יום המתיחות הבינלאומי, ה-1 באפריל, הוליד אתמול (רביעי) בפתח תקוה סיפור משעשע בימים מתוחים אלו: בשעות הצהריים הופצה ידיעה פיקטיבית בווטסאפ לפיה חברת מועצת העיר, ענת זנזורי, עוכבה לחקירה לאחר שסירבה להזדהות בפני שוטרים וניסתה להימלט מהם. זנזורי עצמה קיבלה את הדברים ברוח טובה ובצחוק גדול.
2 צפייה בגלריה
ההודעה המזוייפת שהופצה ב-1 באפריל
ההודעה המזוייפת שהופצה ב-1 באפריל
ההודעה המזוייפת שהופצה ב-1 באפריל
(צילום: מתוך הרשת החברתית)
על פי הידיעה, יצאה ענת זנזורי לריצה "כבכל בוקר בשדרה המרכזית בפתח תקוה, סירבה להזדהות והתיישבה על הרצפה. בתום דין ודברים עם השוטרים היא ניסתה להימלט ונתפסה. בהמשך הובא ציטוט מהמשטרה כאומר "נבדוק אם מילאה אחר ההנחיות".
הידיעה הפיקטיבית החלה להתפשט בקבוצות הוואטסאפ השונות, ותוך זמן קצר קיבלה זנזורי טלפון מחברתה. "היא הקריאה לי את הכתבה על חברת מועצה ללא השם, והתחלתי לחשוב מי זו כבר יכולה להיות, עד שהיא הגיעה לסוף, ואמרה את שמי", היא מספרת.
2 צפייה בגלריה
(ענת זנזורי. צילום: מור גפני-דור)
איך הגבת באותו רגע?
"פרצתי בצחוק גדול. אהבתי את המתיחה".
איך הגיבה משפחתך?
"המשפחה הקרובה שלי ישר הבינה שמדובר בהלצה, ברגע שקראו שבכל בוקר אני יוצאת לריצה. לאחרונה מפאת חוסר זמן של לימודים באוניברסיטה ופעילות ציבורית, אין לי כל כך זמן לספורט. מעבר לזה מי שמכיר אותי, יודע שאני אדם שומר חוק שמעולם לא הסתבך ובטח לא יעבור עליו. כל זמן שמדובר בהומור ויש לנו סיבות לחייך ולהפיג את המתח והחרדה, אז הכל בסדר. בריאות לכולם".