחות למשך שנים ארוכות, בעסקת הנדל"ן הבאה שלהם וגם בכל הנוגע להחלטות וייעוץ מקצועי שהם יבקשו לקבל בנושאים נוספים, פיננסים, משכנתאות, פינוי בינוי, כלכלת המשפחה ועוד.
לכן הקשר שנוצר עימי יכול להימשך לכל החיים, ואני יודעת כי ברגע שהענקתי שירות טוב, אמין ויעיל, הלקוחות ירצו את המשך הקשר הזה בדיוק כמוני", שירלי מושקונה סיפרה על תפיסת עולמה.
שירלי מושקונה: חיה ונושמת את השטח
2 צפייה בגלריה
מושקונה נכסים - יעוץ יזמות ושיווק נדל״ן
מושקונה נכסים - יעוץ יזמות ושיווק נדל״ן
מושקונה נכסים - יעוץ יזמות ושיווק נדל״ן
(צילום: יח"צ)
העבודה שלה כוללת גיוס לקוחות ושיווק של הנכסים בכל דרך אפשרית.
"אני מחלקת את יום העבודה שלי בצורה מאוד מסודרת, הוא כולל בתוכו את השיווק הדיגיטלי לצד עבודת שטח, ופגישות עם לקוחות במהלך היום, כאלו שעברו את הסינון המקדים שלי.
אני לא לוקחת כל עסקה ולא מביאה לקוחות לראות נכסים רק כדי לצאת לידי חובה, אלא אם אני יודעת בוודאות כי מדובר ברוכשים פוטנציאליים אמיתיים", שירלי מושקונה הסבירה.
שירלי מושקונה: בלעדיות מוחלטת זאת הסיבה ששירלי לא מוכנה לשווק נכס שלא נמצא בבלעדיות שלה בלבד, על כך היא המשיכה לפרט:
"נכס שיוצא לשוק והוא לא נמצא תחת בלעדיות נשרף מהר מאוד, כי ברגע שכל מתווך שני מציע את אותו הנכס, המחיר המבוקש יורד.
החוכמה היא לשמור על האינטרס של המוכר ולהשיג עבורו את המחיר המבוקש, בלי להתפשר.
יחד עם זאת אני דואגת שהמוכר יקבל תמונה מלאה לגבי הנכס שלו, לכן אני משקפת עבורו את המציאות כפי שהיא, בלי ליפות רק כדי למצוא חן או להבטיח הבטחות שאין להן כיסוי.
אם לקוח מבקש סכום מסוים על הבית שלו ואני יודעת כי זה גבוה מדי ולא יהיה לו סיכוי להשיג זאת, אני אגיד לו את הדברים ואפרוס בפניו מפה עם המשתנים השונים בשוק המסבירים זאת.
אם יש לקוח שיכול לקבל את המחיר שהוא דורש, אני אשיג לו בדיוק את המחיר הזה, ובאותה הנשימה אני אעזור ואדריך קונה מסוים להגיע לנכס מבוקש שתפור על מידותיו.
יש לקוחות שיכולים לקבל מחיר יפה מאוד על הדירה שלהם להשקעה ומיד יחפשו לקנות דירה אחרת במקום ולהוסיף על כך כסף, ואני מכווינה אותם כיצד אפשר לרכוש שני נכסים שונים באותו הסכום שקיבלו, כך שיוכלו להרוויח יותר.
בהמון מובנים תיווך לא שונה מתפירה וחייטות, כאשר צריכים להתאים למוכר ולקונה את הנכס שיישב עליהם בדיוק ובנוחות, ושכולם יקבלו את מה שהם רוצים, מבחינת המחיר והנכס".
שירלי מושקונה: חוסכת לכם בזמן וכסף כדי לבחור יועצי נדל"ן שיעשו עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר, כדאי לבדוק מספר דברים שעושים את ההבדל.
האם הם קשורים למשרד גדול ורציני? עד כמה הם מכירים את הסביבה בה הם פועלים? האם הם מחזיקים במספר גדול של לקוחות פוטנציאליים שרק מחכים למוצא פיהם בכל הנוגע לנכס חדש שנמצא תחת ידיהם?
האם עובדים אך ורק בבלעדיות? ומה מבדל אותם מיועצים אחרים?
על כל סימני השאלה הללו שירלי מושקונה עונה בסימני קריאה!
מדובר באשת מקצוע אמינה, מקצועית וישירה, שתהפוך עולמות עבור קהל הלקוחות שלה, תוך כדי שהיא עושה שימוש בארסנל כלים מרשים ביותר של ידע מקצועי, הכרת הסביבה, מומחיות בניהול משאים ומתנים ועוד.
לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות עם שירלי מושקונה: 050-7000854 אתר כרטיס ביקור פייסבוק
פורסם לראשונה: 10:08, 08.03.22