בשנים האחרונות הצורך לייצר הכנסה פסיבית הפך להיות למטרה עיקרית של מאות אלפי בתי אב בישראל מכמה סיבות. החיסכון לטווח ארוך נשחק בגלל תנאי שוק משתנים ולאור נתונים מדאיגים אשר הצביעו כי בעשור האחרון הפנסיות של כולנו הצטמצמו עד כדי 40%. בנוסף, בהתחשב ביוקר המחיה בישראל גם משפחות בהן שני בני הזוג עובדים ומרוויחים יפה מתקשות לשמור על רמת חיים אליה הורגלו בעבר. יש מספר דרכים לייצר הכנסה פסיבית והשכיחה מכולן היא על ידי השקעה בנדל"ן, אבל כיצד עושים זאת ובעיקר, היכן כדאי להשקיע?
מי שמעניקה תשובות לשאלות הללו ועוד היא סוכנות "טיפת נדל"ן" בניהולם של שלומי שוורצמן ובנאל סדון.
בזכות אסטרטגיה ייחודית ומערך שירות אישי חסר תקדים, השניים הם אנשי המקצוע המבוקשים באזור עבור מי שמחפשים למצוא דירה להשקעה בבאר שבע, אזור הפעולה בו בחרו להתמקד.
מאחורי סגנון העבודה והמערך הייחודי של סוכנות "טיפת נדל"ן" ניתן למנות כבר כ 300 עסקאות מוצלחות של רכישת דירות עבור השקעה פסיבית בכמה שנים בודדות, מספר שאנשי מקצוע אחרים יכולים רק להתקנא בו.

1 צפייה בגלריה
בנאל סדון, שלומי שוורצמן
בנאל סדון, שלומי שוורצמן
בנאל סדון, שלומי שוורצמן
(צילום: טיפת נדל"ן)

מדוע בחרתם להתמקד דווקא בעיר בבאר שבע?
"קודם כל אזור הדרום בכלל ובאר שבע בפרט הם האזורים בהם עדיין ניתן למצוא הזדמנויות נדל"ן כדאיות במחירים נוחים עבור נכסים ברמה גבוהה", מסביר שלומי שוורצמן. "לצורך העניין, עם הון עצמי של 250 אלף שקלים קשה מאד ואולי אפילו בלתי אפשרי למצוא עסקה פוטנציאלית בתל אביב, נתניה, רעננה או הרצליה, אבל בבאר שבע הדברים שונים. הסטיגמות מהעבר כבר מזמן חלפו להן, אוניברסיטת בן גוריון בעיר הפכה להיות לאוניברסיטה מהמובילות בישראל, בזכות רמת לימודים גבוהה ומרקם חברתי מגוון, לכן עשרות אלפי סטודנטים מגיעים להתגורר בעיר בכל שנה, חלקם אף נשארים להתגורר ולעבוד בה ובסביבתה גם לאחר תום הלימודים כך שעוזרים לשנות את פני העיר. ולא רק סטודנטים, גם צה"ל עובר דרומה בזכות עיר הבה"דים שנמצאת דרומית לעיר וביחד עם מספר בסיסים גדולים וחשובים נוספים שעומדים להיבנות, יוצא כי גם אנשי קבע וקצינים רבים מחפשים להתגורר בבאר שבע כאשר מבינים את פוטנציאל ההשקעה בעיר. מעל לכל אלו לבאר שבע יש ראש עיר פופולארי ומצליח, רוביק דנילוביץ', שדואג לפתח את העיר מבחינת תשתיות ואזורי בילוי, כך שמדובר בעיר שוקקת חיים ביום ובערבים".
באופן טבעי כל הנתונים הללו העלו את מחירי הדירות ואת התשואה שניתן לקבל עליהן, אם במכירה לאחר השבחת הנכס או כהכנסה חודשית בדמות שכר דירה, לכן ישנה "מלחמה" בין כל אנשי הנדל"ן בעיר על הנכסים הפנויים הכי אידיאלים. במלחמה הזו כפי שמראים הנתונים, "טיפת נדל"ן" מספקת אחוז הצלחה מרשים.
"כאשר בחרנו בבאר שבע כיעד הכי אטרקטיבי לעבוד בו ידענו כי על מנת להיות הטובים ביותר בשטח אנחנו צריכים לבנות שיטת עבודה שתייחד אותנו מאחרים", מסביר בנאל סדון, "לכן יצרנו מעטפת דיגיטלית שכוללת בתוכה בין היתר מספר אנשי מקצוע ומספר שיטות פעולה במקביל. תפיסת העולם שלנו שונה לעומת אחרים, אנחנו לא מחכים שהעסקאות יגיעו אלינו אלא אנחנו דואגים להגיע אל עסקאות עוד לפני שאלו קרמו עור וגידים. בזכות אנשי השטח שלנו שדואגים להימצא בכל מקום, אנחנו מגיעים ראשונים לכל מי שמתכנן למכור את הדירה שלו על מנת לבצע דריסת רגל במקום ולהזיז דברים עבור המשקיעים שלנו".
ברגע ששלומי ובנאל מקבלים את המידע הראשוני, הוא מועבר באופן מיידי לכל המשקיעים הפוטנציאלים כאשר מבצעים סינון של כל לקוח לפי יכולתו ויעדו הכלכלי.
"בכל פעם שמגיע אלינו לקוח חדש אנחנו דואגים לבצע שיחת היכרות בה בונים תוכנית עסקית על מנת להתאים בין האפשרויות שצצות להן בכל רגע לבין הדרישות והיכולות הכלכליות של כל אחד", מספר שלומי, "אם יש מי שמחפשים לקנות דירה להשבחה מיידית, כלומר לרכוש נכס, לשפץ ולמכור אותו, אנחנו יודעים למצוא את הנכסים המתאימים, כנ"ל לגבי מי שמבקשים למצוא דירה להשכרה וכמובן, כל אחד לפי כמות הכסף שיכול ומוכן להשקיע".
הייעוץ והליווי האישי ש"טיפת נדל"ן" מעניקים מנקה עבור הלקוחות את כל כאבי הראש שבדרך כלל מתלווים לעסקאות נדל"ן. כך יוצא שגם לקוחות אשר מתגוררים במרחק רב מבאר שבע יכולים, אך אינם חייבים, להגיע פיזית אל הנכס אלא רק למעמד החתימה כאשר יכולים להיות מלווים בעורך דין מטעמם או מטעם המשרד.
בקרוב מאוד "טיפת נדל"ן" עומדים לשדרג את השירות הדיגיטלי שלהם בדמות אתר אינטרנט חדש ואפליקציה ייחודית כך שכל הקשר והפעולות יהיו מבוצעות על ידי לחיצת כפתור. "אנשי התוכנה שלנו עובדים שעות נוספות כדי להנגיש את כל עולם הנדל"ן שבו אנו עוסקים בצורה דיגיטלית שתייעל עוד יותר את הקשר והפעולות שלנו אל ומול הלקוחות", אומר בנאל.
לפרטים נוספים וליצירת קשר עם טיפת נדל"ן ניתן להיכנס לאתר האינטרנט שלהם tipatnadlan.com או לפייסבוק של טיפת נדל"ן.