1 צפייה בגלריה
סיגל זרמי-בביוף. גאווה לפתח תקוה
סיגל זרמי-בביוף. גאווה לפתח תקוה
סיגל זרמי-בביוף. גאווה לפתח תקוה
יקירת העיר ופעילה בעמותת אמני פתח־תקוה, נאווה בביוף, חשה בימים אלה גאווה רבה.
בתה סיגל זרמי־בביוף (53), ילידת העיר המתגוררת כיום בקונטיקט עם בעלה ושני ילדיה, זכתה להיכנס לרשימה היוקרתית של המגזין "ComputerWorld" האמריקאי וחברת Tanium (שני הגופים אינם קשורים האחד לשני) כאחת ממאה האנשים המשפיעים ביותר בעולם המחשבים.
זרמי־בביוף היא סגן נשיא מערכות מידע בחברתPWC מסייעת לארגונים וללקוחות פרטיים ליצור ערך מוסף, כשהשירותים מסווגים לשלושה תחומי פעילות עיקריים: ביקורת ודיווח כספי, ייעוץ מס וייעוץ עסקי.
כרגע היא נמצאת בביקור מולדת, במהלכו היא מלווה את בנה המשתתף באולימפיאדת המכבייה ומשתדלת להישמע צנועה ככל האפשר.
"הקרדיט הוא יותר לקבוצה", היא אומרת. "אנחנו פועלים ב־157 מדינות ומעסיקים למעלה מ־200 אלף עובדים - 7,000 מתוכם כפופים אליי.
" הכרה הזאת היא על העבודה שהם עושים מדי יום. אני רק מובילה אותם".
בכל זאת, מדובר בתואר אישי ולא קבוצתי.
"נכון, אבל לא הייתי מגיעה לזה בלעדיהם. אני מציבה להם יעדים והם מבצעים אותם באופן הטוב ביותר. זאת הרגשה נפלאה לדעת שאני עושה את הדבר הנכון".
בזכות איזו פעילות נכללת ברשימה?
"בעיקר בגלל החדשנות. אנחנו מפתחים תוכנה בתוך הארגון, שבה העובדים מקבלים פידבקים כל הזמן. היא תשנה את הדרך בה הארגון עובד, כך שיהיה יותר נגיש וגמיש לעובדים ולאחראים עליהם. הם יוכלו לעבוד באופן אינטראקטיבי, כך שיתפקדו בצורה הכי טובה שהם יכולים".
זרמי־בביוף למדה בבית הספר "אדר" ובהמשך בתיכון "אחד העם".
היא סיימה בהצטיינות תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול בטכניון, ולאחר מכן למדה מנהל עסקים באוניברסיטת קולומביה היוקרתית בארצות הברית, שם היא מתגוררת זה 28 שנה.
בין לבין היא כבר הספיקה לעשות תפקידים בכירים בחברות גדולות וידועות, לרבות תפקידה כמנהלת מערכות מידע ב-General Electric.
האם לפתח־תקוה היתה השפעה על דרכך המקצועית?
"בוודאי. היו לי פה מורים מאוד טובים. בתי הספר בהם התחנכתי היו מצוינים. היה לי מורה אהוב ומוערך למתמטיקה, שגרם לי לאהוב מאוד את המקצוע, ובאמת המשכתי ללמוד אותו בהרחבה גם בתיכון.
"גדלתי בסביבה ובחברה טובות, ורמת החינוך בעיר בזמנו היתה מאוד גבוהה. התמהיל הזה השפיע על הבחירות שלקחתי בחיים".
למרות השנים הארוכות בארצות הברית, את מרגישה סוג של גאווה כפתח־תקוואית?
"כן. אני תמיד מציינת שאני מפתח־תקוה כששואלים אותי. בעולם פחות מכירים את העיר, אז כמובן שאני מציינת שאני מישראל. בשנים האחרונות, אגב, יצא למדינה שם טוב מאוד בעולם מבחינה טכנולוגית, בעיקר בתחום הסייבר והסטארט-אפ.
"יש יותר ויותר ישראלים איכותיים בתחומים האלו, ובגלל הצבא יש הרבה אנשים צעירים מאוד עם ניסיון עשיר".