עוז קורן, חוקר שווקים ומשקיע נדל"ן מנוסה, מחזיק קהילה של מאות שותפים להשקעות בכל העולם. יחד עם חן גולדשטיין, ממשקיעי הנדל"ן המתוחכמים בארה"ב, השניים חוקרים את שוק הנדל"ן האמריקני כבר שנים, ומדווחים כי באופן רגיל משקיעי נדל"ן בארה"ב עושים בממוצע פי 3 תשואה מאשר המשקיעים בישראל. לדעתם, משברים הם הזדמנות להגדלת התשואה.
קורן: "השקעת נדל"ן בישראל ובמחירים הנוכחיים היא לא חכמה כרגע. בארה"ב - עושים כסף. אנשים שמשקיעים בלימוד כללי הליבה של השקעות נדל"ן יצירתיות וחכמות בארה"ב משחקים בשוק עצום, מלא הזדמנויות ואפשרויות להשגת תשואה דו ספרתית מדי שנה".
קורן שמשקיע בתחומים מגוונים כהיי טק, סטארט אפים וטכנולוגיות, מלמד את תחום ההשקעות בנדל"ן בישראל ובארה"ב.

2 צפייה בגלריה
נכס שנמכר בפלורידה
נכס שנמכר בפלורידה
נכס שנמכר בפלורידה
(צילום: חן גולדשטיין)

2 צפייה בגלריה
עוז קורן
עוז קורן
עוז קורן
(צילום: אביב נעים)

התוכנית החינמית שלו: "תפסת אמריקה" עולה לאוויר, פעם בשנה לזמן מוגבל. זו תוכנית שיוצרת עניין רב אצל אלפי ישראלים, ביניהם גם אלו שכבר משקיעים בנדל"ן בכוחות עצמם, לצד מי שמעולם לא השקיעו בעבר.
השניים מלמדים את תהליך ההשקעה העכשווי ופורסים את כל הכלים הכי עדכניים להשקעות נדל"ן בארצו של הדוד סם. הנרשמים לתוכנית החינמית יוכלו להצטרף לתוכנית הליווי המלאה של עוז וחן וליהנות מליווי צמוד במסלול שלהם להשקעה אישית. בנוסף, הם יוכלו להצטרף לקהילת המשקיעים ההולכת וגדלה. התוכנית מתייחסת בהרחבה למצב החדש שנוצר בשוק האמריקני בעקבות משבר הקורונה שבעקבותיו מספרים המנטורים כי מחירי הנדל"ן דווקא עלו.
קורן: "מחירי הנדל"ן בארה"ב עולים בהתמדה מאז 2008. בתקופת הסגר, הקונים לא יצאו מהבית על מנת לראות בתים והמוכרים לא רצו להיפגש מחשש לבריאותם, כך שכמות העסקאות צנחה מידית. החשש מהיחלשות הדולר מצד אחד והורדת הריבית למשכנתאות מאידך יצרו ביקוש גדול לעומת היצע נכסים נמוך. נוצרה עליית מחירים נקודתית. לכן כרגע זה זמן מעולה למכור נכס. אנו צופים לעתיד ומעריכים כי בעוד חצי שנה, כשהממשלה האמריקנית תפסיק לממן את המובטלים, ואזרחים רבים יתקשו לשלם הוצאות שכר דירה ותשלומי משכנתא, בתים רבים יגיעו למצב של עיקול. במצב כזה, נוכל להתחיל לקנות נכסים מצויינים במכירות פומביות. זו בדיוק המומחיות הגדולה שלנו: איתרו וניצול הזדמנויות, בדיוק כפי שקרה בעת משבר ה"סאב פריים" 2008.
מי שמעוניין להירשם לתוכנית החינמית ולנצל את ההזדמנות הצפויה בחורף הקרוב, יוכל להקליק על הקישור ולעשות צעד ראשון בדרך להשקעת נדל"ן מקצועית בשוק האמריקני.