לתושבי נחלים בכלל ורחוב שניר בפרט נמאס: מזה תקופה ארוכה שהם פונים למועצה האזורית חבל מודיעין בבקשה לתקן את התשתיות ברחוב שבכניסה למושב אך בינתיים לא נעשה דבר. "המצב קטסטרופה", אומרת בתסכול תושבת הרחוב.
2 צפייה בגלריה
רחוב שניר בנחלים. צילום: פרטי
רחוב שניר בנחלים. צילום: פרטי
רחוב שניר בנחלים. צילום: פרטי
"מזה עשרות שנים שלא בוצע שיפוץ כולל ברחוב", היא מוסיפה. "אין מדרכות, אין שוליים, בכל פעם תיקנו נקודה פה, נקודה שם, פתחו תעלה פה ותעלה שם אך השיפוצים האלו הביאו למצב גרוע בהרבה, שכן נוצרו מהמורות רבות בכביש שבנוי טלאים על גבי טלאים".
עוד מציינת תושבת הרחוב כי בימים גשומים המצב הופך לגרוע מאוד וכל הבורות מוצפים. לדבריה הוריה הקשישים שמתגוררים אף הם ברחוב לא יוצאים כלל מהבית בשעות הערב ומשתדלים שלא לעשות זאת גם בשעות היום מחשש שיפגעו מרכב חולף או ימעדו. "אמא שלי מתניידת בכסא גלגלים וזה פשוט נורא לעבור שם. גם בעלי נהג לרכב על אופניים אך מאז שנפל מהם ברחוב הוא הפסיק".
פניתם למועצה בעניין?
"פנינו וכל הזמן מבטיחים שיטפלו אך לא קורה דבר".
2 צפייה בגלריה
רחוב שניר בנחלים. צילום: פרטי
רחוב שניר בנחלים. צילום: פרטי
רחוב שניר בנחלים. צילום: פרטי
"בקצה הרחוב יש מתחם של בתי ספר וכל התנועה עוברת בו", מספר תושב אחר. "הכביש לא מספיק למעבר של יותר ממכונית אחת, וברגע שמגיעה מכונית ממול, אחת צריכה לרדת לשוליים. אם יש אנשים עם עגלות או נכים שצריכים לעבור בצד הכביש, זו פשוט סכנה. אנשים צריכים ללכת עם אפוד זוהר בלילה כי גם התאורה לקויה. פשוט מפחיד לעבור שם והמועצה גוררת רגליה".
יוסי אלימלך, מנכ"ל המועצה האזורית חבל מודיעין מסר בתגובה: "המועצה האזורית משקיעה משאבים רבים בשדרוג תשתיות בכלל יישובי המועצה ובפרט במושב נחלים. תקציבי הפיתוח מכספי המועצה מופנים ליישובים בהתאם לתיעדוף הוועד המקומי. בימים אלו סיימה המועצה את שלבי התכנון של שדרוג התשתיות ברחוב שניר. הליכי המכרז לשדרוג הרחוב מתחילים בימים אלו".