למה פתח־תקוה? 
"בגלל המיקום שלה, ליבה של המדינה. מגיעה גם מילה טובה לראש העירייה, רמי גרינברג, על התנופה בהתחדשות העירונית אשר מורגשת לאחרונה באופן ניכר".
1 צפייה בגלריה
מאיר אוחנה
מאיר אוחנה
מאיר אוחנה
(צילום: ריאן)
‏‎עם מי היית רוצה לשבת לקפה ומדוע? 
"בנימין נתניהו. למרות הדעות החלוקות לגביו, אי אפשר שלא להתפעל מפועלו והישגיו בפן האישי, המדיני והביטחוני. אדם פיקח, חכם, כריזמטי וחדור מטרה שכל כולו עשייה למען המדינה, ודווקא בתקופה זו מגיעה לו הכרת הטוב. אין לי ספק כי לולא היה עומד בראשה של מדינתנו הבעייתית והמורכבת, מצבנו היה הרבה פחות טוב". 
מה הפינה האהובה עליך בעיר ומדוע? 
"ביתי הקט. כל מי שבנה בית קרקע יודע כמה קושי ועמל כרוך בכך. יחד עם זאת, בכל יום בו אני חוזר הביתה אני מרגיש סיפוק רב ואסיר תודה על כך".
‏מה היית רוצה לשנות או לשפר בפתח־תקוה?
 "לדעתי יש צורך לשדרג מהותית את תשתיות הכבישים על מנת להקל על העומס והפקקים בצירים הראשיים של העיר. בנוסף, אני חושב שיש להוסיף מקומות בילוי לקהל הבוגר ואטרקציות משפחתיות".
קראו גם:
דבר לא שגרתי שעשית בעיר? 
"תקופת הפוסט קורונה גרמה לי להבין כמה הבריאות חשובה, ומאז אני מוצא את עצמי הולך 15 ק"מ מאוד לא שגרתיים בכל יום. בכל פעם מחדש אני מרגיש שמגיע לי להשיא משואה על כך".
מה הרוח של פתח־תקוה? 
"האנשים שמתגוררים בה. מצאתי ששכנים יכולים להיות קרובים ויקרים לא פחות ממשפחה ואני מרגיש מבורך על כך. כמאמר חז"ל: 'טוב שכן קרוב מאח רחוק'".
כיצד הקורונה השפיע על עיסוקך? 
"דווקא בקורונה מצאתי את עצמי עובד יותר קשה מבכל תקופה אחרת. כשכולם ישבו בסגר בבתים אני עבדתי לילות כימים במשרד. כשהמשק בקריסה, רואה חשבון טוב אמור לשמש כעוגן ומגדלור ללקוחותיו. העבודה שלי היא לא רק ניתוח מספרים וחישוב מיסים. כל תיק הוא עסק שמאחוריו עומדת משפחה ואתה חייב להיות מספיק יצירתי, אנושי ועם היד על הדופק כדי למצוא פתרונות ולתת אופק ותקווה ללקוחותיך. בפן האישי הקורונה נתנה לי תזכורת שהכל בר חלוף, ושעלי להעריך ולברך על השגרה, המשפחה וכל הטוב שבחיי".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה