אזור התעסוקה פארקטק (קריית אריה) בפתח תקוה מתרחב - קבוצת רכישה שארגנו קבוצת סופרין וקבוצת וייס קבלו השבוע היתר בניה להקמת מגדל משרדים בעלות הקמה של כ-350 מיליון.
1 צפייה בגלריה
בזל פארק
בזל פארק
בזל פארק
(הדמייה: evolve media)
אזורי תעסוקה ותיקים בגוש דן ממשיכים להתפתח למרות מגפת הקורונה והשפעתה על תחום הנדל"ן המניב. פתח תקוה היא מהערים בה נוספו בשנים האחרונות הכי הרבה שטחי תעסוקה ליישוב, עם מעל חצי מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה בין 2017-2019, על פי הלמ"ס. קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של פרויקטים נדל"ניים למגורים, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה, וקבוצת וייס העוסקת בין השאר בניהול, ייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בארץ ובעולם, החלו לבנות את פרויקט בזל פארק באזור התעסוקה קריית אריה.
קראו גם:
מדובר במגדל משרדים ומסחר בן כ-27 קומות, בתכנון משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף. את הקרקע רכשה קבוצת רכישה שארגנו החברות בתמורה ל כ 65 מיליון ₪ ועלות הקמת הפרויקט מוערכת ב כ 350 מיליון שקל.
הפרויקט שווק במלואו באומדן עלות ממוצע של 7,800 ₪ למ"ר. מכיוון שמדובר בקבוצת רכישה, האומדן משקף הנחה של כ 19.5% אחוזים ממחיר השוק. משך הבניה צפוי להיות כשלוש שנים בלבד.
הפרויקט ממוקם ברחוב בזל, צמוד לקניון הגדול, בית משפט השלום ולפארק העירוני של פתח תקוה, הכולל אגם אקולוגי.
מרכז עסקים פארקטק בפתח תקוה (לשעבר קריית אריה) עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים ואת מקומם של המוסכים והתעשייה הכבדה, תופסות חברות בכירות במשק בתחומי ההיי טק, הביטוח ועוד. המתחם נחשב לאחד ממתחמי ההייטק המובילים בארץ בכלל ובמרכז בפרט ומאכלס חברות כמו IBM, אינטל, אורקל, קודאק, מגדל חברה לביטוח, ביטוח ישיר, ועוד. על פי התכנון מרכז עסקים פארקטק עומד להתרחב ולאחרונה נחתמו באזור לא מעט עסקאות. בחלקו הצפון מזרחי של המתחם נמצאת תחנת רכבת ישראל ובמרחק של עשרות מטרים בודדים מהפרויקט מוקמת תחנה של הרכבת הקלה (הקו האדום) אשר תאפשר נגישות גבוה ביותר לעובדים ולדיירים אל המתחם.
יש לציין כי בין השנים 2017 – 2019 נוספו בפתח תקוה על פי הלמ"ס כחצי מיליון מ"ר בהתחלות בניה של שטחי תעסוקה.