ביום רביעי הקרוב יתקיים בפארק יד לבנים מפגש היכרות של חברי הקהילה הגאה בפתח תקוה. המפגש בחסות העירייה ומרכז הצעירים 'החממה', יתקיים במתכונת של פיקניק כשהמשתתפים יחולקו למוקדים של 20 איש כל אחד על פי הנחיות משרד הבריאות.
2 צפייה בגלריה
מתוך עצרת הגאווה בעיר
מתוך עצרת הגאווה בעיר
מתוך עצרת הגאווה בעיר
(צילום: מתן דויטש)
על פי המארגנים נרשמו עד כה כ-80 אנשים שיחולקו נכון לשעה זו ל-4 מוקדים שונים. במהלך הפעילות יינתן כיבוד קל למשתתפים וכן ייערך משחק משימות בין המוקדים.
הפעילות שתתקיים ביום רביעי תהיה הראשונה מבין מספר פעילויות שצפויות בחודשים הקרובים לחברי הקהילה הגאה. כזכור בתקופה המקבילה אשתקד קיימה עיריית פתח תקוה שבוע גאווה עם שלל אירועים כשהשיא היה עצרת בפארק יצחק אוחיון אליה הגיעו מאות אנשים, אך השנה בעקבות משבר הקורונה התכניות השתנו.
2 צפייה בגלריה
עצרת הגאווה בעיר, בשנה שעברה
עצרת הגאווה בעיר, בשנה שעברה
עצרת הגאווה בעיר, בשנה שעברה
(צילום: מתן דויטש)
"לא היינו בטוחים שתהיה היענות ושמחנו ממש לראות גם רווקים ורווקות, זוגות ומשפחות שנרשמו ונרתמו, בנוסף להורים מהקהילה", אומר בר קורן מיוזמי האירוע. "זה משמח שבתקופה שלאנשים קשה להיפגש הם שמחים לגלות את הקהילה שיש להם ליד הבית.
"האירוע כמובן ייערך בהתאם לתו הסגול והנחיות משרד הבריאות כשהמגיעים יחויבו לעטות מסיכות ויחולקו למוקדים של 20 איש כל אחד. עבדנו קשה מאוד כדי להתאימו לתקופת הקורונה ואני רוצה להודות גם לאגודת הלהט"ב שסייעה לנו".
יש עוד פעילויות על הפרק בעתיד הקרוב?
"יש עוד רעיונות אך כרגע אין תאריך מדויק. אנחנו נפרסם פרטים נוספים בקרוב".
לפרטים והרשמה לפעילות יש להיכנס לכאן.