ועדת יקירי העיר התכנסה ביום רביעי 16.6.21 ודנה ברשימת המועמדים והמועמדות לקבלת אות יקיר.ת העיר ואף המליצה להעניק אזרחות כבוד לרמטכ"ל אביב כוכבי על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל בכלל ובמבצע שומר החומות בפרט. הטקס צפוי להסתיים בסוף השנה האזרחית.
1 צפייה בגלריה
טקס יקירי העיר פתח תקוה
טקס יקירי העיר פתח תקוה
טקס יקירי העיר פתח תקוה
(צילום: דוברות העירייה)
בחודש אפריל פורסם קול קורא להגשת מועמדים וניתנה היכולת להגשה במשך חודש ימים, ע"פ הקריטריונים הבאים: תושבי פתח תקוה בני 70 שנה לפחות בעת קבלת האות, אשר מתגוררים בעיר בעשר השנים האחרונות, על פעילות ייחודית ופורצת דרך שעיקרה בפתח תקוה, או לטובת העיר פתח תקוה ותושביה או לכבודם. האות יוענק בגין פעילותם במקצועות ובתחומים הבאים: אקדמיה (מדע ומחקר), כלכלה, תקשורת, יזמות וטכנולוגיה, דת ומורשת, חינוך, תרבות, אמנות, ספורט, הגנת הסביבה, התנדבות ומפעל חיים.
קראו גם:
לוועדה הוגשו 32 מועמדים ומתוכם 8 נשים. הועדה דנה בתיקי המועמדים בכובד ראש והמליצה על 23 מועמדים בהתאם לאישיותם ותרומתם במגוון תחומים למען העיר והחברה. בנוסף, הוחלט כאות הוקרה להעניק לקראת ראש השנה את אות המתנדב למועמדים שעיקר תרומתם בתחום זה.

להלן המלצת ועדת יקירי העיר על 23 אישים בתחומים שונים:

אברהם פלד – תחום: חינוך ותקשורת
הרב סבאג אברהם- תחום: הדת ופעילות ציבורית.
רעיה צ'מפרליק- תחום: החינוך המיוחד
דב טנצר- תחום: התנדבות.
דליה אוחיון- תחום: חינוך והתנדבות.
מוישלה גרשטיין- תחום: חינוך, תרבות וזמר עברי.
גדעון מרקוס- תחום: חינוך וספורט – כדורגל.
איציק אדורם- תחום: התנדבות.
דרורה קציר- תחום: התנדבות.
חיים סויסה- תחום: פעילות ציבורית.
סופיה (סוניה) הניכוביץ - תחום: התנדבות חיילי צה"ל.
הרב מאיר צבי גרוזמן- תחום: אקדמיה ומחקר-יהדות.
אבשלום שמחי- תחום: התנדבות.
זוהרה שרה הלוי- תחום: התנדבות ומורשת.
לברטוב יאיר- תחום: התנדבות.
שרעבי לבנון- תחום: התנדבות.
מאיר כהן- תחום: דת והתנדבות.
נוח דווידסון- תחום: ספורט - "קריקט".
גדעון קפלן- תחום: התנדבות.
מלאכי מוטי- תחום: חינוך חברה והתנדבות.
ד"ר אברהם פנחסי – תחום: אקדמיה מחקר ומורשת, התנדבות.
יונה אמרוסי – תחום: חינוך חברה והתנדבות.
ברכה גור אריה- תחום: ספרות, שירה והתנדבות.
אות אזרחות כבוד יוענק לרב אלוף אביב כוכבי - ראש המטה הכללי ה-22 של צה"ל. על תרומתו רבת השנים לביטחון המדינה בתפקידיו השונים בצה"ל. על פעילותו והישגיו במבצע שומר החומות להגנה על המדינה ואזרחיה ביניהם תושבי העיר פתח תקוה.
ראש העיר רמי גרינברג: "כבכול שנה, גם השנה התקשינו מאד לבחור את יקירי ויקירות העיר וזאת משום שכל המועמדים והמועמדות הם אנשים נהדרים וראויים שאין ספק שימשיכו בעשייה גם בשנים הבאות. יחד עם זאת, דנו על כל מועמד ומועמדת, התעמקנו בסיפוריהם ועשייתם המבורכת ובחרנו 23 מועמדים ומועמדות שפעלו באופן משמעותי למען הקהילה, ופרצו דרך במגוון תחומים. אני רוצה להודות לכל יקירי ויקירות העיר שנבחרו ע"י הוועדה ולכל אלו שהגישו את מועמדותם. כמו כן, תודה לחברי הוועדה על פועלם ולשלומית אדלשטיין רכזת הוועדה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה