הצלחה שנמשכת 15 שנים אינה מקרית. מיקי ואיזבל אוריון מממשים את החלום העסקי של כולנו: הם יציבים, מאורגנים, מאוחדים, מקצועיים וישרים מאוד. השניים ממשיכים להתקדם, להעשיר את עצמם בידע ואמצעים טכנולוגיים ולתת שירות שנחשב למוביל במדינה. מיקי אוריון מסביר:
"להיות מתווך זה לא רק להבין במכירות. נדרשת הבנה מקסימאלית של כללי המשחק, שוק הנדל"ן המקומי והכלל ארצי ובעיקר להבין את נפש האדם. אם יש את הכלים הללו, ניתן לקשור עסקה מושלמת שתיקח בחשבון נושאים מקצועיים כמו מיסי שבח, היטלים, ירושות ועוד".
משרד התיווך 'אס נכסים' בראשות מיקי ואיזבל אוריון, מקבל מדי שנה את ציון האיכות המקסימאלי בפ"ת והסביבה.
לקוחה שפגשנו במשרד סיפרה: "הם פשוט אמיתיים וישרים. מאות לקוחות מרוצים לא יכולים לטעות. אהבתי שההתייחסות שלהם למקצוע היא כמו לשידוך. הם מבינים שמדובר בעסקה הכי חשובה בחייו של הלקוח, שכל אחד מאיתנו עבד קשה שנים רבות על מנת לרכוש נכס. הם יודעים לספק את הסחורה ומביאים את התמורה הכי טובה עבור הכסף".
ביקור שלנו במשרד עשה עלינו רושם כביר. כבר מדלת הכניסה ניתן להבין שמדובר בשני אנשי שירות נהדרים. הם סקרנים, מקצועיים, מבררים ובודקים כל פרט לפני שהם מגישים הצעה ללקוח. שום דבר פה לא מקרי, הכול עובר מחשבה מעמיקה, הבנת הצורך ולימוד הפרטים הקטנים ביותר.
1 צפייה בגלריה
אס נכסים
אס נכסים
אס נכסים
(צילום: מאי זהבי)
אחד היזמים שבונה פרויקט בגוש דן סיפר: "אני אוהב לעבוד איתם כי הם לומדים לעומק את הצורך של כל לקוח. הם באמת שני מתווכי נדל"ן מהסוג הישן והטוב שמתאימים את הרצונות למציאות. לקוחות שהם מביאים יודעים שיש עבורם פגיעה בול. שניהם אנשים מלאי רגש ועוצמה והיכולת שלהם לכוון את הלקוח למטרה היא אין סופית".
איזבל אוריון הצטרפה לבעלה ולקחה את התחום בשיא הרצינות. במשך חודשים ארוכים היא עברה קורסים והשתלמויות מקצועיות, חרשה את העיר וסביבתה ולמדה בעל פה ובצורה מושלמת כל פרויקט.
עולם העסקים הגברי הוריד בפניה את הכובע על סט התכונות שכולל: רצינות, יסודיות, מעורבות, מקצועיות ושירות ברמה חסרת תקדים. היא מספרת: "העסקה הראשונה שלי הייתה כל כך מורכבת, שידעתי שאחריה אין אתגר שלא אוכל לצלוח אותו. הייתה לי מטרה להיות מוכרת בזכות עצמי ולקבל המלצות אישיות מלקוחות שליוויתי באופן אישי. אפילו שכך אכן קרה, אני לא מפסיקה ללמוד, להשקיע ולשבור את תקרת הזכוכית".
יחד עם מיקי חצו השניים את גבולות פתח תקווה והתרחבו גם אל עבר גוש דן, ירושלים, סביון, גני תקווה וקריית אונו. השם שלהם הולך לפניהם, והכל בזכות לקוחות נאמנים ומרוצים שמעבירים את המלצותיהם מפה לאוזן. לראייה, כבר למעלה מעשור שההזמנות למכירה ולהשכרה מגיעים אל הסוכנות המשפחתית והטלפון לא מפסיק לצלצל.
מיקי ואיזבל מאוד אוהבים את העבודה שלהם. "מדובר בתחום דינמי וצומח שיש בו מקום ליזמות. תמיד יש לאן להתפתח ואנחנו לא מפספסים שום הזדמנות. השילוב שלנו הוא כוח ויתרון יחסי עצום בגלל שאנו משלימים זה את זו בצורה מיטבית".
המשרד שלהם ידוע בשקיפות שלו. צורת העבודה היא האמת לאמיתה. לקוחות שומעים רק את האמת גם אם הם מבקשים לקבל רק בשורות טובות. מיקי ואיזבל ישימו הכול על השולחן, את כל הפלוסים והמינוסים. לקוחות מעידים שהם מקבלים תמונת מצב מלאה ואמיתית כדי שיוכלו לשקול את המצב לאשורו מלפני החלטה לסגור עסקה.
העובדה שהם זמינים סביב השעון ומלווים אישית את הלקוח ממש עד קבלת מפתח, הפכה אותם לאגדה מקומית. יש שמבקשים לפסל את דמויותיהם במוזיאון הנדל"ן הלאומי.
אם אתם רוצים להתאהב בדירה ממבט ראשון, כדאי לכם להתאהב קודם בבני הזוג האלו. משם לדירת חלומותיכם, הדרך קצרה.
לפרטים נוספים מוזמנים לפנות ל'אס נכסים'. מיקי אוריון: 050-4334142
איזבל אוריון: 052-8685868
לדף הפייסבוק שלנו - לחצו כאן

(עריכה: מישאל מויאל)