1 צפייה בגלריה
התלמידות הזוכות. נולדו לכתוב | צילום: דקלה ערמי
התלמידות הזוכות. נולדו לכתוב | צילום: דקלה ערמי
התלמידות הזוכות. נולדו לכתוב | צילום: דקלה ערמי
כל תלמידי כיתות ד'-ו' מבתי הספר בפתח תקוה הוזמנו להשתתף בתחרות הסיפורים הראשונה של אגף הספריות בעיר, ואתמול (רביעי) הוכרזו שלושת הזוכות המוכשרות.
במקום הראשון זכתה שני כורם, בת ה-10, תלמידת כיתה ה' בבית הספר 'דבורה עומר' עם סיפורה "חברים חדשים" שזכה במרב קולות צוות השופטים, בראשות מנהל רשת הספריות, חיים חלפון.
כעת היא תוכל ליהנות ממגוון רחב של ספרים חדשים, לאחר שבטקס הענקת הפרסים שנערך בספרית מבצע יפתח, היא זכתה בשובר בסך אלף שקלים לרכישה ברשת חנויות ספרים.
למקומות השני והשלישי הגיעו שירה גלעדי, מבית הספר 'אורי אורבך' ומאיה שגב מבית הספר 'קפלן'.
צבי בליץ, ראש אגף הספריות וחבר הנהלת העיר מסר לאחר הטקס: "היה מרגש לקרוא את עולמות התוכן של הילדים ולראות את ההשקעה הגדולה שלהם בחשיבה ובכתיבת הסיפור. כראש אגף הספריות אני רואה חשיבות עליונה בקידום עולם הספר בקרב הילדים שהם דור העתיד של מדינת ישראל. תודה גדולה מגיעה לצוות השיפוט שבתקופה האחרונה קראו את כל מאות הסיפורים ובחרו את הזוכים. ותודה לראש העירייה, רמי גרינברג, שתמיד עומד לימין האגף ומסייע לנו לקדם את פעילות אגף הספריות".
ראש העירייה רמי גרינברג: "בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים ובתקופה בה הילדים ממעטים לקרא, מקצרים משפטים וחוסכים במילים, אני מוצא חשיבות רבה לתחרות הכתיבה שקיימה רשת הספריות. הקריאה והכתיבה מחדדות את יכולת הביטוי וההבעה, ומעשירות את אוצר המילים ועולם הדמיון של הילדים והילדות. יש לתת לשפה העברית מקום של כבוד, וכל פעילות המתקיימת בנושא מבורכת".
עוד נודע כי בשנה הבאה תיקרא תחרות כתיבת הסיפורים על שמה תושבת העיר וכותבת ספרי 'קופיקו', תמר בורשטיין-לזר.