* שם: שלומית מזרחי.
* גיל: 42.
* מצב משפחתי: "נשואה ואם לשניים".
* מגורים: "בשכונת נווה גן".
* מקצוע: "עורכת דין".
1 צפייה בגלריה
שלומית מזרחי. צילום: ריאן
שלומית מזרחי. צילום: ריאן
שלומית מזרחי. צילום: ריאן
* מדוע בחרת במקצוע הזה? "אני רואה בתחום הזה מקצוע מעניין שדורש חשיבה מחוץ לקופסה. התחום הזה חשוב מאוד, והייתי שמחה לראות חלקים רחבים יותר בציבור לומדים משהו מעולם המשפט מכיוון שמדובר בידע הקשור גם לחיי היום־יום כמו איך דברים מתנהלים במדינה או איך החוק עובד. אנשים בעלי ראייה משפטית מבינים איך הדברים זזים ולמה הם זזים ככה. העבודה שלי מאפשרת לי איזון בין המקצוע לחיי המשפחה".
* כמה זמן את גרה בפתח־תקוה? "אני ילידת העיר, אבל משפחתי עברה לקריית גת כשהייתי בת שנה בלבד. חזרתי לכאן לפני 20 שנים".
* מה הפינה האהובה עלייך בעיר? "הספורטן. מדובר במעין קהילה, מקום שאפשר להכיר בו זה את זה בתוך השכונה. למשל, היה הפנינג של ט"ו בשבט, והרבה ילדים באו לכאן ונהנו. אפילו לא היה צורך במינוי".
* חווית בעיר חוויה בעלת חשיבות מיוחדת? "הולדת ילדיי. עברתי שתי לידות לא קלות בעיר וקיבלתי טיפול מצוין מכל הצוות והסביבה. רציתי לגדל את הילדים שלי בשכונה שבה אנחנו גרים ושילכו לבית הספר שאליו הם הולכים. זאת חוויה מיוחדת ואי אפשר לבקש יותר ממנה. אני שמחה מאוד שכל הרצונות הללו שלי לא התבדו. אני גם אוהבת את האיזון – מצד אחד לא עמוס והומה פה כמו בתל אביב־יפו, ומצד שני זאת עדיין עיר גדולה ומתקדמת. אני אוהבת מאוד לגור בשכונה הזאת".
* מה היית רוצה לשנות בעיר? "הייתי רוצה שיעשו משהו בעניין התחבורה כדי שיהיו פחות פקקים".
* מה חסר לך בעיר? "הייתי רוצה שיהיה גשר שיחבר את נווה גן לאם המושבות כדי שיהיה מעבר בטוח ונוח להולכי הרגל".
* מה מרגיז אותך במיוחד בעיר? "הפקקים ברחוב שמלצר. יוצא מצב שנסיעה שאמורה לקחת רבע שעה עד 20 דקות לוקחת הרבה־הרבה יותר. אני יוצאת מוקדם בבוקר, לפני הפקקים, אבל בעלי עומד בפקקים במשך יותר משעה בכל בוקר".
* מה מיוחד בעיר לדעתך? "אני חושבת שהעובדה שפתח־תקוה היא עיר מתקדמת ונראה שתמשיך להתקדם גם בעתיד היא שמייחדת אותה. השירותים והטיפול באזרחים ברמה גבוהה. ראש העירייה מנסה כל הזמן לשפר ולשנות לטובה למען האזרחים".
* איך היית מתארת את העיר במשפט? "פרוור מרכזי שנעים לחיות בו ולגדל ילדים".